Éric Abidal

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Brombi »

Elsker detaljen på banneret på forsiden med Abidal, big up!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af JonasV »


Mes Que Un Club

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mes Que Un Club »

Vil han nogensinde kunne komme tilbage i topform? Eller er det her slut på hans karriere?

Gætter på at vi får mere at vide i den nære fremtid, men personligt ved jeg ikke rigtig hvor krævende en operation det er, så kan ikke rigtig danne mig et billede af hans fremtid i Barcelona. Kan huske sidste år, hvor han fik kræft, hvor jeg ikke troede han ville komme tilbage. Og hvad skete der? Han trak Champions League pokalen op over hovedet, og spillede som en drøm efter hans sygdom.

Kan slet ikke se Barca uden ham. Maler muligvis fanden på væggen lige nu, men han er en meget vigtig spiller for Barca. Vigtigere end vi lige går og tror.

Er der egentlig nogle der ved hvad der sker, hvis han f.eks. i morgen siger at han slutter hans karriere. Vil han så ikke være at se i Barcas trup næste år, og vil man heller ikke være i stand til at købe hans trøje med navn og nummer?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Elsker detaljen på banneret på forsiden med Abidal, big up!
Ja thumbs up!. Det er godt tænkt og godt lavet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Parla
Indlæg: 780
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Parla »

Mes Que Un Club skrev:Vil han nogensinde kunne komme tilbage i topform? Eller er det her slut på hans karriere?

Gætter på at vi får mere at vide i den nære fremtid, men personligt ved jeg ikke rigtig hvor krævende en operation det er, så kan ikke rigtig danne mig et billede af hans fremtid i Barcelona. Kan huske sidste år, hvor han fik kræft, hvor jeg ikke troede han ville komme tilbage. Og hvad skete der? Han trak Champions League pokalen op over hovedet, og spillede som en drøm efter hans sygdom.

Kan slet ikke se Barca uden ham. Maler muligvis fanden på væggen lige nu, men han er en meget vigtig spiller for Barca. Vigtigere end vi lige går og tror.

Er der egentlig nogle der ved hvad der sker, hvis han f.eks. i morgen siger at han slutter hans karriere. Vil han så ikke være at se i Barcas trup næste år, og vil man heller ikke være i stand til at købe hans trøje med navn og nummer?
Du kan altid købe hans trøje med navn og nummer. Ligesom du kan købe med dit eget navn og nummer på. De fleste sites sælger jo trøjer hvor du selv kan skrive hvad du vil.

Jeg tror godt man kan komme tilbage til professionel fodbold efter en lever transplantation, men det tager tid for kroppen før den kan vende sig til det nye organ, til gengæld hjælper det meget når man er i fysisk god form spiser sundt, og det gør Abi.

Dog er der mange doktorer der siger at det ikke er sikkert at det er muligt at spille fodbold på topplan er jeg stadig sikker på at han får en afskedskamp og måske en anden rolle i klubben.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Mander »

Det er sgu svært at vide, om han kommer tilbage. Han er trods alt 32, det kan være, at han trækker sig tilbage og fokuserer 100 % på venner og familie. Han har jo tjent nok penge til, at han ikke behøver at arbejde igen, hvis han synes, at der er vigtigere ting i livet end fodbold.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Lopezzz »

I love you guuuuuuys! (Kung-Fu Pandas replik) :razz:
Sikke nogle fine indlæg og nyheder om Abi og sikke en lettelse.
Ser ud at de 2 har klaret det godt og at alt gik efter planen.
Nu er det op til hans krop at klare resten.
Visca Barca y Visca Abidal!
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Brombi »

Abidal spiller 90 min og løfter pokalen d. 19. maj ! :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Venditelli (agent Abidal): "Eric welcomed us with a big smile. He asked to thank everyone, he received support messages from all over world"


Venditelli (agent Abidal): "We know the next hours will be crucial to know for sure that everything went well."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Mel (coach Betis): "A lot of strength to Abidal. We'll see you play again quickly, my friend http://bit.ly/IrC4uI" #fcblive [@pepe_mel]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Jurij »

"As a defender, my aim is to infuriate the opponent. I want him to be so sick of the sight of me that he has to move somewhere else on the pitch to get away." Eric Abidal.

http://4.bp.blogspot.com/-Uo8OU6mfWQo/T ... 52909a.jpg
Genopbygning status: færdig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

“What was my Barça’s score?” Abidal asked for the result of the match after a 9 hours liver operation
Taget fra Sports forside. Han er ved at skrive sig ind i Barca historiebøger som en af de helt store legender!. Jeg har den dybeste respekt for ham som et menneske, som fodboldspiller. Han må være den ultimative holdkammerat, en man altid kan regne med. Billede af ham der løfter C.L trofæet efer at have kommet tilbage fra en livstruende sygdom, det tror jeg har printet sig fast hos de alle culés og man vil snakke om det billede og det moment, i mange år fremover.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Fb Claudio Marchisio (Juventus): "Don't give up!!!! http://ow.ly/aeqO1" [via @majeedfcb] #fcblive #animsabidal
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola: "Abidal is doing well, the doctors told me everything is going as planned. That's the best news we can have." #animsabidal
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 22- Éric Abidal

Indlæg af JonasV »

gode nyheder!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster