Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Jeg vil anbefale dig at svare mere eller mindre tilfældige ting. For eksempel:

- Min yndlingsfarve er blå

- Jeg kan godt lide jordbæris

- Tre ubetalte regninger er bedre end fire ubetalte regninger

- Jeg har engang boet inde i en lille hjort

- Min far er stærkere end din far

- Jeg har tetris på min telefon

- Jeg kan hoppe fire meter på ét ben

- Jeg elsker jordbærmarmelade

- Jeg fik 10 i kemi

- Jeg har lige drukket en hel cola uden at bøvse

- Din mor.
Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Fornuftig dag.

1) Udmærket CL. lodtrækning.

2) Jeg modtog i dag de chilifrø jeg havde bestilt, så nu skal igang med at dyrke mine egne chiliplanter!

3) Jeg fik leveret mit spisebord + 4 stole, hvilket er meget rart eftersom jeg kun har bestilt (og betalt for) bord og 2 stole.

4) Der var gratis øl i et par timer i dag i fredagsbaren.

5) Mig og min ven blev udfordret i bordfodbold på unibaren og vandt 7-5, selvom jeg scorede 2 ret så dumme selvmål (jeg lavede så også 3 af vores mål fra forsvaret).

6) Dem vi vandt over stod stadig 10 min. efter og skændtes over hvem der skulle dække hvem osv... de var ret utilfredse over at have tabt til os :D
Giv mig min sko tilbage, røv!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Quaresma skrev:Hej drenge. I må hjælpe mig.

Jeg er afhængig af bold.dk's debatfora. Jeg ved, det er dumt, men jeg kan ikke stoppe med at skrive indlæg. It's my fucking drug. Jeg lever på andres (og min egen) ignorance, og har endda min profil på auto-login. It's a fucking hell. Jeg har prøvet det meste, men det næsten altid bare en tom, ubehagelig følelse indeni, når jeg har postet et latterligt indlæg. Jeg vil have mere. Kun en 'diskussion' med brugeren "Delvecchio" kan tilfredsstille mig. Den varme der spreder sig i kroppen, når jeg trykker 'besvar' kan ikke erstattes - end ikke af sex. Vi er sågar i gang med en debat i dette øjeblik. Det er en frygtelig last, som langsomt (men sikkert) fortærer mig. Jeg kan ikke komme ud alene.

Så kære, fcbarcelona.dk
- Hvad skal jeg gøre?
Hvis du var en pige, hvilket jeg gætter på du ikke er, så burde vi være et par . Jeg har samme last. Vi kunne sidde med hver vores tablet/bærbar fra tidlig mandag morgen til sent søndag aften, og så forfra igen ugen efter, og diskutere med Soy de Mou og Delvecchio på bold.dk, måske endda få varmet godt op under Kassow Rossing (som man burde google, da han bruger sit rigtige navn - Patrick). Der behøvede ikke være noget seksuelt, men bare bold.dk debatsforum i vores (virtuelle) forhold.

Jeg har den seneste uge kastet mig ud i et nyt bold.dk projekt, hvor jeg har vendt 180 grader og skamroser alt der bliver nævnt i artikler om Mourinho, Pepe og Real Madrid. Det har betydet, at de ovennævnte RM-brugere er blevet mildest talt forvirret nu - måske p.g.a deres unge alder og ikke en fuldt udvokset identitet, hvilket har betydet, at de lader til at være kommet i tvivl om deres egen holdninger til RM er den rigtige.

Måske Guardiola eller en anden højtstående på forummet kunne iværksætte et afvænningsprogram for os brugere, hvor det kniber med at lade bold.dk ligge. Jeg er kommet så langt, at jeg ikke tjekker Madridistas-forum længere.
Senest rettet af Skydefinten lør mar 17, 2012 3:30 pm, rettet i alt 1 gang.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

kklaus skrev:Jeg vil anbefale dig at svare mere eller mindre tilfældige ting. For eksempel:

- Min yndlingsfarve er blå

- Jeg kan godt lide jordbæris

- Tre ubetalte regninger er bedre end fire ubetalte regninger

- Jeg har engang boet inde i en lille hjort

- Min far er stærkere end din far

- Jeg har tetris på min telefon

- Jeg kan hoppe fire meter på ét ben

- Jeg elsker jordbærmarmelade

- Jeg fik 10 i kemi

- Jeg har lige drukket en hel cola uden at bøvse

- Din mor.
This.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

Skydefinten skrev:måske endda få varmet godt op under Kassow Rossing (som man burde google, da han bruger sit rigtige navn - Patrick).
lol... jeg har lige fundet ud af, at idioten er fra samme by som jeg, og jeg har 26 mutual friends med på facebook....

Jeg kan sige så meget som, at han er med i gruppen "Rigtige mænd spiller ikke kiks, de spiller tartelet!",

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Sv: Off topic-tråden

Indlæg af emo »

Fedt, fedt, fedt. Gør noget ved ham...
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14997
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Ny sæson af Fear Factor på tv3+ er helt vildt awesome.
100 gange vildere end den der var for nogen år siden.
Det skal bare ses.
MDCCCXCIX

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Quaresma »

@kklaus

Hahahaha, fank u! Prøver det af snarest muligt!
Skydefinten skrev:
Quaresma skrev:Hej drenge. I må hjælpe mig.

Jeg er afhængig af bold.dk's debatfora. Jeg ved, det er dumt, men jeg kan ikke stoppe med at skrive indlæg. It's my fucking drug. Jeg lever på andres (og min egen) ignorance, og har endda min profil på auto-login. It's a fucking hell. Jeg har prøvet det meste, men det næsten altid bare en tom, ubehagelig følelse indeni, når jeg har postet et latterligt indlæg. Jeg vil have mere. Kun en 'diskussion' med brugeren "Delvecchio" kan tilfredsstille mig. Den varme der spreder sig i kroppen, når jeg trykker 'besvar' kan ikke erstattes - end ikke af sex. Vi er sågar i gang med en debat i dette øjeblik. Det er en frygtelig last, som langsomt (men sikkert) fortærer mig. Jeg kan ikke komme ud alene.

Så kære, fcbarcelona.dk
- Hvad skal jeg gøre?
Hvis du var en pige, hvilket jeg gætter på du ikke er, så burde vi være et par . Jeg har samme last. Vi kunne sidde med hver vores tablet/bærbar fra tidlig mandag morgen til sent søndag aften, og så forfra igen ugen efter, og diskutere med Soy de Mou og Delvecchio på bold.dk, måske endda få varmet godt op under Kassow Rossing (som man burde google, da han bruger sit rigtige navn - Patrick). Der behøvede ikke være noget seksuelt, men bare bold.dk debatsforum i vores (virtuelle) forhold.

Jeg har den seneste uge kastet mig ud i et nyt bold.dk projekt, hvor jeg har vendt 180 grader og skamroser alt der bliver nævnt i artikler om Mourinho, Pepe og Real Madrid. Det har betydet, at de ovennævnte RM-brugere er blevet mildest talt forvirret nu - måske p.g.a deres unge alder og ikke en fuldt udvokset identitet, hvilket har betydet, at de lader til at være kommet i tvivl om deres egen holdninger til RM er den rigtige.

Måske Guardiola eller en anden højtstående på forummet kunne iværksætte et afvænningsprogram for os brugere, hvor det kniber med at lade bold.dk ligge. Jeg er kommet så langt, at jeg ikke tjekker Madridistas-forum længere.
Hahahhaaha, så du har også fundet ud af det med navnet! Tænkte nok, at det var et efternavn, så jeg googlede det for noget tid siden og fik samme resultat som dig. Fandt endda ud af at han går/gik på Niels Brock, så jeg har et par gange inkluderet både 'Patrick' og 'Niels Brock' i indlæg rettet mod ham :razz:

"Hvis du var en pige, hvilket jeg gætter på du ikke er, så burde vi være et par ." Hahahahha, jeg kan godt mærke, at du holder dine muligheder åbne! Men vi kan godt lave en bold.dk-deal. Gætter på, at du også kalder dig 'skydefinten' derinde - jeg er ham idioten 'income'.

Det er virkelig utroligt hvor mange Madrid-trolls, der er derinde. Det mest sørgelige at bare, at de rent faktisk kan finde ud af at formulere sig, men vælger at spilde alles tid på trolling i høj, høj klasse.

God idé med afvænningskurset, jeg ville deltage.

Ps. Vær opmærksom på 'Élber'. Han er ikke derinde så ofte, men når han endelig dukker op, er det et massivt Barca-had, der bliver lagt for dagen! Og han er ikke engang Madrid-fan.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Nidzo7 »


kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af kklaus »

Billede

Ooooooohhhhhh.....
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Brombi »

[youtube]Veg63B8ofnQ[/youtube]

epic shit.. og det er sgu i rimelig god sync

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14997
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

:lol: :lol: :lol: :lol: I laughed my ass off......
MDCCCXCIX

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af abx »

Nå guys, jeg venter en bette pige her medio april . Og vi har naturligvis beklædningen på plads
Billede
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14997
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Tillykke med pigen abx og god fødsel.
Husk at ikke anstrenger dig for meget :cool:
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Skydefinten »

Tillykke Abx. Bliver stort. Husk at fødsel er hårdest for manden.

Har i et navn klar? Jeg kan oplyse dig at Messi rent faktisk jf. Familiestyrelsen er godkendt som både drenge- og pigenavn i Danmark. (http://www.familiestyrelsen.dk/samliv/n ... vne/exact/)

Pepe må desværre kun gives som fornavn til drenge i DK, sorry.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster