Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Cuenca ud.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blach »

Jeg er enig i Cuenca ud, men hvem skulle være angriberen? Afellay? Eller Villa? Eller Pedro? Bestemt ikke tre spillere jeg ser ude, jeg tror Villa har mere at ville bevise, end nogensinde før. Afellay tror jeg vil udnytte trænerskiftet til fulde, og spille sig til en ny chance på holdet, mens Pedro også skylder lidt, og helt sikkert vil komme efter det!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Milan skylder os eftersigende stadig 16 millioner euro og med deres interrese i Keita, bør vi vel ikke betale mere end 8 millioner euro for T. Silva. Der går rygter om, at Tello/Cuenca og Villa/Pedro skal ud.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Raman93 skrev:Milan skylder os eftersigende stadig 16 millioner euro og med deres interrese i Keita, bør vi vel ikke betale mere end 8 millioner euro for T. Silva. Der går rygter om, at Tello/Cuenca og Villa/Pedro skal ud.
Keita er ikke mere end 5 millioner værd. De 24 millioner (8+16) og Keita er laaangt fra nok. Han er deres vigtigste spiller - hvorfor skulle de sælge ham, når han er fuldt tilfreds i Milano? Og han ryger i hvert fald ikke til den pris, når klubber som City vil betale 40+.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af fidanho »

Det samme sagde man om Cesc, men vi fik ham for billigere penge. Hvis T.Silva selv vil til Barca, så ser jeg 24 mio. som et meget godt bud. Måske for godt.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

fidanho skrev:Det samme sagde man om Cesc, men vi fik ham for billigere penge. Hvis T.Silva selv vil til Barca, så ser jeg 24 mio. som et meget godt bud. Måske for godt.
Cesc udtalte gang på gang, at han ville tilbage, mens Thiago Silva flere gange har ytret sit ønske om at slutte i Milano.

Pique, Puyol og Mascherano. Det ser ikke ud til at Puyol stopper her i det kommende, så jeg ser ærlig talt ikke plads til en så stor stjerne som Silva i vores trup - medmindre man sælger en af vore 3 centerbacks. Jeg hælder derimod til en Javier Martinez, der kan tage sig af to positioner. Eller en ung Botia.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Hvad barca bør gøre til sommer IMO:
Barca bør sælge keita:
16 mio for ibra + 8 for keita = 24 mio.
24 mio + de obligatoriske 45 mio pr sæson = 69 mio euro at købe ind for ved salg af keita.

Hvis Alba virkelig ønsker at komme til barca, bør han kunne købes for 10 mio euro. (kontraktudløb næste sommer, samt udnytte ønsket om at spille for barca - ligesom med cesc).
69 mio - 10 mio = 59 mio

Jeg mener at Thiago kan gå lige ind istedet for keita, dog bør man overveje at hente en defensiv midt mere, så det er muligt for Bus at få pause, samt at kunne aflaste Xavi og Ini en smule også. Her tænkte jeg Javi Martinez. Vil gætte på at han kan købes for 25 mio euro.
59 - 25 = 34 mio euro til overs.
- Måske har jeg sigtet for lavt mht. priserne på alba og martinez, men der burde i hvert fald være penge til at hente disse!

Dette er de vigtigste handler for mig at se.. Udover disse bør man kigge på at lave et eller andet taktisk til angrebet.
Jeg aner ikke hvor afellay og Villa er henne af, men jeg synes vi har brug for en RIGTIG top angriber. En angriber som kan score mål, selv når spillet ikke lige kører - og så må det gerne være en angriber med lidt fysik, kan sparke udefra, men som stadig har hurtigheden og pasningsevnerne iorden.
Jeg ved ikke hvem denne mand er (Villa?) men med omkring de 30 mio euro og eventuelle salg af Villa og Afellay, bør der være midler nok til at kunne hente en fornuftig angriber.

UD: Keita (Villa) (Afellay)

Ind: Alba, Martinez (topangriber)..

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarcaRJ »

Okay, hvorfor pokker er det lige at milan stadig skylder os for zlatan?? ...jeg så gerne at de tilbagebetalte med pato og for at det nogenlunde kunne gå op, kunne de få affellay.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

De penge Milan skylder os får vi over 3 år. 8 + 8 + 8. Vi får dem ikke samlet, Fedtmule.

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af ulrich »

BarcaRJ skrev:Okay, hvorfor pokker er det lige at milan stadig skylder os for zlatan?? ...jeg så gerne at de tilbagebetalte med pato og for at det nogenlunde kunne gå op, kunne de få affellay.
Pato er mere skadet end Alexis, så nej tak.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

What! Alexis er ingenting i forhold til Pato. Han er værre end Jeffren Suarez.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Fedtmule skrev: 24 mio + de obligatoriske 45 mio pr sæson = 69 mio euro at købe ind for ved salg af keita.
Er det ikke 50 mio euro der bliver sat af til spillerhandler? Det plejer det da.

Til dem der mener der skal tilføjes nye ansigter til angrebet, så kan man sige at der allerede bliver tilføjet to forholdsvise nye ansigter i Afellay og Villa. Det bliver nærmest som at få to nye spillere når de er klar igen.
Det ville være vanvittigt at skille sig af med Afellay, han har jo ikke fået en ordentlig chance. Han gjorde det fint i det første halvår, havde en rigtig god sæsonstart og blev - som vi alle ved - langtidsskadet. Han skal simpelthen bare have en sæson og bevise hvad han kan. Villa er 30, men det er jo Villa vi snakker om. En af Spaniens bedste angribere nogensinde. Jeg har en stærk formodning om at Neymar skal afløse Villa, men først om 1 eller 2 år.

Så er det jo blevet sagt at Bartra, Muniesa, Montoya og Dos Santos skal rykkes op. Om det betyder at de alle bliver tilknyttet Barcas førsteholdstrup er jeg ikke sikker på. Det virker voldsomt at give hele fire spillere en plads på førsteholdet i løbet af bare et transfervindue. Jeg så gerne nogle af disse lejet ud. Montoya er den jeg mener er mest udviklet, og bør blive Alvés' afløser.
Visca el Barca

Thiago

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Thiago »

With offers from teams like Man City and Anzhi, Barcelona could decide to sell Brazilian right back Dani Alves (28) this summer. [md]

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

for Guds skyld sælg IKKE alves :sørgelig:

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Sport skriver, at Llorente er førsteprioritet, og hvis den handel ikke kan realiseret, vil man se på Van Persie, der har kontraktudløb i 2013.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster