Christian Eriksen

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Parla
Indlæg: 785
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Parla »

Hold da op, fyn er da et dejligt sted. Det er ihvertfald min favorit del af danmark efter jylland og sjælland.

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af kklaus »

Parla skrev:Hold da op, fyn er da et dejligt sted. Det er ihvertfald min favorit del af danmark efter jylland og sjælland.
Ja, fuck Bornholm!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg vil nu også sige at Bornholm er ret så dejlig. Og velsagtens Danmark's dejligste sted!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af JonasV »

Hold nu op, vi ved godt allesammen at Danmarks dejligeste sted er Kastrup lufthavn, på vej mod gaten!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Heartbreaker »

Billund lufthavn med RyanAir afgang mod Girona er nu heller ikke dårligt.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Heartbreaker »

Nå, Christian var på Abar i Odense i går - efter at have man-flirtet med ham og hans makker i et desperat forsøg på at spille en bordfodboldkamp mod ham, fik vi afslag. Han ville åbenbart ikke gøres til grin.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af SirJonas »

http://onside.dk/nyheder/aresdivisionen ... malaga-lon

Godt eller skidt hvis han takker ja til Malaga - og en stigning i løn på 500%?
Årsløn i ajax: 5 mio
Årsløn i malaga: 30 mio...

For mig at se kan malaga bruges som et springbræt.. Eriksen kommer ned og mærker den spanske kultur og den spanske måde at spille på. Han kommer generelt til at prøve sig af på et højere niveau, og kan måske udrette noget europæisk?
Hvis det ikke havde været fordi at han spiller for lige præcis Ajax, så havde jeg sagt god for den. Men hvorfor skifte klub? Ajax er en fænomenal klub for talentudvikling, og har tidligere lavet superstjerner.
Man kan også frygte lidt at Eriksen bliver lokket af så mange penge, og så falder pladask og bliver pengeglad.
Og altså, hvis han fortsætter den udvikling som han er i nu, jamen så kan han spiller for en topklub om 2 sæsoner, så hvorfor lave en ny lang kontrakt med en klub?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af zqa »

Det ville imo være et godt skifte for Eriksen. Han kommer til en klub med god økonomi, og en god langsigtet plan for at blive en stor klub i Spanien - men på trods af det, er forventningspresset ikke særlig højt.. Desuden mener jeg ikke, at han kan få meget mere ud af at være hos Ajax efterhånden.
#jesuisSheep

Morten

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Morten »

Så fik man sig også lige en snak med Eriksen i Odense i dag, da han var i Danske Bank for at skrive autografer. Jeg viste ham min flotte Barcatrøje, og spurgte om det var muligt at få en autograf på den, hvilket han glædeligt gjorde.
Jeg fortalte ham, at vi var mange der godt kunne tænke sig, at han skiftede til Barcelona, hvortil han svarede, at det kunne han også godt selv tænke sig. :grin:

Billede

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af emo »

Nice 1... det er smukt det der.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af # 23 »

Godt nok en slatten autograf!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af Heartbreaker »

Møder ham tit i byen, og han vil aldrig spille bordfodbold mod mig.. :(
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

anru
Indlæg: 44
Tilmeldt: lør nov 26, 2011 11:47 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 3 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af anru »

Barcelona made a bid of 20M plus Christian Tello for Ajax attacker Christian EriksenEriksen(20). Ajax want 25M but considering the bid [sport1]
—Barcastuff

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Christian Eriksen

Indlæg af klogfyr »

Selvom det da ville være sjovt med Eriksen i barca, da han passer perfekt til vores spillestil, så kan jeg ærlig talt ikke se, hvad vi skal bruge ham til, med Xavi, Iniesta, Cesc og Thiago foran ham. Er heller ikke glad for at skille mig af med Tello, han virker til at kunne blive en subersub for os, men selvfølgelig ikke sikkert, at han vil nøjes med det.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Sv: Christian Eriksen

Indlæg af emo »

Kan kun se det rygte blive til noget hvis man solgte Thiago til Milan. Og det ser jeg helst ikke ske.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 68 gæster