Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Jbninc

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jbninc »

klogfyr skrev: (fra Ronaldo-tråden havde jeg fået den opfattelse, at man skulle kende en person personligt, før man måtte kalde en person usympatisk eller arrogant. Det er ihvertfald det man får i hovedet fra dem, der forsvarer Ronaldo.).
Jeg skriver, at det er min opfattelse, at han er usympatisk og ustabil. Det er langt fra det, andre skriver, når de kalder Ronaldo, som de forresten ikke kender, arrogant. Det er en stor forskel i retorikken - og betydningen -, som åbenbart er hieroglyffer for mange herinde.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af klogfyr »

Jbninc skrev:
klogfyr skrev: (fra Ronaldo-tråden havde jeg fået den opfattelse, at man skulle kende en person personligt, før man måtte kalde en person usympatisk eller arrogant. Det er ihvertfald det man får i hovedet fra dem, der forsvarer Ronaldo.).
Jeg skriver, at det er min opfattelse, at han er usympatisk og ustabil. Det er langt fra det, andre skriver, når de kalder Ronaldo, som de forresten ikke kender, arrogant. Det er en stor forskel i retorikken - og betydningen -, som åbenbart er hieroglyffer for mange herinde.
Jeg er enig i, at der er forskel på retorikken i at sige, at Ronaldo er arrogant, eller sige det er min opfattelse, at Ronaldo er arrogant. Det her er dog et forum, hvor hvad hver person siger, er den persons egen opfattelse og det burde derfor være indforstået, at man kun kan tale for sin egen mening. Så kan ikke se, hvorfor du synes, det er så slemt det, der bliver sagt i Ronaldo-tråden? Eller skal alle bare starte deres sætning med "det er min opfattelse at..." og så vil alt være helt okay?

Jbninc

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jbninc »

klogfyr skrev: Så kan ikke se, hvorfor du synes, det er så slemt det, der bliver sagt i Ronaldo-tråden? Eller skal alle bare starte deres sætning med "det er min opfattelse at..." og så vil alt være helt okay?
Jeg foretrækker, at man på et dansk forum tilnærmelsesvis skriver korrekt dansk.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Jbninc skrev:Jeg foretrækker, at man på et dansk forum tilnærmelsesvis skriver korrekt dansk.
Hehe ... jeg håber virkelig ikke at jeg er den eneste, der kan få øje på ironien! ;-)

Jbninc

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jbninc »

Blaugrana92 skrev:
Jbninc skrev:Jeg foretrækker, at man på et dansk forum tilnærmelsesvis skriver korrekt dansk.
Hehe ... jeg håber virkelig ikke at jeg er den eneste, der kan få øje på ironien! ;-)
Du kan i hvert fald ikke få øje på ironien i din egen sætning. Hint: kryds og bolle.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Alcantara »

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu var det, mig bekendt, heller ikke mig der lagde vægt på, at man kan skrive tilnærmelsesvis korrekt dansk.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Guardiola »

EDIT.
Argh feck it. For meget flueknepperi.

Lad os vende tilbage til Alves

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Vi er straks tilbage til Alves:
[youtube]VEIWuMNg8kQ[/youtube]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Sv: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af fidanho »

Jbninc er sej.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Quaresma »

...Et herligt bevis på at sarkasme er for alle.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mander »

Jbninc skrev:
klogfyr skrev: Så kan ikke se, hvorfor du synes, det er så slemt det, der bliver sagt i Ronaldo-tråden? Eller skal alle bare starte deres sætning med "det er min opfattelse at..." og så vil alt være helt okay?
Jeg foretrækker, at man på et dansk forum tilnærmelsesvis skriver korrekt dansk.
Korrekt ordstilling er til gengæld ikke omfattet af kravet, kan jeg forstå på det hele.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

smeden

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af smeden »

Tror i at alves siger ja til det russiske hold den her gang efter han sagde nej til dem i september men måske ryger pep hvad tror i så han siger

smeden

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af smeden »

Heartbreaker skrev:Vi er straks tilbage til Alves:
[youtube]VEIWuMNg8kQ[/youtube]
Fuck den er flabet den dans ved 45 sek ca jeg skal spille bold imorgen når jeg scorre danser jeg den

Qwade
Indlæg: 198
Tilmeldt: man jan 16, 2012 5:56 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 5 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 2 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Qwade »

Mander skrev:
Jbninc skrev:
klogfyr skrev: Så kan ikke se, hvorfor du synes, det er så slemt det, der bliver sagt i Ronaldo-tråden? Eller skal alle bare starte deres sætning med "det er min opfattelse at..." og så vil alt være helt okay?
Jeg foretrækker, at man på et dansk forum tilnærmelsesvis skriver korrekt dansk.
Korrekt ordstilling er til gengæld ikke omfattet af kravet, kan jeg forstå på det hele.
Hehehehe.. Mander: 1 - Resten: 0

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster