Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Jesus christ.. visca hvad laver du egentlig til daglig ?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax;

Der kan man bare se, vi er stort set enige. Faktisk er vi uenige om, at det var taktikken der gjorde at Man Utd tabte eller manglende kvalitet. Jeg mener det var en kombi, du mener det kun var taktikken, hvis jeg har forstået det rigtigt.

Vi er dog enige om de svagheder, som Man Utd har. Du mener så ikke de skal købe 3-4 spillere, jeg mener de skal. Men vi er stort set enige.

Brombi;

Ja det er et godt spørgsmål. Måske arbejder jeg med fobdold? Who knows ;-) .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca, jeg tror heller ikke, at vi er så uenige, når det gælder Uniteds mangler. Det er jo ikke raketvidenskab at spotte dem. ;-)

Jeg er helt med på, at der kan være mange forskellige årsager til, at et hold taber kampe. Jeg tror personligt, at United aldrig rigtig vægtede Europa League højt og derfor ikke var tændte mod Athletic samtidig med at midtbanen var svag. Ligeledes var United dybt arrogante i Champions League, særligt mod Basel, samtidig med at forsvaret var hullet som en si. Derudover findes der også modstridende årsager. F.eks. var United for negative mod City i går, mens de var for naive og offensive på Old Trafford (med 10 mand). Og så var der selvfølgelig kampene mod Blackburn, Chelsea, Everton og selv mod Arsenal i 8-2-kampen, hvor forsvaret og/eller De Gea lavede grimme begynderfejl, og kampe mod Newcastle og Wigan, hvor midtbanen aldrig nogensinde kom ind i kampen og blev løbet helt over ende. For at nævne et par eksempler.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Jamen igen, vi er enige Flax. Der kan være forskellige årsager til at et hold taber kampe, og derfor også forskellige årsager til at et hold vinder kampe. Der er nogle ting i fodbolden, som man ikke kan styre, ting som en træner ikke kan styre (manglende skarphed f.eks.) eller ting som spillerene ikke kan styre (forkert dommerkendelser f.eks.).

Som sagt, årsagerne kan være mange, løsninger derfor også mange. Det bliver i hvert fald spændende at se, hvad Man Utd finder på til sommer. På alle mulige måder går vi en spændende fodbold sommer i møde. Den starter vel med EM (bliver spændende at se, om Reals strategi mod Barca med sejren til følge og i særdeleshed Chelseas defensiv fodbold, har nogen indflydelse på landstrænere til EM. Morten Olsen tror det ikke, jeg har en anden mening), så er der transfervinduet, O.L og så er der fodbold i Europa uden Pep Guardiola.

Biver spændende at se, som sagt. Barca er der lidt usikkerhed omrking (vil de stadig være Europas absolut bedste mandskab, uden Pep f.eks.), samtidig tror jeg C.L vil være meget spændende med mange stærke hold. Juve er på vej tilbage, og med nogle gode forstærkninger kan de lege med de store. Får Allegri lov og kan forstærke holdet klogt, så har Milan et spændende hold, Real er rigtig gode, især hvis deres træner får lov til at fortsætte. Bayern er tilbage på toppen, City er en ny spiller.

Det bliver en spændende fodbold sæson og fodbold sommer. Jeg ser frem til det. Denne sæson har på alle måder været en "blah" sæson for mig.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Vi er dog enige om de svagheder, som Man Utd har. Du mener så ikke de skal købe 3-4 spillere, jeg mener de skal. Men vi er stort set enige.
United må gerne købe 3-4 spillere for min skyld. Men det er ikke nødvendigt. Én til den defensive midtbane og én til den offensive midtbane er tilstrækkeligt. Eller bare en stor gut, der kan det hele.

Og så skal der rutine og koncentration i forsvaret. Vidic, forhåbentlig. Det er jo sjældent, at man ser Vidic og co. lade hold som Basel og Everton komme tilbage i kampen efter at have været nede med 2 mål på Old Trafford. Det er sjældent, at man ser Vidics United lukke 19 mål ind i på Old Trafford i det hele taget (plus 3 mod Basel, 3 mod Athletic, osv.). Der har bare været for mange uprovokerede fejl, særligt fra de unge.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Det bliver en spændende fodbold sæson og fodbold sommer. Jeg ser frem til det. Denne sæson har på alle måder været en "blah" sæson for mig.
Jeg orker ærlig talt heller ikke den her sæson mere. Så hellere slutrunder.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Brombi skrev:Jesus christ.. visca hvad laver du egentlig til daglig ?
Han er lorem ipsum-autogenerator!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
Brombi skrev:Jesus christ.. visca hvad laver du egentlig til daglig ?
Han er lorem ipsum-autogenerator!
Nårh nårh.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

I kid because I love!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

:cool: :cool:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Mander skrev:I kid because I love!
Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Mander skrev:I kid because I love!
Billede
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Hvorfor skal Newcastle spille to svære kampe på 4 dage. Latterligt og kæmpe fordel for Shitty!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:Hvorfor skal Newcastle spille to svære kampe på 4 dage. Latterligt og kæmpe fordel for Shitty!.
Ja, men Bare de tæver City eller nupper point fra dem, så er alt super, og at de så selv når 4 pladsen.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:Hvorfor skal Newcastle spille to svære kampe på 4 dage. Latterligt og kæmpe fordel for Shitty!.
Ja, men Bare de tæver City eller nupper point fra dem, så er alt super, og at de så selv når 4 pladsen.
Ja men nu skal de spille mod Chelski i dag, som de en af deres konkurrenter til 4. paldsen. de har f.eks. ikke råd til at tabe til dem, for hvis de gør, så kan de ikke selv afgøre det. De vil derfor give alt i denne kamp, og det er en fordel for Shitty!. Det er virkelig en lorte sæson, hvor er jeg træt af denne sæson. Kan den ikke bare slutte nu, så jeg slipper for at skulle se på Real og Shittys wanking fest!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster