Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Guardiola skrev:Egentlig kan jeg meget godt lide Arbeloa. Han er ikke blandt dem, som er gået forrest i vanviddet mod os.
er nu ret uenig i det, så vidt jeg kan huske, så er han rigtig glad for at give albuer og smadre ind i folk, der kommer løbende i fuld fart, især hvis de er iført en blaugrana trøje.

Men god kommentar alligevel, desuden er der ingen der overgår Pepe i madness på en fodboldbane

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

klogfyr skrev:
Guardiola skrev:Egentlig kan jeg meget godt lide Arbeloa. Han er ikke blandt dem, som er gået forrest i vanviddet mod os.
er nu ret uenig i det, så vidt jeg kan huske, så er han rigtig glad for at give albuer og smadre ind i folk, der kommer løbende i fuld fart, især hvis de er iført en blaugrana trøje.

Men god kommentar alligevel, desuden er der ingen der overgår Pepe i madness på en fodboldbane
Enig. Uha, han er imo en af de slemme. Husker ham især for Villa episoden i Pokalfinalen mener jeg, men også generelt hans attitude i kampene.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

klogfyr skrev:
Guardiola skrev:Egentlig kan jeg meget godt lide Arbeloa. Han er ikke blandt dem, som er gået forrest i vanviddet mod os.
er nu ret uenig i det, så vidt jeg kan huske, så er han rigtig glad for at give albuer og smadre ind i folk, der kommer løbende i fuld fart, især hvis de er iført en blaugrana trøje.

Men god kommentar alligevel, desuden er der ingen der overgår Pepe i madness på en fodboldbane
Kogfyr jeg har præcis den samme opfattelse af ham også. En spiller der er lidt for glad for at plante albuer og smadre ind i folk der kommer i fart.

Spørg bare Leo, Villa, Pedro og Alexis.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Nårh jo, jeg skulle måske have skrevet hvem det var :oops: . Det er fra Arbeloas twitter og EB oversætter det til; - Og Pepe er stor! Han var nødt til at sparke, for han havde brækket knæet

Som sagt det er jo en sviner han sender afsted og så gør han vel også lidt grin med manden.
Jeg ved ikke om det er en decideret sviner - det er sikkert sagt med et blink i øjet - men han gør i hvert fald grin med Pepe. Det er god stil. Selvom man vel næsten må formode, at Pepe ikke har et problem med det.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Nårh jo, jeg skulle måske have skrevet hvem det var :oops: . Det er fra Arbeloas twitter og EB oversætter det til; - Og Pepe er stor! Han var nødt til at sparke, for han havde brækket knæet

Som sagt det er jo en sviner han sender afsted og så gør han vel også lidt grin med manden.
Jeg ved ikke om det er en decideret sviner - det er sikkert sagt med et blink i øjet - men han gør i hvert fald grin med Pepe. Det er god stil. Selvom man vel næsten må formode, at Pepe ikke har et problem med det.

Ja det er måske mere ment som en joke, end en decideret sviner. Det ville i hvert fald være lidt mærkeligt, hvis han skrev det der selvom han vidste at Pepe ville blive sur over det. Som du skriver, mon ikke han ved at Pepe ikke har noget problem med det.

Men kommentaren er klasse, hvis EBs oversættese er korrekt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Guardiola »

Det kan sgu godt være, at jeg tager fejl af Abeloca. Det er da vist rigtigt, at han har været ret svinsk tidligere. Men jeg syntes han har opført sig eksemplarisk, i de seneste nedsmeltninger Real har haft.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Så har Messi 11 dage tilbage på Jorden, før Pepe myrder ham i hans hidtil største og usete nedsmeltning oppe i abeburet på øverste hylde. Sidste episode med hånden var fodboldens svar på mafiaernes svar på hestehoved i sengen.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af zqa »

Og lur mig om han ikke går ustraffet hen, på trods af det klare fact at Messi er død, og, at det var Pepe's skyld.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Jep og hans undskyldning er vel allerede klar. Han siger noget med, " det var ikke min intention at slå ham ihjel, selvom jeg lossede ham i hovedet 50 gange med fuld kraft, men hvis Barcelona og Messis familie er fortørnede over det, så siger jeg undskyld for deres skyld.

Og hay når bims i kasketten siger undskyld for andres skyld så er det helt fair at han slipper.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Guardiola skrev:Det kan sgu godt være, at jeg tager fejl af Abeloca. Det er da vist rigtigt, at han har været ret svinsk tidligere. Men jeg syntes han har opført sig eksemplarisk, i de seneste nedsmeltninger Real har haft.
Ja hvem ved, måske spanierne på Madrid holdet ikke er så kompromiløs ifht at springe på Mourinhos plan-B eller hvad det nu er som har triggered bloodlust imod os i Clasico opgørerne.

Jeg synes dog klart at Arbeloa har været en af de mere klamme imod os i flere af Clasicoerne. Trampe på Villas læg og generelt ha en svinsk attitude...men måske er han ved at ændre holdning en smule efter at ha set sig selv på utallige youtube videoer hvor hans mission ligner at kvæste især Villa (jeg mener disse to også tog uvenskabet med udenfor banen og som gav krise i landsholdsammenhæng).

Situationen med Pepe er så ekstrem at den er åbenlys pinlig for snart enhver madridista. Med den opførsel kan de jo ikke off loade at deres shite på Busquets, dommeren osv.

Alt i alt et smart træk af Arbeloa og det klæder ham helt sikkert med noget selvironi på sin holdkammerats vegne.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

.. og han ikke har intentioner om at slå flere ihjel.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

100kr på at Ronaldo får et gult iaften.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Skydefinten »

Jeps - der spekuleres i gule kort. Alexis og Valdes skal naturligvis passe på.

Alexis starter måske ude mod Levante af netop denne grund. Pep spiller vel med Valdes, og kommer det gule af en eller anden grund, må Pinto i buret mod RM.

Fabio Coentrao, Xabi Alonso og Cristiano Ronaldo står til karantæne, hvis de får gult i aften, så mon ikke de alle trækker et gult, så de sidder over hjemme mod Sporting Gijon.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

Skydefinten skrev:Jeps - der spekuleres i gule kort. Alexis og Valdes skal naturligvis passe på.

Alexis starter måske ude mod Levante af netop denne grund. Pep spiller vel med Valdes, og kommer det gule af en eller anden grund, må Pinto i buret mod RM.

Fabio Coentrao, Xabi Alonso og Cristiano Ronaldo står til karantæne, hvis de får gult i aften, så mon ikke de alle trækker et gult, så de sidder over hjemme mod Sporting Gijon.
Tror på et Ronaldo gult, og så sparer de Alonso mod Gjion.
Det må ikke virke for oplagt - Tror ikke de bekymrer sig, såååå meget om Coentrao.

Omvendt, kunne det fandme være sjovt, hvis de prøver at trække et gult, og de så kommer til at lave et rødt - specielt Ronaldo - fordi han taber hovedet eller lign.

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Real Madrid

Indlæg af BarcaRJ »

Squix skrev:100kr på at Ronaldo får et gult iaften.
enig, han skal nok på et eller andet tidspunkt i kampen trække gult.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster