Europa League

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Europa League

Indlæg af Flax_Generous »

Visca El Barca skrev:Manglende motivation kan man bruge som en forklaring så længe man har en anden træner end Sir Alex Ferguson. Det giver altså ikke særlig meget mening, at motivations mester kan have et hold, der gang på gang på gang viser manglende vilje på den front. Det tror jeg nemlig ikke på.
Du er velkommen til at tro, hvad du vil. Jeg vil nok hellere nøjes med bare at se - og hvad jeg så var et United-hold helt uden koncentration og dedikation, hvilket i sammenspil med de sædvanlige, velkendte mangler (dårlig central midtbane og urutineret forsvar) medførte et fortjent nederlag.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Visca El Barca skrev:Manglende motivation kan man bruge som en forklaring så længe man har en anden træner end Sir Alex Ferguson. Det giver altså ikke særlig meget mening, at motivations mester kan have et hold, der gang på gang på gang viser manglende vilje på den front. Det tror jeg nemlig ikke på.
Du er velkommen til at tro, hvad du vil. Jeg vil nok hellere nøjes med bare at se - og hvad jeg så var et United-hold helt uden koncentration og dedikation, hvilket i sammenspil med de sædvanlige, velkendte mangler (dårlig central midtbane og urutineret forsvar) medførte et fortjent nederlag.

Ja og jeg så og forøvrigt har set et Man Utd hold, som ganske enkelt har fleremangler end styrker. Men sådan ser vi jo forskelligt på tingene.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Europa League

Indlæg af Blaugrana92 »

Pieyanthikos skrev:I kommentarerne? Jeg vil vove den påstand, at 80% af brugerne på bold.dk ikke har forstand på fodbold. There, I said it - debatkulturen derinde er så lousy og pinagtig, at det er til at græde over, og slet ikke værd at bruge sin tid på.
80%? Det er dælme lavt sat. Nok nærmere 97%.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Europa League

Indlæg af Skydefinten »

Puh, Man U får hug i de engelske medier, men også kæmpe kredit til Athletic i samme omgang.

Man U har kun vundet 1 ud af de sidste 5 europæiske kampe på OT, mod rumænske Otelul Galati!

The Guardian:
If you had watched Barcelona the night before and United in this game you would not have believed they had shared the same stage in two of the last three Champions League finals.
Meget griner kommentar i et engelsk debatforum i kamptråden:

No more comments from the Manures??? must be mid day in Asia and people there are working!!!!
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Dette her rammer plet. (Taget fra Guardians kamp referat).
There was a reminder here that an event of this sort can be much more challenging than a Premier League encounter at this stadium.

There is a hierarchy of honours and some trophies tend to be treated with disdain. In practice, though, clubs will always find themselves being seduced when they start to picture themselves landing a piece of silverware.


The trouble here was that the visitors gleamed with ambition of their own and it came as a surprise when United went ahead in the 22nd minute after a fine build-up that culminated with Ryan Giggs setting up Rooney to shoot home.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Imponerende at Athletic overgik Man Utd når man kigger på stats.

Manchester United Team Statistics Athletic de Bilbao
2 Goals 3
1 1st Half Goals 1
5 Shots on Target 11
4 Shots off Target 8
5 Blocked Shots 6
3 Corners 8
15 Fouls 20
0 Offsides 2
0 Yellow Cards 1
0 Red Cards 0
84.6 Passing Success 86.7
19 Tackles 18
100 Tackles Success 66.7
42.2 Possession 57.8
45.8 Territorial Advantage 54.2
422 Total Passes 592
18 Total Crosses 17
131 Lost Balls 128
59 Recoveries 53
38.9 1st Half Poss. 61.1
45.9 2nd Half Poss. 54.1
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Europa League

Indlæg af Skydefinten »

Seen on the Guardian site: Rumours abound that Utd are to 2 be sponsored by NASA next year. Something about the lack of atmosphere at OT.
Spanish football is the Matador, English football is the bull. Sometimes the bull wins, but it's the matador people come to see.
AS Sport have been awful this week. Ignored Messi 5 goals on Thurs cover and done the same with Athletic. Story on Mourinho being great instead.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Europa League

Indlæg af rummenigge »

Jeg må sige at jeg absolut ikke er overrasket. Jeg ville ha blevet overrasket hvis United havde fået en sikker sejr.

Vi ser måske på det bedste Bilbao hold siden 80'erne. De har i denne sæson præcis fået den taktiske disciplin ind med Bielsa som deres talentpalette fortjener det.

United viste lovende takter i starten af sæsonen med Cleverly, Smalling, Young og andet ungt blod, men sidenhen har de enten fået skader eller slet ikke kunnet markere sig på de større scener. Derfor må man ty til rutineret blod i Giggs og Scholes men det er sgu lige vildt nok imod fysisk og teknisk toptunet hold, især når der mangler ungt talent på midten på niveau med Wilshere eller måske endda Oxlaide or Ramsey.

De Gea ligner stadig et fremmedelegme på holdet selvom han har gode reflekser og er akrobatisk på stregen. Manden er tilgengæld totalt blottet for autoritet (hidtil i sæsonen i hvert fald).

For mig virker det som om at det netop er United mentaliteten der holder holdet oven vande. For ledertalentet mangler, dvs Rooney og Vidic agtige stjerner på midten og på mål.

Det kan godt være at man hos United kigger ned på Arsenal, men FOCK hvor ville jeg, hvis jeg var United fan, godt kunne tænke mig RvP, Wilshere/Oxlaide og Schz'ny! Eller bare nogen med kombinationen af samme niveau og autoritet (lederegenskab), så har man et ægte drømmehold (shit RvP og Rooney på samme hold! Hvis jeg havde )
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jbninc

Re: Europa League

Indlæg af Jbninc »

rummenigge skrev:Jeg må sige at jeg absolut ikke er overrasket. Jeg ville ha blevet overrasket hvis United havde fået en sikker sejr.
Ja, man sad godt med fornemmelsen, at Manchester United ikke tog Euro League alvorligt. Det er nok mere ligaen, der trækker.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Europa League

Indlæg af Flax_Generous »

Jbninc skrev:
rummenigge skrev:Jeg må sige at jeg absolut ikke er overrasket. Jeg ville ha blevet overrasket hvis United havde fået en sikker sejr.
Ja, man sad godt med fornemmelsen, at Manchester United ikke tog Euro League alvorligt. Det er nok mere ligaen, der trækker.
Ligaen er tydeligvis vigtigere. Rutinerede spillere som Rio, Scholes og Carrick blev alle sparet til weekendens kamp mod West Brom. Nani kunne også have startet. De fleste United-fans sælger nok også med glæde aftenens kamp for tre point i næste runde af Premier League.

Bilbao gjorde det dog også fremragende. Den her udtalelse fra Sir Alex er ret sigende om Bilbaos indsats: "It was an outstanding performance by them, not only in their ability but their energy was unbelievable. They had the highest stats of any team that has played at Old Trafford in the last 10 years, in terms of the distance run." Hvis Bilbao spiller på samme måde på et tændt San Mamés, så skal United virkelig spille op til sit allerbedste.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Europa League

Indlæg af Skydefinten »

Great stat from Sir Alex yesterday. Athletic are the team who have run the most in Old Trafford in last ten years.
Crazy. Athletic Club løb simpelthen mere end andre modstandere, som har været spillet på Old Trafford de sidste 10 år. Så er spansk fodbold måske slet ikke så stille stående og langsomt...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

Skydefinten skrev:
Great stat from Sir Alex yesterday. Athletic are the team who have run the most in Old Trafford in last ten years.
Crazy. Athletic Club løb simpelthen mere end andre modstandere, som har været spillet på Old Trafford de sidste 10 år. Så er spansk fodbold måske slet ikke så stille stående og langsomt...
Jeg læste indlæg, hvor man beksyldte dem for at være dopet. Altså, ingen fra Man Utd officielt, men mere diverse, ikke kun Man Utd fans, men bare fans generelt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Europa League

Indlæg af ulrich »

Visca El Barca skrev:
Skydefinten skrev:
Great stat from Sir Alex yesterday. Athletic are the team who have run the most in Old Trafford in last ten years.
Crazy. Athletic Club løb simpelthen mere end andre modstandere, som har været spillet på Old Trafford de sidste 10 år. Så er spansk fodbold måske slet ikke så stille stående og langsomt...
Jeg læste indlæg, hvor man beksyldte dem for at være dopet. Altså, ingen fra Man Utd officielt, men mere diverse, ikke kun Man Utd fans, men bare fans generelt.
Premier League fans generelt? :)

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Europa League

Indlæg af Flax_Generous »

Skydefinten skrev:
Great stat from Sir Alex yesterday. Athletic are the team who have run the most in Old Trafford in last ten years.
Crazy. Athletic Club løb simpelthen mere end andre modstandere, som har været spillet på Old Trafford de sidste 10 år. Så er spansk fodbold måske slet ikke så stille stående og langsomt...
Ja... ahem.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Europa League

Indlæg af Visca El Barca »

ulrich skrev:
Visca El Barca skrev:
Skydefinten skrev:
Great stat from Sir Alex yesterday. Athletic are the team who have run the most in Old Trafford in last ten years.
Crazy. Athletic Club løb simpelthen mere end andre modstandere, som har været spillet på Old Trafford de sidste 10 år. Så er spansk fodbold måske slet ikke så stille stående og langsomt...
Jeg læste indlæg, hvor man beksyldte dem for at være dopet. Altså, ingen fra Man Utd officielt, men mere diverse, ikke kun Man Utd fans, men bare fans generelt.
Premier League fans generelt? :)
Ja men også italienske fans, nogle mennesker er åbenbart overbeviste om, at de spanske sportsudøvers succes skyldes doping.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster