Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jo, det var en overskrift før Gijon kampen. Nu skal Sport eller EMD bare skrive at Pepe ikke får nok røde kort, Ramos også, og så biver de udvist mod os :cool: .

Men et straffespark i mod over et år, det er en bedrift i sig selv, især når man har folk som Arbeloa, Ramos og Pepe i forsvaret.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

The Madrid coach then stressed that he trusts Howard Webb will do a good job on Tuesday, but admitted that the English referee could make some erroneous calls, in a thinly veiled jab at Barcelona for their controversial penalty in the 2-1 victory against Levante on Saturday.

"Webb is a good referee, with a lot of experience in matches of this level," Mourinho added.

"Madrid have good sensations with every referee.

"We will help him do his work for him to make good calls, knowing that he could err and that there could be a debatable penalty, like one of those which give three points."

Kilde; http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... -munich-is
Oversætteren er da til grin. Kæft, skammer han sig ikke en lille smule, når han gang på gang lukker så meget lort ud?. "Madrid have good sensations with every referee... We will help him to do his work for him to make good calls".

Jeg synes han er decideret pinlig at høre på, men det er så ikke noget nyt i, kan man sige.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:
The Madrid coach then stressed that he trusts Howard Webb will do a good job on Tuesday, but admitted that the English referee could make some erroneous calls, in a thinly veiled jab at Barcelona for their controversial penalty in the 2-1 victory against Levante on Saturday.

"Webb is a good referee, with a lot of experience in matches of this level," Mourinho added.

"Madrid have good sensations with every referee.

"We will help him do his work for him to make good calls, knowing that he could err and that there could be a debatable penalty, like one of those which give three points."

Kilde; http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... -munich-is
Oversætteren er da til grin. Kæft, skammer han sig ikke en lille smule, når han gang på gang lukker så meget lort ud?. "Madrid have good sensations with every referee... We will help him to do his work for him to make good calls".

Jeg synes han er decideret pinlig at høre på, men det er så ikke noget nyt i, kan man sige.
"We will help him to do his work for him to make good calls", dette kan være total misvisende eller tvetydigt. Det er da ikke for smart at komme med disse udtalelser.

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Visca El Barca skrev:
The Madrid coach then stressed that he trusts Howard Webb will do a good job on Tuesday, but admitted that the English referee could make some erroneous calls, in a thinly veiled jab at Barcelona for their controversial penalty in the 2-1 victory against Levante on Saturday.

"Webb is a good referee, with a lot of experience in matches of this level," Mourinho added.

"Madrid have good sensations with every referee.

"We will help him do his work for him to make good calls, knowing that he could err and that there could be a debatable penalty, like one of those which give three points."

Kilde; http://www.goal.com/en/news/1716/champi ... -munich-is
Oversætteren er da til grin. Kæft, skammer han sig ikke en lille smule, når han gang på gang lukker så meget lort ud?. "Madrid have good sensations with every referee... We will help him to do his work for him to make good calls".

Jeg synes han er decideret pinlig at høre på, men det er så ikke noget nyt i, kan man sige.
Mou har lukket meget lort ud om diverse dommere. Helt bestemt. Det er bestemt heller ikke noget man er stolt af i Real Madrid kredsene. Der plejer Barca jo at være bedre. De kritiserer dommerne og banerne og alt det andet, ligesom Real Madrid, men gør det på en lang mere kontrolleret måde. Men ja, Mou har lukket meget lort ud, men hvad fanden gør han galt her? I brokker jer, når han brokker sig over dommerne. Forståeligt. Her roser han dommeren, han siger vi ikke har problemer med dommeren. Det kan sagtens være han ikke mener det, men han gør præcist som han skal gøre? Hvad ville du have han skulle have sagt, når han bliver spurgt om Howard Webb, og når han bliver spurgt om han havde foretrukket en anden dommer? Jeg synes han svarer godt og præcist på spørgsmålene, uden det overhovedet burde skabe problemer. At det så ikke passer, det er noget helt andet. Jeg tror bestemt heller ikke Guardiola er lige glad for alle dommere, præcis som Mou heller ikke er det, men man behøver vel ikke at udtale sig om det i pressen for at skabe problemer. Jeg forstår det som sagt ikke. Hvad gør han galt her?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Fordi han ganske enkelt lyver, de har det godt med alle dommere?. Eller at de vil gøre arbejdet lettere for ham?. Historien har vist, at oversætterens hold gør lige det modsatte. Jeg tror helt seriøst det er et helvede for dommere, hver gang de skal dømme et hold trænet af ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Visca El Barca skrev:Fordi han ganske enkelt lyver, de har det godt med alle dommere?. Eller at de vil gøre arbejdet lettere for ham?. Historien har vist, at oversætterens hold gør lige det modsatte. Jeg tror helt seriøst det er et helvede for dommere, hver gang de skal dømme et hold trænet af ham.
Jamen at du har noget i mod at han er efter dommeren, det kan jeg nærmest kun være enig med dig i. Men her går han jo ud og prøver netop ikke at snakke om dommerne. Han bliver spurgt tre gange om dommeren, men han svarer stille og roligt. Det kan godt være han lyver, men han skaber jo netop ingen problemer. Han maner til ro og fokuserer netop ikke på dommeren, så kan vitterligt ikke se, hvad han kan gøre bedre her. Det minder jo næsten som Guardiola når han siger det på denne måde, hvilket jeg synes er helt fint.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

michaelk94 skrev:
Visca El Barca skrev:Fordi han ganske enkelt lyver, de har det godt med alle dommere?. Eller at de vil gøre arbejdet lettere for ham?. Historien har vist, at oversætterens hold gør lige det modsatte. Jeg tror helt seriøst det er et helvede for dommere, hver gang de skal dømme et hold trænet af ham.
Jamen at du har noget i mod at han er efter dommeren, det kan jeg nærmest kun være enig med dig i. Men her går han jo ud og prøver netop ikke at snakke om dommerne. Han bliver spurgt tre gange om dommeren, men han svarer stille og roligt. Det kan godt være han lyver, men han skaber jo netop ingen problemer. Han maner til ro og fokuserer netop ikke på dommeren, så kan vitterligt ikke se, hvad han kan gøre bedre her. Det minder jo næsten som Guardiola når han siger det på denne måde, hvilket jeg synes er helt fint.

Jeg tror jeg må forklare det på en anden måde. Når han så sent som i weekenden er efter dommeren, og skaber sig, så er det latterligt at han går ud og siger, at de har det fint med alle dommere og bla bla bla. Med andre ord, jeg vil hellere have at han rent faktisk viser det på banen, end han bare fyrer noget lort af.

Og så er det jo direkte løgn, når han siger at de altid har et godt forhold til dommeren. Jo det har det, i de kampe hvor dommeren dømmer efter deres smag og til deres fordel. Hver gang Real er i problemer, så kan man være sikker på at dommeren bliver inddraget og svinet til. Og sådan har det generelt været med de hold han har trænet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Visca El Barca skrev:
michaelk94 skrev:
Visca El Barca skrev:Fordi han ganske enkelt lyver, de har det godt med alle dommere?. Eller at de vil gøre arbejdet lettere for ham?. Historien har vist, at oversætterens hold gør lige det modsatte. Jeg tror helt seriøst det er et helvede for dommere, hver gang de skal dømme et hold trænet af ham.
Jamen at du har noget i mod at han er efter dommeren, det kan jeg nærmest kun være enig med dig i. Men her går han jo ud og prøver netop ikke at snakke om dommerne. Han bliver spurgt tre gange om dommeren, men han svarer stille og roligt. Det kan godt være han lyver, men han skaber jo netop ingen problemer. Han maner til ro og fokuserer netop ikke på dommeren, så kan vitterligt ikke se, hvad han kan gøre bedre her. Det minder jo næsten som Guardiola når han siger det på denne måde, hvilket jeg synes er helt fint.

Jeg tror jeg må forklare det på en anden måde. Når han så sent som i weekenden er efter dommeren, og skaber sig, så er det latterligt at han går ud og siger, at de har det fint med alle dommere og bla bla bla. Med andre ord, jeg vil hellere have at han rent faktisk viser det på banen, end han bare fyrer noget lort af.

Og så er det jo direkte løgn, når han siger at de altid har et godt forhold til dommeren. Jo det har det, i de kampe hvor dommeren dømmer efter deres smag og til deres fordel. Hver gang Real er i problemer, så kan man være sikker på at dommeren bliver inddraget og svinet til. Og sådan har det generelt været med de hold han har trænet.
Jeg kan igen sagtens se hvad du mener. Jeg nævner jo netop også selv, at jeg bestemt ikke er tilfreds med Mou når han skal indrage dommere. Jo mindre det selvfølgelig er fortjent, for så gør alle klubber det. Nogle mere højlydt end andre. Men helt enig, Mou gør det alt for meget, og når han gør det, gør han det også for højlydt. Ved bla. at blive udvist i en af de vigtigste situationer i sæsonen mod Villarreal.

Derfor synes jeg han klogt boykotter pressen, så han netop ikke begår disse fejl. Til Champions League semifinale skal han så møde op. Her bliver han spurgt tre gange om dommeren. Jamen, så skal han da for helvede ikke skabe flere problemer, hvilket jeg også tror du er enig i? Så går han ud og "lyver" i pressen og skaber ingen problemer på dette pressemøde. Igen spørg jeg dig så, hvad skulle han da ellers have gjort. Jeg kan sagtens se, hvad du mener, men hvad skulle han gøre anderledes i denne specifikke situation?

Desuden lyver alle trænere på disse pressemøder. Når Guardiola går ud i pressen og kalder dem selv for underdogs i hver eneste kamp, selvom de er kæmpe favoritter, og altid skal underspille sin egen rolle. Eller når Barca indenom sviner dommeren til, vil at sige de skulle have haft straffe mod Milan osv osv. Derfor synes jeg Mou gør det helt rigtige her.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det er jo ikke sådan, at han er tvunget til at sige noget om dommeren er han?. Eller at valget står imellem at man enten lyver, eller også siger noget kontroversielt?. Når han siger at de altid har et godt forhold til dommeren og indikerer at de altid efterstræber at gøre jobbet lettere for dommeren, så er det latterligt og igen, direkte løgn. Han siger med andre ord, at de ikke gør noget galt, altså når de raser ud ( hvilket sker ret så ofte) så er det dommerens skyld, det læser jeg imellem linjerne. De gør jo alt for at gøre arbejdet lettere for ham, siger han. Og det er faktisk det modsatte der sker.

Og at sige at man skulle have haft et straffe ( som var der), er vel ikke helt det samme som at vente på dommeren på en parkeringsplads, og råbe og skrige, er det?. Håber du kan se, der er en lille forskel.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

michaelk94

Re: Real Madrid

Indlæg af michaelk94 »

Visca El Barca skrev:Det er jo ikke sådan, at han er tvunget til at sige noget om dommeren er han?. Eller at valget står imellem at man enten lyver, eller også siger noget kontroversielt?. Når han siger at de altid har et godt forhold til dommeren og indikerer at de altid efterstræber at gøre jobbet lettere for dommeren, så er det latterligt og igen, direkte løgn. Han siger med andre ord, at de ikke gør noget galt, altså når de raser ud ( hvilket sker ret så ofte) så er det dommerens skyld, det læser jeg imellem linjerne. De gør jo alt for at gøre arbejdet lettere for ham, siger han. Og det er faktisk det modsatte der sker.

Og at sige at man skulle have haft et straffe ( som var der), er vel ikke helt det samme som at vente på dommeren på en parkeringsplads, og råbe og skrige, er det?. Håber du kan se, der er en lille forskel.
TIl det sidste du lige skriver. Der er kæmpe forskel. Jeg gør det nu endnu en gang klart for dig. Jeg er bestemt heller ikke tilfreds med Mou når han går amok som har gjorde i Barcelona eller Villarreal, men samtidig brokker alle sig over dommerne, ja selv Barca. Mou brokker sig jo også over dommeren, når der netop er noget at brokke sig over.

Men som jeg synes Mou gør mange ting forkerte mht dommerne, så synes jeg bare han har gjort det helt rigtige i denne situation. Droppet pressen siden det lort han fik lavet i Villarreal. Han har ikke nævnt noget med dommeren. Så skal han snakke om dommeren her i dag, hvor han bliver spurgt op til flere gange. Ja, så lyder han som om Real Madrid er englene selv, men det synes jeg er helt fint, fordi han hverken sætter noget pres på dommeren eller på, at Real Madrid plejer at blive snydt. Det virker helt sikkert super falsk, præcis som når Guardiola altid udtaler sig som underdogs, men man kan da ikke klandrer ham for noget. Ja du kan læse mellem og bag linjerne, men det han siger her, kan man jo bare ikke svine ham til for?

Vi bliver nok ikke enige, og på sin vis forstår jeg også godt din side af sagen, men jeg mener som sagt Mou har reageret helt fint siden den skandale han leverede i Villarreal.

Mvh Michael.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Jeg er også verdens bedste Daluigi! Giv mig 16 millioner euro!
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Det irriterer mig sådan, at de i stort set alle artikler omhandlende Ronaldo, skal skrive, at han enten er verdens bedste Ronaldo, verdens bedste portugiser eller et eller andet fuldstændigt random.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Billede
Mou: “I’m in the press conference because the Champions League rules require me to be … what I like is to talk in the parking lots!”

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

En glimrende artikel om, hvorfor Real har haft det svært på det sidste. Endnu et eksempel på, at Xabi Alonso er meget meget vigtig og afgørende for dem, måske endda den mest afgørende spiller, når det kommer til selve spilopbygning. For nogle år tilbage var vi også voldsomt afhængige af Xavi, selvom hans fravær stadig kan mærkes, så er det ikke så markant som det har været før. Pep har med andre ord haft held med at finde andre spillere, der kan tage over ( Cesc, Thiago). Oversætteren har ikke formået dette, derfor virker Xabi Alonso træt. Og så har jeg været inde på, at Xabi ikke er en decideret DM, men den opgave har han i Real og det koster kræfter, samt det har en negativ indflydelse på hans spil.
Alonso tires, Madrid fade
Dermot Corrigan | 13 April 2012
With all eyes on Cristiano Ronaldo, could the key to Real Madrid success this season actually hinge on the freshness of midfield general Xabi Alonso?

Alonso tires, Madrid fade

As they arrive at the business end of the season, Real Madrid have started to stumble. Three draws in their last six La Liga games have allowed Barcelona to cut a comfortable ten point gap down to just four, with the two teams meeting at the Camp Nou on April 22nd. One reason for this mini-slump (relatively speaking) may have been regular squabbles off the pitch, but even more worrying for los merengues fans is a drop in performance levels, in particular those of main playmaker Xabi Alonso.

To put it bluntly, Alonso looks shagged. This should be no surprise as the midfielder has only missed one La Liga game all season (through suspension) and has also played every time he’s been needed in the Copa del Rey and Champions League. Alonso turned 30 last November, and has also been busy with the Spanish national team in recent years. All the games are clearly now taking their toll.

With no like-for-like replacement available Madrid coach José Mourinho has been loathe to rest his on-field general. Nuri Sahin’s €10m signing last summer was supposed to provide an option, but the Turkish international arrived injured and has yet to gain Mourinho’s trust. Sami Khedira is all energy and bustle, but cannot run a game. Lass Diarra sits deep and make tackles, but offers little creatively. The closest in style to Alonso is youngster Esteban Granero, who has featured occasionally alongside Alonso in 2012, but lacks the experience to replace him.

Another likely reason for Alonso’s fatigue is his job description under Mourinho. At Liverpool, Javier Mascherano was usually around to cover and tackle, so he could concentrate more on being creative. At Madrid (except when Mourinho chooses a midfield ‘trivote’) he is both the deep lying ‘quarterback’ who launches the ball forward quickly to Madrid’s pacy attackers, and the ‘holding’ player who covers the full width of the pitch to cut out opposition breaks. This second role requires more energy than he – never the quickest across the ground anyway – had been used to giving. The extra responsibilities are a likely reason why 2011/12 has brought more yellow cards in La Liga (10) than goals (1) and assists (8) combined.

A closer look at the stats, and the direction they are heading, does not bode well for the player or his team. According to his whoscored.com page, Alonso has been Madrid’s second best player this season (behind Cristiano Ronaldo). Delve a little deeper though and the figures start to show why he - and his side - have been faltering lately.

Alonso has made an average of 81.4 passes per game at 88% accuracy, which is pretty good, but not outstanding. Only Xavi Hernández has more passes, but ten Barca players, plus Madrid team-mates Álvaro Arbeloa and José Callejón and Villarreal’s Bruno, have a better completion rate. Even more worryingly for Madrid fans, their key midfielder’s averages have dipped worryingly.

When Madrid won 4-0 in Málaga last October, having gone four up by the 38th minute in probably their best performance of the season, Alonso made 102 passes at 92% accuracy. Four days later they ripped Villarreal apart 3-0 at the Bernabéu (all goals in the first half hour), with Alonso only playing 80 minutes, but again making 102 passes at 92% accuracy.

In the last few weeks Madrid have drawn both return games 1-1, with Alonso making 67 passes at 82% accuracy against Málaga at the Bernabéu and 62 passes at 85% at Villarreal. Against Valencia last weekend the stats were again disappointing - 68 passes at 85% as his team drew 0-0, then in the 4-1 win at Atlético on Wednesday it was just 82% completed of 56.

As Alonso’s figures have fallen, so have his team’s. When Mourinho’s side were in full flow they were racking up Barca-like possession shares, especially at the Bernabéu against Real Zaragoza (72%), Osasuna (77%) and Racing Santander (67%). Over the season so far, Madrid have averaged 60% possession per game, but again this figure is currently going south.

Last month Rayo Vallecano and Real Betis edged the possession stats (53% and 51% respectively) in away games where Madrid relied on some interesting refereeing decisions to win. Málaga had just 39% possession when they hosted Madrid last autumn, but in the more recent meeting Pellegrini’s side became the second opposition team this season (no prizes for guessing the first) to have more of the ball at the Bernabéu (53%).

Having said that, 84% of people (and most English and Irish coaches) know you can pick and choose stats to back up any thesis. Given Mourinho has famously opted to concede possession completely in some games, it’s possibly helpful to also look at a more obvious determining factor - such as chances given up and goals conceded.

Neither of the two recent late equalising free kicks (by Villarreal’s Marcos Senna and Málaga’s Santi Cazorla) were given away by Alonso, but they were both conceded in his area of the pitch and were a sign that Madrid were unable to keep the ball and close out either game. Málaga should probably have scored much earlier in their match. Alonso was being given a chasing by talented but raw teenage playmaker Isco, who got into great positions but lacked the calmness to convert. It is unlikely Barcelona – or Bayern in the Champions League – would be as wasteful.

Alonso’s waning influence is also down to opposition coaches deliberately setting out to nullify him. Last Sunday, Los Che coach Unai Emery dropped usual playmaker Jonas and placed Tino Costa at the tip of a midfield three. Costa’s job was to “disconnect” Alonso from his team-mates and he did it well. The Argentine also escaped Alonso to crack a 35 yarder off the woodwork early in the second half. Against Atlético on Wednesday night, Adrián had a similar task. Spanish TV showed after that game that Diego Simeone’s players had been content to leave Khedira on the ball and let him try and build attacks.

The German struggled to do that, but Madrid won 4-1 anyway, mostly because Ronaldo took charge and banged in two tremendous long range goals. Ronaldo did something similar at Osasuna a few weeks ago when he laid on Karim Benzema’s opener and then scored the second himself from 30 yards. Relying on one attacker, no matter how talented or motivated, to provide a moment of magic is not a sustainable strategy. To overcome Bayern over two legs – and especially to avoid defeat against Barcelona – Madrid will have to impose at least some control over proceedings, and they’ll need Alonso at his best to do that.

The only column in which Alonso’s figures are currently rising shows how much he’s been struggling recently: six bookings in his last eleven games. That might now be to Madrid’s benefit. His yellow at the Calderón means a ban for Saturday’s home game against Sporting, which should help his weary limbs recover for next Tuesday’s first leg in Bavaria.

Real fans should hope Alonso makes the most of his few days off, as they’re going to need him over the next week or so.

LINK; http://www.thefootballramble.com/blog/e ... adrid-fade
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster