Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Den er jeg med på. Alternativt kunne man smække teltet op et sted på Montjuïc eller i Parc Güell. Jeg er simpelthen nødt til at prøve at bo i den by før eller siden.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Skydefinten »

Dejlige billeder og tekst, Mr. Jones!

Fantastisk by.

Min bror er dernede nu, og sidder gudhjælpemig på stadion i aften. Jeg fik gården i stedet.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Årh, din bror er heldig! :smile:

Jeg havde i mit stille sind håbet lidt på at der ville udbryde total strejke så jeg også stadig sad dernede nu ;-)




Ps. I øvrigt lidt god hjembragt propaganda:

Billede

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Av, ja. Det kunne være storartet at på oppe i Parc Güell og blive vækket hver morgen af de gade-musikanter der holder til deroppe. Så kunne man slentre ned og få sig noget morgenmad, og så køre ud på Camp Nou, gå en runde på museet og så sidde på tribunen i en times tid og nyde udsigten. Det tror jeg faktisk at jeg ville gøre ret ofte, hvis jeg boede dernede!

Ja, aviser skal man altid have med hjem. Gerne en af hver. Det er altid sjovt at kigge i gamle MD aviser!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det scenarie du beskriver ville jo være ren lykke!

Ja, jeg synes også det er hyggeligt at samle lidt aviser. Jeg har nogle af forsiderne hængende på mit køleskab sammen med kampbilletterne. Jeg tror på at mælken holder sig frisk længere på den måde.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af puyol83 »

Er der nogen herinde som kender nogen steder hvor man kan købe nogle fede dvd'er med tidligere kampe, højdepunkter fra sæsonnerne osv.? Jeg var ret skuffet over at den slags ikke kunne erhverves i Megastore ved stadion sidste år jeg var dernede...

Og har nogle af jer erfaringer med at se barca-udekampe på barer i byen, og kan anbefale nogle gode steder?
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg ved i hvert fald at der ligger en ret stor bar der hedder El Bastió Blaugrana tæt på Placa Universitat (her - bare på den anden side af gaden, i forhold til hvor den der markør er!). Der var der i hvert fald en del fjernsyn og øllene var ret billige - jeg var der dog kun for at se en semifinale i basketball, så jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at priserne er anderledes når der er bold på skærmen, og ligeledes ved jeg heller ikke om der er propfyldt, når de viser Barcelona. Men ellers er det jo bare at gå lidt rundt og kigge op mod kampstart, og eventuelt spørge om de viser kampen de steder der ser interessante ud. Der er med garanti et hav af små barer der viser den, hvor der kun sidder et par lokale pensionister og drikker en enkelt øl inde.

Og, hov ja. Ellers er der denne, hvor jeg var inde og se os spille 1-1 med forpulede Rubin Kazan for nogle år siden, da jeg var på studietur. Jeg husker absolut intet med hensyn til priserne, men der var sådan relativt mange mennesker inde. Og så ligger der i øvrigt en Subway lige ved siden af.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af JonasV »

Det er i virkeligheden nok sværere at finde en bare der ikke viser Barça, end omvendt. Første gang jeg var i Barcelona skulle der spilles én hjemmekamp og to clásicos (1 på udebane, 1 på Mestalla) mens jeg var der. Selv om de to clásicos ikke gik vildt godt var det alligevel en strålende oplevelse at være på bar og se kamp.

Jeg boede ved Poble Sec/Paral-lel, og lige deromkring ligger der i hvert fald nogle fine, fine små barer. Eksempelvis Bar Borrell ( http://barcelona.salir.com/bar_borrell )

Men ligegyldigt hvor du er i byen, skal du nok finde et godt sted, er mit bud :smile:

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af puyol83 »

Tak for budene drenge, det kan være jeg tjekker en af dem ud.
Det er nok rigtigt at de fleste steder viser kampen (det er mod Chelsea), men ville bare høre hvis der var et sted man ikke måtte snyde sig selv for :glad:
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blach »

fernandon skrev:
Blach skrev:Kan du poste billeder af billetten, så man kan se det er et ægte tilbud..?
Som en anden bruger også har skrevet, har jeg redigeret lidt i den.

Billede

Prisen der står på billetten er hvad jeg vil have for den :)
Er tilbuddet der stadig, eller har du solgt billetten?
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

fernandon

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af fernandon »

Blach skrev:
fernandon skrev:
Blach skrev:Kan du poste billeder af billetten, så man kan se det er et ægte tilbud..?
Som en anden bruger også har skrevet, har jeg redigeret lidt i den.

Billede

Prisen der står på billetten er hvad jeg vil have for den :)
Er tilbuddet der stadig, eller har du solgt billetten?
Har stadig (Utroligt nok) billetten til salg.

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Kenneth »

fernandon,

Må jeg have lov at spørge hvor (fcbarcelona.com?) og hvornår du har købt billetten?

Jeg spørger af ren nysgerrighed, da jeg selv har købt to billetter til kampen men ikke har fået print-selv billetter men derimod skal hente billetterne på stadion på kampdagen. Print-selv er alt andet lige klart at foretrække.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

fernandon

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af fernandon »

Kenneth skrev:fernandon,

Må jeg have lov at spørge hvor (fcbarcelona.com?) og hvornår du har købt billetten?

Jeg spørger af ren nysgerrighed, da jeg selv har købt to billetter til kampen men ikke har fået print-selv billetter men derimod skal hente billetterne på stadion på kampdagen. Print-selv er alt andet lige klart at foretrække.
Ja, selvfølgelig.

De blev købt på Barca`s hjemmeside den første dag da Barca`s medlemmer kunne købe. Mener også at have læst at jeg ikke kunne printe den, men var inde ifb. med betaling af kontingent og lure og fandt ud af den kunne printes tilbage i marts måned. Har du prøvet for nylig at se om du kunne printe ?

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Kenneth »

fernandon skrev:
Kenneth skrev:fernandon,

Må jeg have lov at spørge hvor (fcbarcelona.com?) og hvornår du har købt billetten?

Jeg spørger af ren nysgerrighed, da jeg selv har købt to billetter til kampen men ikke har fået print-selv billetter men derimod skal hente billetterne på stadion på kampdagen. Print-selv er alt andet lige klart at foretrække.
Ja, selvfølgelig.

De blev købt på Barca`s hjemmeside den første dag da Barca`s medlemmer kunne købe. Mener også at have læst at jeg ikke kunne printe den, men var inde ifb. med betaling af kontingent og lure og fandt ud af den kunne printes tilbage i marts måned. Har du prøvet for nylig at se om du kunne printe ?
Ok, helt samme måde her, så det vil jeg da lige tjekke. Takker :)
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Madbassen »

Hvor betaler du kontigent henne på deres hjemmeside. Jeg kan simpelthen ikke finde det og de svarer ikke på mine mails.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster