Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Så bliver det rent tiki-taka med Crouch og co. til VM.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Siempre Barca »

Det bedste ved gårsdagens kamp var at de to egoer - Ramos og Ronaldo (har egentlig ikke meget imod Kaká) - brændte. Smukt. Og så Mourinhos face og skuffelse.. mhh. Uvurderligt smukt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Jeg sagde jo Bayern ville gå hele vejen :cool:
#jesuisSheep

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Siempre Barca »

Billede

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

# 23 skrev:
rummenigge skrev:Har iøvrigt altid haft sympati for Bayern, da det er en klub for hvem æreskodeks har en betydning og ikke noget man sælger ud af for at få en titel hjem, modsat flere Italienske hold, Chelsea og Mourinhos Madrid.
Jeg ejer ikke et gram respekt for Bayern. Deres klamme forførelsesmetoder med, at de nakker alle konkurrenternes stjerner og heraf køber et halvt hold, så snart det går galt a la Real, er jeg meget i mod. Så snart der er modvind, så klager alle i klubben internt hinanden fra højre til venstre. De minder meget om Real, og den slags bryder jeg mig ikke om. Hvem husker ikke, at Beckenbauer går ud her for nyligt og kritiserer Robben for at være egoistisk? Hvem fanden går ud og klager over holdets stjerne i pressen? Sig det dog privat og lad der ikke blve koget mere suppe på det.

Derfor hader jeg Bayern. En mental tøseklub, der er en dårlig taber og bare generelt klamt. Jeg var så glad, da Dortmund slog dem igen med deres talentfodbold og flotte fodbold mod primadonnaerne derfra.

Desuden har jeg ikke haft respekt siden 99-finalen, hvor Bayern af en eller anden sjov grund har hatet på United.

Håber Chelsea vinder CL!
Der er vi så uenige. Mht til Bayerns indkøbspolitik, er den virkelig så meget forskellig fra Uniteds??

Madrid er bare ekstra klam for tiden pga Tolken og Perez. Ingen klubber kan sammenlignes med den arrogance, og respektløse adfærd de buser frem med i disse år. At sammenligne Bayern med dem er simpelthen for hateragtigt. Sorry.

Det er klart at storhold med penge vil købe sig til en fuldendt trup. Det har jeg ikke så meget ondt i røven over. Det betyder jo bare at disse hold skal være endnu mere respektfulde overfor hold som er gode til at opfostre talenter, og Bayerns ledelse er altid fremme i skoene til at rose Barca, som de af gode grunde (måske også lidt mindre gode) ser mere op til end Dortmund (selvom jeg også altid har kunnet lide sidstnævnte klub, faktisk lidt mere end Bayern).

Jeg håber inderligt på at Bayern vinder CHL, og med deres spil i denne sæson og i CHL så er de de fortjente vindere. Selv Milan havde fortjent en finaleplads mere end Chelsea. Den blå køberklub vil forblive klam i deres måde at vinde kampe på så længe Mourinho spøgelset (samt hans gamle lakajer: Drogba og Terry især) stadig ruler i klubben. Selv Vilas Boers ærlige offensive stil kunne ikke finde fodfæste i et park-the-bus befængt miljø. Hvis Abramovic fuldfører sin drøm om at implementere en Barcalignende stil så kan det være jeg får lidt sympati for de gustne blå :cool:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

Nogen der ved om det er lykkedes at finde ramos' bold endnu?
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Champions league

Indlæg af Skydefinten »

Bager skrev:Nogen der ved om det er lykkedes at finde ramos' bold endnu?
Bager, det tætteste på man er kommet

[youtube]2Y7f2mjYDSk[/youtube]
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Champions league

Indlæg af Siempre Barca »

Bager skrev:Nogen der ved om det er lykkedes at finde ramos' bold endnu?
Nej, Real Madrid har vist ikke resourcer nok til at lede udenfor Jordens galaxe.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
# 23 skrev:
rummenigge skrev:Har iøvrigt altid haft sympati for Bayern, da det er en klub for hvem æreskodeks har en betydning og ikke noget man sælger ud af for at få en titel hjem, modsat flere Italienske hold, Chelsea og Mourinhos Madrid.
Jeg ejer ikke et gram respekt for Bayern. Deres klamme forførelsesmetoder med, at de nakker alle konkurrenternes stjerner og heraf køber et halvt hold, så snart det går galt a la Real, er jeg meget i mod. Så snart der er modvind, så klager alle i klubben internt hinanden fra højre til venstre. De minder meget om Real, og den slags bryder jeg mig ikke om. Hvem husker ikke, at Beckenbauer går ud her for nyligt og kritiserer Robben for at være egoistisk? Hvem fanden går ud og klager over holdets stjerne i pressen? Sig det dog privat og lad der ikke blve koget mere suppe på det.

Derfor hader jeg Bayern. En mental tøseklub, der er en dårlig taber og bare generelt klamt. Jeg var så glad, da Dortmund slog dem igen med deres talentfodbold og flotte fodbold mod primadonnaerne derfra.

Desuden har jeg ikke haft respekt siden 99-finalen, hvor Bayern af en eller anden sjov grund har hatet på United.

Håber Chelsea vinder CL!
Der er vi så uenige. Mht til Bayerns indkøbspolitik, er den virkelig så meget forskellig fra Uniteds??

Madrid er bare ekstra klam for tiden pga Tolken og Perez. Ingen klubber kan sammenlignes med den arrogance, og respektløse adfærd de buser frem med i disse år. At sammenligne Bayern med dem er simpelthen for hateragtigt. Sorry.

Det er klart at storhold med penge vil købe sig til en fuldendt trup. Det har jeg ikke så meget ondt i røven over. Det betyder jo bare at disse hold skal være endnu mere respektfulde overfor hold som er gode til at opfostre talenter, og Bayerns ledelse er altid fremme i skoene til at rose Barca, som de af gode grunde (måske også lidt mindre gode) ser mere op til end Dortmund (selvom jeg også altid har kunnet lide sidstnævnte klub, faktisk lidt mere end Bayern).

Jeg håber inderligt på at Bayern vinder CHL, og med deres spil i denne sæson og i CHL så er de de fortjente vindere. Selv Milan havde fortjent en finaleplads mere end Chelsea. Den blå køberklub vil forblive klam i deres måde at vinde kampe på så længe Mourinho spøgelset (samt hans gamle lakajer: Drogba og Terry især) stadig ruler i klubben. Selv Vilas Boers ærlige offensive stil kunne ikke finde fodfæste i et park-the-bus befængt miljø. Hvis Abramovic fuldfører sin drøm om at implementere en Barcalignende stil så kan det være jeg får lidt sympati for de gustne blå :cool:
Der er meget forskel på Uniteds og Bayerns indkøbspolitik. Bayern gør alt for at headhunte de store tyske spillere med klamme metoder. United går mere efter ukendte spillere, som Ferguson kan udvikle, så spillerne kan få den følelse af, at de skylder Ferguson noget, så de spiller for klubben og ham og ikke for pengene.

Selvfølgelig er det normalt, at du til tider kan købe nogle fra samme ligaer, men den måde på Bayern bare støvsuger deres egen liga for spillere er klamt og for monopolistisk. Jeg er så glad for, at Dortmund nu er ved at få fodfæste igen, hvor de bl.a. slog Bayern ved at købe Marco Reus, som skifter fra Gladbach til Dortmund og dermed afviste Bayern.

Og så kan jeg ikke fordrage deres bedrevidende taberhoveder som Beckenbauer og Rummenigge, som altid skal have en mening at ytre til pressen for at skabe større problemer. Folk, som ikke har noget med trænergerningen at gøre, som er så medieliderlige, siger mig ikke en skid. Interne problemer eller meninger skal holdes inden for klubbens fire vægge. Folk, der søger den opmærksomhed, er afstumpet og idioter. Det skader kun klubben.

Ja, jeg hader Bayern, og min mening er nok en anelse farvet, men jeg kan på ingen måder rose klubben. Jeg kan dog godt rose spillere som Ribery, Robben, Kroos, Schweinsteiger, Lahm og dem, for de er fantastiske spillere alle sammen og så forhåbentligt upcoming i Alaba, som bare er blæret. Men klubbens infrastruktur og ledelse og måden de agerer på er så klamt.

Det siger også bare meget, at jeg kan heppe på Chelsea i finalen. Jeg kan ikke døje Bayern. På niveau med City og Liverpool af hadeklubber, men jeg må dog indrømme de spiller noget meget flot bold. Tempobaseret fodbold krydret med nogle direkte spil mod mål og ikke så boldfileri. Meget engelskagtigt IMO hvor så individualisterne Robben og Ribery står for det lækre. Et godtspillende hold, men Bayern som klub. FØØØØØØØØØØJ!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

Selvom jeg synes Ronaldo er fantastisk og han har haft det godt rent individualistisk, så lagde jeg lige mærke til noget sjovt.

Bayern købte Robben pga. Ronaldo og co. kom til.

Robben: 150 mio. kr. = 2 CL-finaler.
Ronaldo: 694 mio. kr. = 0 CL-finaler.

Perez er en klog mand!

Hvis jeg var fodboldspiller, ville jeg med glæde skifte til Real, bliev uvenner med Real, for så derefter at skifte. Så er du sikret succes. Sådan bliver historien altid at være!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

#23, United hater lige så meget den anden vej. Så hvad er problemet med det?

Du er så farvet, at jeg overlader Rummenigge med denne diskussion.
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Champions league

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:#23, United hater lige så meget den anden vej. Så hvad er problemet med det?

Du er så farvet, at jeg overlader Rummenigge med denne diskussion.
Hvad mener du, at United hater lige så meget den anden vej? :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

# 23 skrev:Hvad mener du, at United hater lige så meget den anden vej? :)
# 23 skrev:......Bayern af en eller anden sjov grund har hatet på United.
Jeg kender ikke én eneste United fan, som ikke hader Bayern.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Champions league

Indlæg af Bager »

# 23 skrev: Der er meget forskel på Uniteds og Bayerns indkøbspolitik. Bayern gør alt for at headhunte de store tyske spillere med klamme metoder. United går mere efter ukendte spillere, som Ferguson kan udvikle, så spillerne kan få den følelse af, at de skylder Ferguson noget, så de spiller for klubben og ham og ikke for pengene.

Selvfølgelig er det normalt, at du til tider kan købe nogle fra samme ligaer, men den måde på Bayern bare støvsuger deres egen liga for spillere er klamt og for monopolistisk. Jeg er så glad for, at Dortmund nu er ved at få fodfæste igen, hvor de bl.a. slog Bayern ved at købe Marco Reus, som skifter fra Gladbach til Dortmund og dermed afviste Bayern.
Altså vi støvsuger jo ret beset også den spanske liga såvel som andre ligaer for de bedste spillere. Det gør de fleste storklubber vel. Villa, Alexis, Alves, Afellay, Keita, Adriano for at nævne vores eksempler.

# 23 skrev:Og så kan jeg ikke fordrage deres bedrevidende taberhoveder som Beckenbauer og Rummenigge, som altid skal have en mening at ytre til pressen for at skabe større problemer. Folk, som ikke har noget med trænergerningen at gøre, som er så medieliderlige, siger mig ikke en skid. Interne problemer eller meninger skal holdes inden for klubbens fire vægge. Folk, der søger den opmærksomhed, er afstumpet og idioter. Det skader kun klubben.
Hvad så med Cruyff, Laporta og Rosell?
Visca el Barca

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Champions league

Indlæg af j´♥ le foot »

Mærkeligt at ingen har sagt: "Mourinho havde ingen plan B" :mrgreen:

Med lidt held kunne Ramos have ramt Preben Elkjær :devil:

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster