Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Hey intet er officielt endnu!!


...men hvor ser det dog sort ud. Pep kommer så meget til at fortryde at gå fra borde nu. Det er bare alt for tidligt, og efter min mening kan det ikke være godt at forlade ved den første modgang. Ok, den eneste grund må være at Pep er træt af hvervet hvis det viser sig at han forlader os.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg tror de fleste trænere rundt omkring er lettede over at de slipper for at skulle stå overfor Peps Barcelona.

Jeg føler lidt med den næste mand der tager over fra Pep. Han vil jo blive slagtet, bare ved den mindste fejl, og han kommer til at høre om Pep en hel del. Virkelig et svæt job.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

vamosbarca

Re: Guardiola

Indlæg af vamosbarca »

der går rygter om at det er p.g.a af hans forhold til nogle af spillerne,som han i år skulle have haft et dårligt forhold til.
jeg frygter flere af spillerne osse smutter nu,det er helt uigemmenskueligt det her,og sidder her og ryster over hele kroppen.
:sørgelig:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Hvor læser du de rygter? De ville jeg nu nok forholde mig særdeles kritisk til...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:Jeg tror de fleste trænere rundt omkring er lettede over at de slipper for at skulle stå overfor Peps Barcelona.

Jeg føler lidt med den næste mand der tager over fra Pep. Han vil jo blive slagtet, bare ved den mindste fejl, og han kommer til at høre om Pep en hel del. Virkelig et svæt job.
Ja, og især oversætteren slikker sig om munden lige nu (Må et æsel sparke ham i kuglerne). Måske endda Zlatan også fryder sig lidt. Ærgelig situation vi er kommet ud i. Jeg elsker Pep, men damn en dårlig timing for hans afsked, hvis altså rygterne bekræftes om en lille time!

FFS PEP. Du kan stadig ombestemme dig!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

Forleden sad jeg og så en ESPNs udsendelse om Michael Laudrup "Football's Greatest". Journalisten og vennen til Laudrup (Rasmus Bech hedder han?), sagde i den udsendelse, at Michael havde besluttet sig for at forlade Barca, men havde ikke fortalt det til mange, og det var ikke officielt.

Han sagde jeg sad på en restaurant, Pep var der også og han kom over og sagde, er det rigtigt at Michael har tænkt sig at forlade os, hvorefter Bech svarede, ja desværre ser det sådan ud. Peps svar var, med tårer trillende ad kinden, Please Tell him not to leave, I have learned alot from him".

Jeg kan roligt sige, at rigtig mang fans og nok også vores spillere har det på samme måde lige nu. Please Pep, bliv. Skift mening i sidste sekund!. Bliv.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV skrev:Hvor læser du de rygter? De ville jeg nu nok forholde mig særdeles kritisk til...
Det er rigtig nok Jonas, eller ikke helt. Jeg tror jeg læste det på EMD eller sport, det var deres engelsk sektion, dvs google oversættelse. Men det er ikke fordi han har et dårligt forhold til spillerene, derimod mener han, at nogle af spillerene skal væk, hvis Barca igen skal genopstå, men han havde svært ved at være den, der skulle fortælle dem det, især efter hvor meget de har oplevet sammen.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Ok, det giver lidt mere mening.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Nyhuus »

Her er hele listen fra b365's udbud af odds, på den kommende træner i klubben:

Marcelo Bielsa - 4.50
Luis Enrique - 7.50
Arsene Wenger - 13.00
Frank De Boer - 15.00
Eusebio - 17.00
Tito Vilanova - 17.00
Laurent Blanc - 19.00
Joachim Löw - 21.00
Jurgen Klopp - 21.00
AVB - 21.00
Rafael Benitez (HELL NO !!!!) - 21.00
Bert Van Marwijk - 21.00
Johan Cruyff - 21.00
Andoni Zubizarreta - 23.00
Carles Puyol (wtf?) - 26.00
Didier Deschamps - 26.00
Louis Van Gaal - 26.00
Vicente Del Bosque - 26.00
Michael Laudrup - 29.00
Guus Hiddink - 29.00
Sven Goran Eriksson - 29.00
Frank Rijkaard - 29.00
Cesare Prandelli - 29.00
Ronald Koemann - 29.00
Manuel Pellegrini - 34.00
Luciano Spalletti - 41.00
Carlo Ancelotti - 41.00
Roberto Mancini - 41.00
Felipe Scolari - 41.00
Slaven Bilic - 51.00
Jurgen Klinsmann - 51.00
Claudio Ranieri - 67.00
Fabio Capello - 67.00
Jose Mourinho - 81.00
Mark Hughes - 101.00
Brendan Rodgers - 101.00
Senest rettet af Nyhuus fre apr 27, 2012 12:46 pm, rettet i alt 1 gang.


Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Hvilke spillere skulle det være?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Skydefinten »

Ingen Petit??
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Guardiola

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
JonasV skrev:Hvor læser du de rygter? De ville jeg nu nok forholde mig særdeles kritisk til...
Det er rigtig nok Jonas, eller ikke helt. Jeg tror jeg læste det på EMD eller sport, det var deres engelsk sektion, dvs google oversættelse. Men det er ikke fordi han har et dårligt forhold til spillerene, derimod mener han, at nogle af spillerene skal væk, hvis Barca igen skal genopstå, men han havde svært ved at være den, der skulle fortælle dem det, især efter hvor meget de har oplevet sammen.
Okay, det giver et nyt perspektiv på det hele. Men det er ingen undskyldning for at forlade Barca. Hvis Pep mener at Alves skal væk f.eks. så må det blive det, længere er den ikke. Han er klubbens tjener det bør ingen spillere få ondt i røven over ellers skal de finde sig en ny klub.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Guardiola

Indlæg af emo »

Klop, wee. Valverde og Garcia er der ikke. Vel fint at smide en hund efter AVB. Lol Puyol.
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Så lad os da få Cruyff som vikar for en stund.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster