Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

Ikke noget om at han sparker mega sløjt til bolden i første omgang.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Cristiano viser endnu engang at han nemt bliver pakket ned i de store kampe... Utroligt man nægter at tale om det i studiet...

Men fedt resultat, giver udgangspunkt for en spændende retur kamp
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:Cristiano viser endnu engang at han nemt bliver pakket ned i de store kampe... Utroligt man nægter at tale om det i studiet...

Men fedt resultat, giver udgangspunkt for en spændende retur kamp
I stedet taler de da bare om at han var 'uselvisk' da han valgte at aflevere i stedet for at sparke på mål, på en bold der lå på baglinjen og var på vej udover. Altså ... der er jo slet ikke andre muligheder for ham end at aflevere der? Det er naturligvis ingenlunden selvisk, men det er skam heller ikke direkte uselvisk. Det er jo som sagt hans eneste mulighed.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Sv: Champions league

Indlæg af ulrich »

Ramos, Marcelo og Alonso får karantæne, hvis de får gult i næste kamp

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blach »

Det løgn. Nu fucker den op med Pep's pressemøde. YouSee får hermed et klagebrev.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

[youtube]Zl0RBtnu40o[/youtube]
#jesuisSheep

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Champions league

Indlæg af Madbassen »

Blach skrev:Det løgn. Nu fucker den op med Pep's pressemøde. YouSee får hermed et klagebrev.
Jeg har allerede klaget. Er fuldstændig ligeglad med, at de går ud og undskylder. Det er ikke første gang det sker.
Jeg købte heldigvis kampen på viaplay.dk efter 24 minutter for 79 kroner.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Jeg har endnu ikke oplevet Yousee crappe... og jeg har haft det i 5 år.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Blach skrev:Det løgn. Nu fucker den op med Pep's pressemøde. YouSee får hermed et klagebrev.
Har fandme også sendt en klage..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Stramme shorts..
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:[youtube]Zl0RBtnu40o[/youtube]
Fedt at han lige nævner at han var assisten i Barca ( Og vi ved, hvad Barca fans mener hans virkelig rolle var :grin: ).

Han er altså ret god til at håndtere pressen. Thumbs up til Pep.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Champions league

Indlæg af ulrich »

Mourinho on Sky Italia: "Guardiola is an intelligent kid, he knows exactly how he won all those Champions League games..."
hehehehehehehehehehehe

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:
Daluigi skrev:Cristiano viser endnu engang at han nemt bliver pakket ned i de store kampe... Utroligt man nægter at tale om det i studiet...

Men fedt resultat, giver udgangspunkt for en spændende retur kamp
I stedet taler de da bare om at han var 'uselvisk' da han valgte at aflevere i stedet for at sparke på mål, på en bold der lå på baglinjen og var på vej udover. Altså ... der er jo slet ikke andre muligheder for ham end at aflevere der? Det er naturligvis ingenlunden selvisk, men det er skam heller ikke direkte uselvisk. Det er jo som sagt hans eneste mulighed.
De forsøger lige præcis med alle midler at tale ham op... Så klamt at Schmeichel gang på gang skal påstå CR7 er på samme hylde som Messi... Gamle Man U tosse...

Men jaja hver sin holdning
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Champions league

Indlæg af rummenigge »

Jeg tænker seriøst på at "straffe" yousee ved at skifte til Stofa og så streame Canal 9 kampene, medmindre de er klar til kompentation. At jeg kun så kampen i bidder er ok så længe det ikke var Barca, men at Pep pressemøde ikke kunne ses var dråben! :cool:

Ribery og Lahm er KLASSESPILLERE! Neuer er nok verdens bedste målmand. Casillas blegnede ved siden af idag. Kan Neuer holde hovedet koldt på udebane så er det simpelthen for vildt.

Tillykke med sejren Bayern, det var fuldt fortjent. Madrid er så svinske og provokerende at spille imod at også Bayern spillerne blev så sig nødsaget til at overdramatisere tacklinger osv....men man er jo vant til at en kamp Madrid er en del af kan umuligt blive fair spillet.

Bayern skal dog være skarpere næste uge for at være nogenlunde sikre...og Madrid skal håbe på en perfekt performance. Deres spil er slet ikke kreativt nok til at de overhovedet kan føle sig sikre. Bayern skal nok dumme sig få at tabe den her nu.

Skuffende kamp af CR7. Sjovt nok at Preben ikke fik nævnt det ;-) Fedt at Brian lige påpeger at CR7 blev overstrålet af Ribery.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Champions league

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Og så Webb, selvom jeg er meget meget imod trusler, så vil jeg godt kunne forstå hvis nogen truer ham, efter denne lorte indsats. En klam skaldet englænder, der slet ikke dømmer konsekvent. Idioten tror han er en diplomat, der sidder ved FN forhandlinger.
Rolig nu, altså. Webb gjorde det fint nok omstændighederne taget i betragtning. Han lod sig ikke påvirke af tilskuerne eller spillerne - faktisk satte han et par af dem på plads, f.eks. med et smukt gult til Higuain - og han lavede ingen graverende fejldomme, der ødelagde kampens flow eller resultat. Så du er helt galt på den, Visca.

Ret du hellere skytset mod Real Madrid, der gjorde alt, hvad de kunne for forbitre og spolere kampen.

Hvad mener du med omstændigheder taget i betragtning?. Jeg er virkelig træt af det argument, de samme argumenter blev brugt, da han var ret så elendig i VM Finale, og bliver tit brugt, når man lige skal forsvare at en dommer er elendig. Når man er en topdommer, eller betragtet som en, og man får en sådan opgave, så skal man vel også være forberedt på de omstændigheder som man skal dømme kampen under. Underligt at man altid skal forsvare dommerne med, det disse argumenter.

Jeg ved heller ikke, hvordan du tolker graverende fejl, men for mig er det helt klart en graverende fejl, at Marcelo slipper for det røde kort, helt klart!. Derudover laver han en andne graverende fejl, da han ikke giver Coentrao et gult, i den situation hvor han kanter en Bayern spiller, men for næsten den samme forseelse får Robben et gult. Et gult så tidligt i kampen til Coentrao kunne have haft en indflydelse på spillet. Folk trækker måske på skulderen af det, men det gør jeg ikke. Jeg synes, når en dommer får så mange penge for at dømme en kamp, så skal han også levere en godkendt indsats, der er ingen undskyldninger der.

Jeg retter "skytset" mod Webb, fordi jeg ganske enkelt synes han er en elendig dommer, intet mindre. Jeg kan virkelig ikke se, den topdommer i ham, som man i England før ham til. Derudover er det kvalmende, at han hele tiden skal lege diplomat, og så er hans trang til at ville være i centrum, ret så kvalmende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster