Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Real Madrid

Indlæg af Brombi »

Damn 0-0 er ikke godt, jeg tror at Madrid begynder at tage sig sammen nu !

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:
Visca El Barca skrev:
Elbarca skrev:Der var folk der havde, totalt rookie agtigt, dømt mesterskabet tabt allerede efter 18-19 kampe.

Reelt kan Atlecico med en uafgjort sørge for at mesterskabet kan ende hos os. Det er heldigt vores form topper nu, mens Real, som jeg forventede ville få en formnedgang på et tidspunkt, gør det nu.

Du må da indrømme, at da vi kom bagud med 10 point efter Osasuna kampen, var situationen meget meget alvorlig. Men ja, du var en af dem der aldrig mistede troen på det, det må man give dig.

Det skal dog lige siges, at Real stadig står med de bedste kort, husk på at vi ikke har råd til at lave fejl, det har Real trods alt stadig.
Plus, vi tager for givet at vi vinder på camp nou. Alt andet lige, så har Real stadig 4 points forspring. De ville nok ikke bytte med, at være 4 point efter. Men, det er jo nuværende form, som gør det hele så interessant. De har smidt 6 point på kort tid. Men vil sige, at mesterskabet nok nærmere hedder Real 60, Barca 40 nu (måske endda snævrere, Real er ikke gode under pres). Hvor det med 10 point nærmere hed Real 90, Barca 10.

Enig Guardiola, også din procent point fordelig, med 10 points forskel var Madrid nærmest sikre på at blive mestre, nu hedder det 60-40 i deres favør. Og ja, det er altså farligt at tro, vi bare kan smadre dem på Camp Nou, Udover vores afklapsning af dem i oversætterens første Eæ Clasico, så har de altså spillet gode kampe på Camp Nou. Den sidste kamp, hvor vores spillere tog lidt for let på tingene, var de tæt på at vinde, vi vandt en kneben sejr i Super Cuppen, hvor vi scorede det vindende mål til allersidst og så fik de 1-1 i C.L semien sidste år. Så alt i alt, det er langtfra sikkert, at vi bare vinder over dem på Camp Nou, især vores tætpakket kalender og skader taget i betragtning.

Men ja, det ser da meget mere positivt ud end da de var foran med 10 eller 8 point.

Jeg mener dog ikke der var særlig mange som afskrev mesterskabet allerede efter 19 kampe, på det tidpsunkt var vi vidst kun bagud med 3 point.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Dette her indlæg er lidt morsomt. Taget fra madridista.dk hvor en bruger skriver.

Kæft jeg er frustreret over den omgang bold.
Lad os bare håbe at Mou får banket noget sundt fornuft i dem, så de kan spille fodbold igen.
Helt sikkert!. Oversætteren og fornuft, det er det samme som at sige, at Pepe skal lære andre om gode manerer :lol: :lol: :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Blaugrana92 skrev:
Quaresma skrev:Joiner snart Pepes fanklub på Facebook.

Han har seriøst lært mig at sætte pris på mit udseende, min intelligens og min bedste egenskab; ikke at være sociopat.
Jeg står forevigt i gæld til ham.
Jamen ... vil det sige at du før synes at du var grim, dum og tilmed var irriteret over ikke at være sociopat? :-o
Ja til alle tre - især den sidste. Men Peps har vendt den for mig, og han kan også gøre det for dig. You just have to believe. BELIEVE!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Tyve minutter før tid blev Cristiano Ronaldo sendt afsted på en friløber, men på kanten af straffesparksfeltet blev han hægtet af Victor Ruiz, men dommerens fløjte forblev tavs og dermed slap Valencia for at spille resten af kampen med en mand i undertal.
Endnu et afsnit fra madridista.dk referat. Man må sige at de i hvert fald er enige i den klub, hver gang man mister point så er det dommerens skyld, hver gang ens rival vinder et trofæ, så skyldes det bestikkelse, korruption og dommertække!. Helt sikkert, det er sund indstilling man har til tingene derover, Oversætteren har banket fornuften i dem, det kan jeg se :lol: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

Jeg vil indrømme, at jeg efterhånden er ved at være optimistisk omkring mesterskabet. Jeg havde ikke regnet med at Valencia kunne tage point fra madrid, så awesome. Men ja vi skal også lige tage den med ro, vi SKAL vinde resten af vores kampe + real skal spille en uafgjort i en kamp udover os. Men når de skal til svære baner som ude mod Atletico og Bilbao, så ser det lyst ud. Vi kan håbe Atletico kan tage point her, når de skal mødes.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

I don't get it? Carlos Clos Gómez, der dømte kampen, er i følge alle de kilder jeg indtil nu har kunnet finde, lige præcis UEFA-dommer. Han dømte en Europa League kamp i december, mellem AZ og Metalist. Til sammenligning har Javier Turienzo Alvarez, der dømte vores kamp i går, endnu ikke dømt en Europa League kamp, men kun været fjerde-dommer til en række kampe.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Bager »

Jeg har ikke haft så meget hjertebanken over en fodboldkamp siden CL-finalen sidste sæson. Og så spiller Barca ikke engang i den. Men tænkt hvis Alba havde skudt den sidste chance ind. Så havde vi stået nu og kunne selv afgøre mesterskabet. Hvor dejligt ville det ikke have været? :/ Hvem havde troet da for to måneder siden? Men det er yderst positivt at Madrid smider point. Det er med til at øge presset på dem i ligaen. Dette kan måske påvirke deres CL-indsats. Og vice verca.

4 point nu!!!
Senest rettet af Bager man apr 09, 2012 12:00 am, rettet i alt 1 gang.
Visca el Barca

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

Billede








Billede

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Elbarca »

Tænk på vores største fejl denne sæson har været de halvhjertede præstationer på udebane. Nu har vi vendt det og vundet en del i streg. Hvis Atletico kan levere et point tab til Real, så er det helt op til os at køre den hjem. Vi kan glæde os over at vi de seneste sæsonner har været gode i de afgørende kampe, hvilket kan tælle til vores fordel. På den måde er det godt at deres derby kamp allerede er om få dage. De skal allerede nu foreberede sig til den kamp og vi har før set hvad der sker når Real bliver desperate.

Det er dog klart at et mesterskab kræver vi vinder mod dem i El Classico. En kamp vi bør vinde, specielt på hjemmebane, men kender man Mourinho ret så sker det ikke uden vore spiller bliver udsat for de største svinestreger. Puha, det er dejligt med spænding i slutfasen af ligaen.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:I don't get it? Carlos Clos Gómez, der dømte kampen, er i følge alle de kilder jeg indtil nu har kunnet finde, lige præcis UEFA-dommer. Han dømte en Europa League kamp i december, mellem AZ og Metalist. Til sammenligning har Javier Turienzo Alvarez, der dømte vores kamp i går, endnu ikke dømt en Europa League kamp, men kun været fjerde-dommer til en række kampe.

:lol: :lol: :lol: . God stil min gode herre, god stil :cool: .
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Quaresma »

Der er tre typer spillere:

- Dem der præsterer bedre under pres
- Dem der præsterer værre under pres
- Pepe

Og det er efterhånden ved at være tydeligt, at Madrid har overvægt i den første kategori (og den sidste).


Jeg er yderst fortrøstningsfuld, men hovmod står for fald, så jeg tør ikke blive en komplet jubelidiot helt endnu.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

dinhxa

Re: Real Madrid

Indlæg af dinhxa »

Hvor var det en fuldstændig genial kamp! Ikke kun pga. Oversætterens tropper tabte point, men generelt set, så var den jo fantastisk!
4 point, svære udekampe for Real, og et fordelagtigt program for os. Sejr på Camp Nou, og mesterskabet er i hus, tro mig!

Vil ikke kommentere på Pepe, på Klynkende Christina eller på de utallige dives af divaer, blot konstatere, at dommeren leverede en flot præstation, og det samme gjorde Valencia, der sagtens kunne have trukket sig sejrrigt ud af kampen.

Visca el Barca

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Quaresma skrev:Der er tre typer spillere:

- Dem der præsterer bedre under pres
- Dem der præsterer værre under pres
- Pepe

Og det er efterhånden ved at være tydeligt, at Madrid har overvægt i den første kategori (og den sidste).


Jeg er yderst fortrøstningsfuld, men hovmod står for fald, så jeg tør ikke blive en komplet jubelidiot helt endnu.

Exactly, hovmod står for fald, altid. Så ingen grund til at man jubler allerede nu, de er favoritter og vi er underdogs lige nu. Og ligegyldig hvad og ligegyldig hvad vi ellers skulle mene om dem og os, og dommere og tvivlsomme kendelser, så har de i sidste ende gjort sig fortjent til det forspríng de lige nu har.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Glæder mig til sommer, hvad Real gør ved Pepe. Kan de virkelig stå til model for at have det skabning, som tituleres et menneske, i deres trup? Kan godt være det er Ronaldos og Marcelos bedste ven i truppen, men han ødelægger jo al den ære, en storklub som Real har. Manden er tydeligvis bims oppe i kasketten, og det er fuldkommen mig en gåde, han ikke lærer noget. Han ligner ikke en, der angrer hans gerninger, og det er ofte tegnet på, når man er psykopat.

Og så understregede han lige hans diving skills igen. Man ved, der ikke er sket noget, når man stempler sin egen holdkammerat i arrigskab.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 9 gæster