Den Danske Superliga

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:
zqa skrev:Oh, jeg har totalt pres over ikke at skulle på Brøndby Stadion i dag. Første gang i ca. 3 år jeg ikke er der på kampdag. :cry:
Har du forpestet dine weekender med at være på Brøndbys stadion i små 3 år? Fuck, det er vildt, du har gidet at bruge tid på det keglehold.
zqa spilder ikke sin tid på at leve livet. Så hellere bruge hver weekend på at se et bundhold kæmpe om overlevelse
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

En gang Brøndby, altid Brøndby.
#jesuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af # 23 »

De gange, jeg har set Brøndby i fjernsynet, ville jeg ønske, jeg kunne få fat i de der hukommelsessletter fra Men In Black, så jeg ikke skulle ærgre mig over, jeg har spildt små 2 timer af mit liv på at se deres kampe.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Visca El Barca »

# 23 skrev:De gange, jeg har set Brøndby i fjernsynet, ville jeg ønske, jeg kunne få fat i de der hukommelsessletter fra Men In Black, så jeg ikke skulle ærgre mig over, jeg har spildt små 2 timer af mit liv på at se deres kampe.
Eller også burde du gå til lægen/psykologen, for det er da ikke normalt at man spilder 2 timer af sit liv på et hold, som man kalder for et keglehold eller?.

:cool: :cool: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:De gange, jeg har set Brøndby i fjernsynet, ville jeg ønske, jeg kunne få fat i de der hukommelsessletter fra Men In Black, så jeg ikke skulle ærgre mig over, jeg har spildt små 2 timer af mit liv på at se deres kampe.
Eller også burde du gå til lægen/psykologen, for det er da ikke normalt at man spilder 2 timer af sit liv på et hold, som man kalder for et keglehold eller?.

:cool: :cool: .
Jeg gør det også kun fordi, jeg kender en, der spiller på holdet. :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14992
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tog knægten med til Randers - Brønshøj kampen idag og efter de første 20 minutter spørger han:
Far, hvornår skal vi til Barcelona?
Faaaaar, vi skal til Barcelona!
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!

Jeg gad ikke høre mere på ham så vi tog hjem og på vejen hjem skulle jeg forklare ham hvornår og hvordan
vi kommer til Barcelona. Det hjælp ikke.
Heldigvis kunne en pose vingummier få ham til at falde til ro.
Godt at vi ikke blev længere end de 20 minutter for det var enorm kedeligt kamp i regnvejr som Randers tabte 1:0.
MDCCCXCIX

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Visca El Barca »

AGF'eren var involveret i en situation med Bryan Oviedo, som hev og sled ham omkuld i feltet. Men Graulund vil ikke brokke sig over et manglende straffespark.

- Jeg ved ikke rigtigt. Man skal vel næsten spille i Barcelona eller Manchester United for at få de tvivlsomme straffespark, siger Peter Graulund.
Graulunf vil ogsaa vaere med.

http://onside.dk/nyheder/superligaen/gr ... me-straffe
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Ha! Grauhunden må for min skyld sige præcis hvad han vil. Ham vil jeg altid elske! Var i øvrigt på stadion og se kampen, og apropos Oviedo så var han godt nok decideret pissed over at Søren Berg i to omgange bare holdt ham væk, som om han var en dreng på 9. Men så igen; med Oviedo's fysik, eller mangel på samme, og Berg's vindermentalitet havde det nok ikke gjort nogen forskel om han var 9 eller 22. I øvrigt må det da være nogle sæsoner siden at et Superliga-hold har været ubesejrede i en hel sæson mod FCK? Eller er jeg bare helt forkert på den? Bagsiden af medaljen er dog at 1 sejr og 2 nederlag havde givet samme udfald rent pointmæssigt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Brombi »

lol, jeg drømte at Graulund faldt livløs om på banen, og få minutter efter vågnede han op og scorede et vanvittigt mål... wtf..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:lol, jeg drømte at Graulund faldt livløs om på banen, og få minutter efter vågnede han op og scorede et vanvittigt mål... wtf..

:lol: :lol: :lol: :lol: :eek: .

Mon ikke det er et resultat af lidt for mange Graver videor, som du har set herinde, og så den sidste situation med Muamba.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Tja, det lyder lidt som Graulund. Det ene øjeblik river han sin akillessene over, det næste øjeblik scorer han to kampe i træk. Det er altså en skader Det er altså en skade der gerne plejer at tage en 7-8-9 måneder at komme sig helt over. Jeg håber godt nok heller ikke at de har forceret hans comeback for meget.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Brombi »

Blaugrana92 skrev:Tja, det lyder lidt som Graulund. Det ene øjeblik river han sin akillessene over, det næste øjeblik scorer han to kampe i træk. Det er altså en skader Det er altså en skade der gerne plejer at tage en 7-8-9 måneder at komme sig helt over. Jeg håber godt nok heller ikke at de har forceret hans comeback for meget.
deja vu!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Blaugrana92 »

Haha, sidder og spiller Skyrim sidder og spiller Skyrim mens jeg skriver herinde!

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af Siempre Barca »

Ståle Solbakken er blevet fyret i Köln efter en række elendige resultater. Mulig retur til FC?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Den Danske Superliga

Indlæg af zqa »

Det tror jeg nu ikke på. Det ville imo være et skridt tilbage, og så er forventninger så usandsynligt store, at han stort set kun kan faile... Men det lokker nok en del, at de skal spille CL næste sæson..
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster