Off topic-tråden

Her kan man skrive om alt mellem himmel og jord

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Hvis dit sidste toiletbesøg var en filmtitel, hvilken var det så?
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

BarçaDK

Re: Off topic-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Yellow Submarine

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

There Will Be Blood

... eller Chocolat. Måske The Thin Red Line? As Good as It Gets? Titanic? The Crying Game? Raging Bull? Apocalypse Now? Deliverance? The Longest Day? Giant? The Greatest Show on Earth?

Og lige en der grænser til det racistiske her til sidst: Out of Africa?

(Hvorfor spørger du om sådan noget? Jeg går jo helt i selvsving!)

Hotnuk

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Hotnuk »

Hvornår går du ikke i selv sving, BG92? ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg burde egentlig lægge mig til at sove, men det orker jeg bare ikke..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Pieyanthikos skrev:Hvis dit sidste toiletbesøg var en filmtitel, hvilken var det så?
"Kampen om den røde ko"
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Daluigi »

Pieyanthikos skrev:Hvis dit sidste toiletbesøg var en filmtitel, hvilken var det så?
Charlie and the chocholate factory... Og den afsluttende del må nok få titlen 6 dage 7 nætter
Forumlegende

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Jonas, så vidt jeg husker, er du også tatoveret - render du også konstant rundt med lyst til at få flere? Det er egentlig ret træls i længden. :/
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af abx »

"Are we there yet?" (Altså den med Ice Cube). Jeg havde hård mave i går, derfor den titel.
Hvis dit sidste toiletbesøg var en filmtitel, hvilken var det så?
Próxima Estación.... Parallel!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af JonasV »

Mander skrev:Jonas, så vidt jeg husker, er du også tatoveret - render du også konstant rundt med lyst til at få flere? Det er egentlig ret træls i længden. :/
Jeg har faktisk ikke fået min endnu. Det sted jeg skal have den lavet har laaaaaang ventetid. Jeg tør bare ikke tage nogen chancer, og gå andre steder hen, når det handler om at få tatoveret et ansigt - det har bare at ligne. Til gengæld har stort set alle de tatoverede folk jeg kender en konstant lyst til at få lavet flere. Sjovt at det åbenbart er så let af blive afhængig af lige præcis dét.

Skal du ikke have lavet en mere, så?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Det er i øvrigt lidt vildt så mange af vores spillere der har tatoveringer: Valdés, Alves, Cesc, Puyol, Messi, Thiago og Busquets, og kigger man på B-holdet er der tydeligvis også mange der har der. Jeg ved i hvert fald at Tello, Armando og Rafinha har, og jeg mener også at Carlos Carmona har en på sin ene overarm.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

JonasV skrev:
Mander skrev:Jonas, så vidt jeg husker, er du også tatoveret - render du også konstant rundt med lyst til at få flere? Det er egentlig ret træls i længden. :/
Jeg har faktisk ikke fået min endnu. Det sted jeg skal have den lavet har laaaaaang ventetid. Jeg tør bare ikke tage nogen chancer, og gå andre steder hen, når det handler om at få tatoveret et ansigt - det har bare at ligne. Til gengæld har stort set alle de tatoverede folk jeg kender en konstant lyst til at få lavet flere. Sjovt at det åbenbart er så let af blive afhængig af lige præcis dét.

Skal du ikke have lavet en mere, så?
Aha - nej, ingen grund til at løbe risici, især ikke ved et ansigt. Men ja, du kan vist godt tro om igen, hvis du tror, at det bliver en engangsfornøjelse. Du kommer til at få flere, eller i hvert fald kommer du til at ønske dig flere.

Og jo, skal gerne have lavet flere, men det er lige det dér med "hvad skal det være" (selvom jeg nu nok tror, at jeg har et motiv), "hvor på kroppen" (tager man den anden underarm, når nu man alligevel allerede har overskredet den grænse, eller et helt andet sted?) og så "hvor skal pengene komme fra". Det er noget forbandet noget. Jeg har haft længslen efter flere i fire år nu, men har trods alt kun bukket under to gange. Great success, eller noget i den stil.

@ BG92

Jeg vil tro, at hvis man kigger på Serie A, så er det en forsvindende lille minoritet, der ikke har. Italienerne er endnu mere vilde med det.

Jeg havde i øvrigt igennem længere tid mistanke om, at Piqué havde sleeves, og at det var derfor, han altid brugte langærmede trøjer, men det er åbenbart ikke tilfældet.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Helt sikkert - italienerne bliver vel tatoveret ligeså ofte som de sætter deres hår (altså ofte). Jeg synes bare ikke rigtigt at der er andre La Liga hold hvor det er så udbredt. Men det kan godt være at det bare er mig der er halvblind når jeg ser andre end os spille.

Jeg er også overrasket over at Puyol og Cesc endnu ikke havde fået lokket ham ud i det. Puyol skulle i hvert fald være rigtig glad for det. Jeg mindes at han har udtalt at han ville have en hel del flere tatoveringer, hvis han havde bedre tid. Et eller andet sted forestiller jeg mig også at Puyol nærmest er på trænings-anlægget 24/7 for at træne eller forberede sig på den ene eller anden måde.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Off topic-tråden

Indlæg af Mander »

Der er dog en naturlig forklaring på, at vores spillere har flere tats end modstandernes spillere. Man bliver simpelthen mere awesome af tatoveringer. Baseret på empiri og omfattende research, har jeg lavet følgende indeks:

Billede

Det fremgår klart, at har man 0 tatoveringer, er man kun på halvt så meget awesomeness, som man ellers kunne regne med som udgangspunkt. Derefter er der en ganske tydelig tendens, illustreret ved den sorte tendenslinje, hvorefter man bare bliver mere og mere awesome, jo flere tats, man får.

Dette er ikke et spørgsmål om mening - det er et spørgsmål om videnskab.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster