FC Barcelona

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Jeg indrømmer, at Liverpool-Manchester United kan blive en meget trist affære, men i modsætning til El Clasico mener jeg stadigvæk ikke, at det er sådan, at der ved mindste kontakt skal opstå konflikter. De sidste par kampe i El Clasicos har det mindste skulderskub skabt ravage og grupperinger og pis og lort. I uniteds kampe mod Liverpool skal der IMo en smule mere til.

Og lad nu være med at anvende det der kort, at jeg har ondt i røven at der er bedre fodbold i La Liga. Hvis du vil have min egen mening, så synes jeg at størstedelen af de El Clasicos jeg har set i mit liv været røvsyge. Enten har det været en taktisk affære ellers har en af holdene været ringe og så er det bare en kamp til et mål. Det er nu ikke underholdning i mine øjne, men hver sin mening.

Den bedste El Clasico jeg har set er nok 3-3 kampen i 2007 (mener jeg), hvor Messi scorede 3 mål. Det var en vild kamp.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Bager »

Jeg forstår bare ikke. Du befinder dig på et fora med Barcelona-tilhængere. Det er folk som lever og ånder for de her opgør. For undertegnede er der ingen tidspunkter på hele året som jeg glæder mig til lige så meget som det. Hvorfor kommer du herind og taler nedladende om det? Jeg kommer heller ikke ind på dit MU-fora og beklager mig om hvor kedeligt I spiller.
Visca el Barca

Jbninc

Re: FC Barcelona

Indlæg af Jbninc »

Bager skrev:Hvorfor kommer du herind og taler nedladende om det? Jeg kommer heller ikke ind på dit MU-fora og beklager mig om hvor kedeligt I spiller.
Han har vel lov til at sige sin mening? Jeg er stærkt uenig, for jeg synes bestemt, at de sidste mange El Clasicos har været ganske fremragende og spændingsfyldte. At man ikke må have rugby-tendenser i Spanien er jo så op til den enkelte, hvorvidt det er et plus eller minus.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20611
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

In 29 games this season, Barcelona scored 95 goals, a record winter-break average since Guardiola is coach of 3.28 goals/game [via sport]

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Heartbreaker »

Det er jo sindsygt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af # 23 »

Jbninc skrev:
Bager skrev:Hvorfor kommer du herind og taler nedladende om det? Jeg kommer heller ikke ind på dit MU-fora og beklager mig om hvor kedeligt I spiller.
Han har vel lov til at sige sin mening? Jeg er stærkt uenig, for jeg synes bestemt, at de sidste mange El Clasicos har været ganske fremragende og spændingsfyldte. At man ikke må have rugby-tendenser i Spanien er jo så op til den enkelte, hvorvidt det er et plus eller minus.
Jeg kan sagtens forstå, at I synes, at El Clasicos har været gode kampe, da Jeres hold er sønderkneppet Real midt over uden glidecreme og kondom, men altså: For en objektiv seer er det sjovest, når begge hold bidrager med godt spil til kampene, og det er just ikke sjovt at se det ene hold kører det andet over. Pånær første halvleg i CDR-finalen, hvor begge hold spillede godt og samt 1-1-kampen i CL, synes jeg El Clasicos har været pænt kedelige. Men det er nu ikke en kritisering af Barca. Det er nok mere en kritk af Real, fordi de er så elendige, når de møder Jer. I min verden skal der to til tango før en kamp bliver fantastisk, men for en fan er det selvfølgelig klart, at man anser de kampe, hvor ens favorit hold tæver rivalen usædvanligt gode, ligesom jeg synes, at 8-2 kampen mod Arsenal i August måned var hylende morsomt, så må det ikke have været en god kamp for den neutrale seer, da der jo kun var et hold på banen.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Jbninc

Re: FC Barcelona

Indlæg af Jbninc »

Ja, det er problemet med suverænitet. Det kan blive lidt kedeligt længden.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20611
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona didn't lose any of their 14 home games this season: 12W - 2D - 0L #fcblive Goals: 59-4, Clean sheets: 12 [via fcbarcelona.cat]
Ret imponerende statistik!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

http://onside.dk/fodbold-video/champion ... er-mod-fck

Fantastisk arbejde, virkelig professionelt, det må man bare erkende!. Sikke et objektivt titel og dertilhørende tekst, man må sige, at det er top professionelle folk som, arbejder på Onside dk ( Viasat), og de sætter squ overliggeren højt, det må man sige.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:http://onside.dk/fodbold-video/champion ... er-mod-fck

Fantastisk arbejde, virkelig professionelt, det må man bare erkende!. Sikke et objektivt titel og dertilhørende tekst, man må sige, at det er top professionelle folk som, arbejder på Onside dk ( Viasat), og de sætter squ overliggeren højt, det må man sige.
Edit: Vrøøøøøvl ....
Senest rettet af Blaugrana92 tors dec 29, 2011 1:29 pm, rettet i alt 1 gang.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Mander »

Haha, flot af Viasat. Hele to svinestreger, lad os da lave en video. Mangler de lidt stjernedrys i hverdagen, så de bliver nødt til at hive "dengang FCK spillede mod mægtige FC Barcelona" frem?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Flax_Generous »

Det er lidt svært at se formålet med indslaget. Ja, Valdes' svinestreg er virkelig grim, men det skete altså for over et år siden. Har de ikke mere relevant arbejde at bruge deres tid på?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Mander »

Flax_Generous skrev:Det er lidt svært at se formålet med indslaget. Ja, Valdes' svinestreg er virkelig grim, men det skete altså for over et år siden. Har de ikke mere relevant arbejde at bruge deres tid på?
Nej da! Det er jo relevant at tage et tilbageblik på 2011, her lige inden nytårsaften, og eftersom kampen blev spillet i... ups, det var da vist i 2010. Tosser. De skal åbenbart have noget arbejdstid til at gå, inden de kan holde nytårsfri.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:http://onside.dk/fodbold-video/champion ... er-mod-fck

Fantastisk arbejde, virkelig professionelt, det må man bare erkende!. Sikke et objektivt titel og dertilhørende tekst, man må sige, at det er top professionelle folk som, arbejder på Onside dk ( Viasat), og de sætter squ overliggeren højt, det må man sige.
Edit: Vrøøøøøvl ....

:lol: :lol: :lol:

Som Mander og Flax skriver, det er lidt svært at se hvad de vil med denne video?. Det skete i 2010, men stadig prøver det at give et indtryk af Barca som et svinsk hold, virkelig flot. Men Viasat har alle dage været til grin, så det overrasker ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20611
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1109 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Cruyff (ex-Barcelona): "I think for Barça it'd be more dangerous to have a great coach like Joachim Low as Madrid manager than Mourinho."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 39 gæster