Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

# 23 skrev:
emo skrev:Jeg forstår virkelig Cfcs klynk denne gang. United var kampen igennem ikke et bedre hold, imo. De skabte chancer, men det gjorde Cfc også, endda større, virkelig ærgerligt for dem.

Jeg personligt er glad for at United ikke tabte, da de er de eneste der kan tage mesterskabet fra City.
United ikke et bedre hold? United dominerede IMO fuldstændig kampen på Broen. Det var da kun manglende skarphed og endnu værre, elendig skarphed af de forreste, at United ikke kørte den hjem plus det at Evra er i fantastiske gavehumør for tiden og gav to håbløse mål væk.
Det samme kan du sige om Cfc, manglede skarphed fra deres side gjorde at de ikke scorede flere mål. Ja Evra var elendig, med i alle tre mål, men som jeg opfattede det var United aldrig i nærheden af kæmpe sig tilbage, hvis de ikke var for de to tynde straffespark, først derefter da Cfc skiftede til defensiv mode, gik United frem og dominerede klart.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:
# 23 skrev:
emo skrev:Jeg forstår virkelig Cfcs klynk denne gang. United var kampen igennem ikke et bedre hold, imo. De skabte chancer, men det gjorde Cfc også, endda større, virkelig ærgerligt for dem.

Jeg personligt er glad for at United ikke tabte, da de er de eneste der kan tage mesterskabet fra City.
United ikke et bedre hold? United dominerede IMO fuldstændig kampen på Broen. Det var da kun manglende skarphed og endnu værre, elendig skarphed af de forreste, at United ikke kørte den hjem plus det at Evra er i fantastiske gavehumør for tiden og gav to håbløse mål væk.
Det samme kan du sige om Cfc, manglede skarphed fra deres side gjorde at de ikke scorede flere mål. Ja Evra var elendig, med i alle tre mål, men som jeg opfattede det var United aldrig i nærheden af kæmpe sig tilbage, hvis de ikke var for de to tynde straffespark, først derefter da Cfc skiftede til defensiv mode, gik United frem og dominerede klart.
Chelsea havde 10 gode minutter IMO. Før deres 1-0 mål stod United på det hele. United bliver bare straffet for deres manglende kompetence foran mål.

Jamen jeg har efterhånden ikke flere ord for Evras elendighed. Det er så utroligt, man kan dale så meget defensivt. Offensivt kan han da stadig, men defensivt er jo han mere blank end en ung Marcelo og det burde ikke være muligt, når den mand har spillet så mange vigtige kampe og prøvet så meget i sin karriere.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

# 23 skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Mine damer og herrer... *drum roll*

Tonight we welcome back mr. Suarez.

Lad ham så komme ind og vise hvad han kan med fødderne!
Og det han viste med fødderne var at sparke Scott Parker ned. Jeg hader Suarez som en i helvede. Manden er så direkte usymaptisk. Han tog bolden med hænderne, dommeren dømmer korrekt frispark, hvor han derefter storsviner dommeren til og lader det kendte italienske håndbevægelse som om, han ikke har gjort noget.

Gud, hvor slet ikke kan tage synet af Suarez. Direkte ulækker spiller.
Klasse spiller som kan så meget med bolden, som ingen af MAN U's drenge kan.

Det kaldes misundelse det der udbrud, #23.
Lær at leve med det, that's it.
Senest rettet af SpillerSomMESSI tirs feb 07, 2012 11:27 am, rettet i alt 1 gang.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Guardiola »

Suarez er en fantastisk fodboldspiller. Men kan ikke døje synet af ham. Lidt som jeg også har det med Van der Vaart.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Rooney: Suarez skulle have haft rødt

Af Søren Klæstrup, skl@sporten.dk
Mandag den 6. februar 2012, 23:52

Wayne Rooney mener, Liverpools Luis Suarez burde have fået rødt kort mod Tottenham.

Liverpools Luis Suarez gjorde mandag aften comeback efter sin karantæne på otte spilledage ovenpå anklagerne om racisme. Angriberen gjorde det udmærket mod Tottenham i sin tilbagekomst til Premier League. Suarez fik ikke scoret, men han viste vilje og aggressivitet.

Måske var han også for aggressiv. Ihvertfald gav kampens dommer ham et gult kort efter få minutter på banen, fordi Luis Suarez havde benet for højt oppe i en duel med Tottenhams midtbanespiller Scott Parker.

Kort tid efter episoden var Manchester Uniteds angriber Wayne Rooney så aktiv på sin Twitter-profil.

- Hvis dommeren ser det spark fra Suarez og giver ham et kort, så burde det være rødt, skrev Wayne Rooney.

Det tweet fik straks flere folk til at reagere kraftigt. Wayne Rooney blev svinet til og hånet for både sit udseende og sin egen opførsel på banen. Til det svarede Rooney så tilbage.



- Til alle dem, der snakker om min aggressivitet, så har jeg ikke fået ét gult kort i Premier League i denne sæson, lød det det fra Rooney.

En person på Twitter gik yderligere til Rooney ved lige at spørge ham, hvordan det mon går for Manchester United i FA Cup'en? Her er Wayne Rooney og co. som bekendt sendt ud af netop Liverpool, men det får bare Wayne Rooney til at svare Liverpool-fanen igen.

- Hvordan har I klaret Jer i Premier League de sidste 20 år, knægt?


Mon ikke at Wayne Rooneys små tweets nok skal fylde de engelske medier de kommende dage?
Rooney har virkelig gang i den på twitter, mere af det tak. God underholdning.

Med hensyns til Chelski - Man Utd, jeg mener heller ikke at Man Utd dominerede kampen, langtfra faktisk. De havde en god periode ( de første 10-15 minutter), men det var ikke sådan at Chelsea var helt væk i den periode. Derefter skabte begge hold chancer, og Chelsea havde endda flere aflsutninger end Man Utd. De kom også foran 3-0 og havde chancerne til at gøre det 4-0. Jeg er enig med emo, Man Utd kom for alvor tilbage efter det andet straffespark, som mildest talt var tvivlsomt.

Jeg undrer mig faktisk lidt over, at ingen har kommenteret Welbecks fald ( dive), når man nu var efter Ini tidligere på året. Hans fald er da meget mere teatralsk, faktisk gør Ivanovic alt for at undgå kontakt, hvorimod Welbeck gør alt for at søge kontakt. Sjovt at man undlader at kommentere på det, mens man kritiserer Iniesta, men det er vi selvfølgelig vant til efterhånden. Nårh jo, hvis man kan kalde Pedro for en diver ( og det gør en masse Man Utd fans), hvad er Ashley Young så?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

SpillerSomMESSI skrev:Klasse spiller som kan så meget med bolden, som ingen af MAN U's drenge kan.

Det kaldes misundelse det der udbrud, #23.
Lær at leve med det, that's it.
Hvis han var så god, ville han vel spille for en storklub?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Klasse spiller som kan så meget med bolden, som ingen af MAN U's drenge kan.

Det kaldes misundelse det der udbrud, #23.
Lær at leve med det, that's it.
Hvis han var så god, ville han vel spille for en storklub?
Han er da god, rigtig god endda, til at være en CUNT!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Mander »

Absolut. Jeg plejede at holde meget af Suárez, da han var i Ajax, men han viser flere og flere usympatiske sider af sig selv.

Men noget andet: Liverpool efterligner os, og smider en kat på banen mod Spurs. Vær dog lidt innovative, katte er lørdag.

EDIT: Okay, har først lige set Suárez' spark på Parker... han kigger på Parker lige inden sparket, han kan vist næppe være i særlig stor tvivl om, at han vil ramme ham. Svinsk.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:Absolut. Jeg plejede at holde meget af Suárez, da han var i Ajax, men han viser flere og flere usympatiske sider af sig selv.

Men noget andet: Liverpool efterligner os, og smider en kat på banen mod Spurs. Vær dog lidt innovative, katte er lørdag.

EDIT: Okay, har først lige set Suárez' spark på Parker... han kigger på Parker lige inden sparket, han kan vist næppe være i særlig stor tvivl om, at han vil ramme ham. Svinsk.
Jeg er ikke vild med Suarez ind-imellem dårlige opførsel.

Det til side, så mener jeg han er en verdens klasse spiller der har en suveræn teknik.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Mander skrev:Absolut. Jeg plejede at holde meget af Suárez, da han var i Ajax, men han viser flere og flere usympatiske sider af sig selv.

Men noget andet: Liverpool efterligner os, og smider en kat på banen mod Spurs. Vær dog lidt innovative, katte er lørdag.

EDIT: Okay, har først lige set Suárez' spark på Parker... han kigger på Parker lige inden sparket, han kan vist næppe være i særlig stor tvivl om, at han vil ramme ham. Svinsk.
Som sagt, han er bare en klam spiller, med en meget klam attitude!.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

SpillerSomMESSI skrev:
Mander skrev:Absolut. Jeg plejede at holde meget af Suárez, da han var i Ajax, men han viser flere og flere usympatiske sider af sig selv.

Men noget andet: Liverpool efterligner os, og smider en kat på banen mod Spurs. Vær dog lidt innovative, katte er lørdag.

EDIT: Okay, har først lige set Suárez' spark på Parker... han kigger på Parker lige inden sparket, han kan vist næppe være i særlig stor tvivl om, at han vil ramme ham. Svinsk.
Jeg er ikke vild med Suarez ind-imellem dårlige opførsel.

Det til side, så mener jeg han er en verdens klasse spiller der har en suveræn teknik.

Teknisk er han efter min mening ikke bedre end Pedro, om det er ens betydende med suværen teknik, det ved jeg ikke. Jeg ved heller ikke hvad hans spidskompetencer er, i Holland scorede han mål på samlebånd ja, men selv Junker bomber løs i Holland. I England har han ikke været en profileret målscorer eller en der lægger til vanvittige mange mål.

Jeg synes ikke han er så fantastisk, som man gør ham til.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7237
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1891 gange
Blevet takket: 1121 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Dytrax »

Suarez er et usympatisk møgøre, når det tager ham. Og det gør det tilsyneladende ret ofte. Godt at han ikke endte i Barca!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af fidanho »

Billede
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Jbninc

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jbninc »

Visca El Barca skrev:I England har han ikke været en profileret målscorer eller en der lægger til vanvittige mange mål.
22 kampe, 8 mål og 6 assists er ikke godt nok for et målløst Liverpool-hold? Der er en grund til, at Luis Suarez bliver hyldet som en helt på Anfield, og at man har savnet ham så meget, som man har gjort. Det er fordi, han er en klassespiller med en hel igennem latterlig opførsel.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Suarez er en gennemført forfærdelig karakter. Kun overgået af Pepe, efter min mening. Suarez ved jo udmærket godt, at Parker står lige foran ham. Og ligesom Visca El Barca synes jeg heller ikke, at han er en speciel spiller. Han er i hvert fald ikke verdensklasse.
Visca El Barca skrev:Jeg undrer mig faktisk lidt over, at ingen har kommenteret Welbecks fald ( dive), når man nu var efter Ini tidligere på året. Hans fald er da meget mere teatralsk, faktisk gør Ivanovic alt for at undgå kontakt, hvorimod Welbeck gør alt for at søge kontakt.
Welbeck snubler, fordi han løber ind i uheldige Ivanovic. Det burde ikke give straffe, men det er heller ikke et dive. Welbeck bevæger sig som Nwankwo Kanu, altså ranglet og keglet (f.eks. her og her), og har balance som en 3-årig - det burde alle, som har set ham spille, vide.

Faktisk synes jeg, at Evras straffespark er bedre at sammenligne med Iniestas film. Selvom det er et korrekt dømt straffe, så er det tydeligt, at Evra spiller lidt på kontakten og måske næsten opsøger den. Det er ikke et dive, men måske lidt skuespil. Så i princippet minder den forseelse mere om Iniesta-eksemplet.

Hvis man til gengæld vil se et ægte teatralsk dive fra en United-spiller, så er Youngs fald i 1. halvleg det bedste eksempel. Chicharito, Nani og Rooney er også kendt for at have lavet nogle rigtige dives (selvom Nani er blevet markant bedre på det seneste), så der kan man sikkert også finde et par fine eksempler.
#23 skrev:United ikke et bedre hold? United dominerede IMO fuldstændig kampen på Broen. Det var da kun manglende skarphed og endnu værre, elendig skarphed af de forreste, at United ikke kørte den hjem plus det at Evra er i fantastiske gavehumør for tiden og gav to håbløse mål væk.
For det første er det nok at stramme den lidt at påstå, at United dominerede ved at komme bagud 3-0. Ja, jeg synes også, at United var bedst i 1. halvleg - særligt når man tænker på hvor kampen blev spillet - men det skyldtes mindst lige så meget Chelseas uduelighed som det skyldtes Uniteds spillemæssige overlegenhed. Derudover var Chelsea klart bedst i starten af 2. halvleg, mens United var bedst til sidst. Så alt i alt var uafgjort nok ikke helt ufortjent, selvom ingen af holdene reelt var helt oppe og ramme topniveauet.

For det andet har jeg svært ved at se, at Evra gav to mål væk. Han var skyldig i det første mål, men det andet og tredje var lige så meget det resterende forsvars skyld (særligt Rio) som det var Evras skyld.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster