Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Så hellere Mourinho.. Karanka virker lidt som en noob.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

iStokholm

Re: Real Madrid

Indlæg af iStokholm »

Efter at Real Madrid, ikke overraskende, slog Atlético Madrid. Så er det eneste håb vel Athletic?

Dog er der noget der bekymrer mig, og det er at Athletic har "sejlet" rundt i ligaen siden United kampene (eftersom de jo er kvalificeret til Europa League næste sæson, og ikke kan nå CHL).
Vil Bielsa bede spillerne om at give den alt hvad de har, da han jo mig bekendt har et godt venskab med Pep? Kan det være en fordel at de intet har at spille for i ligaen, da de jo så kan spille ret frit? Vi så jo Norwich slå Tottenham på White Hart Lane. Mener at der er en del ligheder i Tottenham - Norwich og Athletic - Madrid. Tottenham SKULLE vinde for at holde liv i deres håb om en 4. plads. Norwich havde INTET at spille for, da de (næsten) har sikret sig i ligaen. For Madrid SKAL vinde for at kunne blive mestre.


Men er nødt til at høre, hvad mener I om kampen? Og kan Sevilla udrette noget i Madrid? Eller skal vi sætte vores lid til at Granada tager 2/3 overraskende point fra Madrid?

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

iStokholm skrev:Efter at Real Madrid, ikke overraskende, slog Atlético Madrid. Så er det eneste håb vel Athletic?

Dog er der noget der bekymrer mig, og det er at Athletic har "sejlet" rundt i ligaen siden United kampene (eftersom de jo er kvalificeret til Europa League næste sæson, og ikke kan nå CHL).
Vil Bielsa bede spillerne om at give den alt hvad de har, da han jo mig bekendt har et godt venskab med Pep? Kan det være en fordel at de intet har at spille for i ligaen, da de jo så kan spille ret frit? Vi så jo Norwich slå Tottenham på White Hart Lane. Mener at der er en del ligheder i Tottenham - Norwich og Athletic - Madrid. Tottenham SKULLE vinde for at holde liv i deres håb om en 4. plads. Norwich havde INTET at spille for, da de (næsten) har sikret sig i ligaen. For Madrid SKAL vinde for at kunne blive mestre.


Men er nødt til at høre, hvad mener I om kampen? Og kan Sevilla udrette noget i Madrid? Eller skal vi sætte vores lid til at Granada tager 2/3 overraskende point fra Madrid?
Tror heller ikke, at vi selv kan snuppe fuld point i de sidste kampe. Vi har et meget, meget sværere program end Madrid. Jeg tror da nok, at Madrid sætter 4 point til, men det tror jeg desværre også, at vi selv gør. Når jeg kigger på det, så tænker jeg, at Barca havde snuppet maximal point mod Madrids sidste modstandere, mens Madrid havde mistet 6-7 point mod Barcas sidste modstandere. Men sådan er livet. Hvis jeg skal være optimist, så tror jeg på fuld pointhøst fra vores side af, Madrid sætter mindst 4 point til, så den side af sagen er jeg ikke bange for.
Genopbygning status: færdig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Billede
“This is how Cristiano celebrates when he scores”
“And this is how Mourinho celebrates his answers in press conferences”


:cool:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

iStokholm

Re: Real Madrid

Indlæg af iStokholm »

Madrid sætter mindst 4 point til, så den side af sagen er jeg ikke bange for.
Hvilke kampe tænker du på?

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Jurij »

iStokholm skrev:
Madrid sætter mindst 4 point til, så den side af sagen er jeg ikke bange for.
Hvilke kampe tænker du på?
Barca og så 2 hold til, synes bare ikke at de spiller i højeste gear: http://www.bold.dk/fodbold/Spanien/Prim ... eal_Madrid

Men de kan jo gøre det som Barca gjorde sidste år, være trætte i forårssæsonen, og så holde en god pause inden CL finalen, hvor de så var på 100 % igen. Jeg tror, at Mourinho bliver nødt til at spare nogle spille i La Lige, og derfor er der endnu større chance for, at de mister point. De sidste 6 kampe, har de spillet 3 uafgjort, og før det havde de også mistet point i mange kampe, hvis dommerne ikke havde båret dem.
Genopbygning status: færdig.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Kubala »

Jurij skrev:
iStokholm skrev:
Madrid sætter mindst 4 point til, så den side af sagen er jeg ikke bange for.
Hvilke kampe tænker du på?
Barca og så 2 hold til, synes bare ikke at de spiller i højeste gear: http://www.bold.dk/fodbold/Spanien/Prim ... eal_Madrid

Men de kan jo gøre det som Barca gjorde sidste år, være trætte i forårssæsonen, og så holde en god pause inden CL finalen, hvor de så var på 100 % igen. Jeg tror, at Mourinho bliver nødt til at spare nogle spille i La Lige, og derfor er der endnu større chance for, at de mister point. De sidste 6 kampe, har de spillet 3 uafgjort, og før det havde de også mistet point i mange kampe, hvis dommerne ikke havde båret dem.
Jeg tror at det kan lade sig gøre at vinde ligaen, hvis vi f.eks. vinder 5 kampe og snubler i den ene kamp, og får uafgjort, så vi ender på 94 point, når sæsonen er slut.

Dette kræver dog at vi slår de hvide, og at de taber til enten Bilbao eller et andet hold, og ligeledes ender på 94 point, så vi indbyrdes er bedre.

Dertil skal dog også siges at vi skal have held, være dygtige, og præstere på aller højeste i hvert kamp, men det er ikke umuligt, vi har jo lov at håbe og har måske brug for et mirakel.

Pedro er begyndt at score, og fortsætter han sådan, så bliver han vigtig i den afgørende fase, hvor vi ikke skal være så afhængige af Messi, målmæssigt. Affelay kan også være vigtig, og måske bruges som joker, og kan David Villa lave en Abidal, så bliver det for alvor spændende.

Jeg tror dog at de hvide vinder ligaen i år, og af Affelay, David Villa og Pedro, så ser jeg den sidste nævnte, som værende vores es i slutfasen. Det kræver at Pedro fortsætter sit flotte stime af mål, som han er i gang med for tiden. Det er klart at de to mål indtil videre ikke er ensbetydende med, at han bomber i hver eneste kamp, men det er en start, og det tegner sig ret godt i øjeblikket.
Senest rettet af Kubala fre maj 10, 2013 11:23 pm, rettet i alt 2 gange.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Straffe mod Real på Bernabeu, yes!
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

kato

Re: Real Madrid

Indlæg af kato »

yes sådan !!!

Parla
Indlæg: 780
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Parla »

0 - 1!!!!!!!!!!!!!!!!

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Var der noget, gult/rødt til Real... ! Hold den til pausen, plz.
Senest rettet af emo lør apr 14, 2012 8:30 pm, rettet i alt 1 gang.
Allez...

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Så er spørgsmålet om det ikke vil sætte Realmaskinen i gang.
Den føring er ikke nødvendigvis god.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Gult til Ramos.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Ingen må jinxe imens jeg spiser min hjemmelavede pizza på grillen med tomat-mozzerella salat.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Huddi
Indlæg: 30
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 2:50 pm
Geografisk sted: Odense
Blevet takket: 2 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Huddi »

Bare ærgerligt det allerede er så tidligt i kampen :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster