Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg må også indrømme, at jeg ikke har kunne følge ham meget, men stadig har opfattelsen af, at han har været virkelig hyped up på det sidste. Jeg tror dog ikke på, at Guardiola giver grønt lys til at hente ham, før han virkeligt er sikker. Rygter og hype er ikke nok - specielt ikke til den pris!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

... altså vi har forhåbentlig ikke lige indgået en aftale der først træder i kraft om 2½ år. Det virker satme dumdristigt. Tænk lige på hvor meget der kan nå at ske med Neymar indtil da. Eller hvor meget der kan nå at ske i Barcelona. Hvis det er sandt må vi satme håbe at han opretholder sit nuværende niveau, og meget gerne hæver det, og fortsætter sin udvikling.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Okay, han er godt nok rimeligt vild dømt ud fra Youtube. Hans alder taget i betragtning, sygt. Det jeg godt kan lide, er hans eksplosivitet, at han bruger begge fødder vanvittigt godt, og så hans afleveringer. Flade, præcise, og hårde. Bliver mere og mere hooked på ham. På trods af, at han er spinkel, ser han ud til at være svær at vælte også. Men er enig med Blau, det er lidt vanvittigt der bliver talt om mulige transfers så langt ude i fremtiden. Det må være fordi, at han er så stort et talent at klubberne ved han skal købes nu. Han kunne være det næste "rockstar" signing, efter Ronnie. Har manglet lidt trylleri syntes jeg, Messi får det jo næsten til at se for nemt ud ;-)

[youtube]Eg-fIm-ZLFU[/youtube]

HH
Indlæg: 37
Tilmeldt: ons feb 01, 2006 4:57 am
Har takket: 70 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Neymar da Silva

Indlæg af HH »

Han ser ihvertfald lovende ud i de videoer jeg har set på youtube.

Søg efter "Neymar by Fella", I vil kunne se mange af hans kampe.

http://www.youtube.com/results?search_q ... l1.6.1l8l0

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Blaugrana92 skrev:... altså vi har forhåbentlig ikke lige indgået en aftale der først træder i kraft om 2½ år. Det virker satme dumdristigt. Tænk lige på hvor meget der kan nå at ske med Neymar indtil da. Eller hvor meget der kan nå at ske i Barcelona. Hvis det er sandt må vi satme håbe at han opretholder sit nuværende niveau, og meget gerne hæver det, og fortsætter sin udvikling.
For det første, tror jeg slet ikke på den aftale, før noget officielt er meldt ud. For det andet, så har du ret i, at der kan ske meget på 2½ år, og det er risici indblandet i at lave en aftale så lang tid i forvejen.

På trods af det, hvis aftalen viser sig at være sand, så er det en god aftale at få i stand. Jeg havde været mere positiv stemt, hvis det havde været om 1½ år. Men han er et af de hotteste navne lige nu, og der tales om 50 mio. euro, så 15 mio. euro er jo bestemt et beløb, der er mere nede på jorden. Udover det, så nævnes det jo, at Santos skal betale os op mod 30 mio euro, hvis de sælger ham til anden side. Det kunne jo se ud til, at vi vil beholde Villa indtil 2014, hvor Neymar så kan overtage. Så på trods af at aftalen er lidt for lang tid ud i fremtiden, så er jeg positivt stemt, men som sagt, jeg tror ikke på, at de har lavet en sådan aftale, og der bare skal sælges aviser.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

klogfyr skrev:For det første, tror jeg slet ikke på den aftale, før noget officielt er meldt ud. For det andet, så har du ret i, at der kan ske meget på 2½ år, og det er risici indblandet i at lave en aftale så lang tid i forvejen.

På trods af det, hvis aftalen viser sig at være sand, så er det en god aftale at få i stand. Jeg havde været mere positiv stemt, hvis det havde været om 1½ år. Men han er et af de hotteste navne lige nu, og der tales om 50 mio. euro, så 15 mio. euro er jo bestemt et beløb, der er mere nede på jorden. Udover det, så nævnes det jo, at Santos skal betale os op mod 30 mio euro, hvis de sælger ham til anden side. Det kunne jo se ud til, at vi vil beholde Villa indtil 2014, hvor Neymar så kan overtage. Så på trods af at aftalen er lidt for lang tid ud i fremtiden, så er jeg positivt stemt, men som sagt, jeg tror ikke på, at de har lavet en sådan aftale, og der bare skal sælges aviser.
Jamen, jeg er sådan set også positivt stemt, hvis han kan holde niveau og fortsætte sin udvikling. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på de risici der er forbundet med at lave en sådan aftale, som du også selv påpeger, fordi det lige netop er så langt ude i fremtiden. Det er ikke til at vide hvad der kan ske. Men lad os da krydse fingre for det bedste.

I øvrigt en vild video, den der, Guardiola! Men nu du lige nævner pasningerne, bed jeg lige netop mærke i manglen på afleveringer. Der var godt nok mange situationer i den video der, hvor jeg tænkte at han skulle have sluppet bolden langt tidligere. Nu gik det så fint for ham i alle de situationer der bliver vist der, men jeg er faktisk også ret interesseret i at se hvor mange gange det så ikke lykkedes for ham. Det melder historien jo ikke så meget om. Omvendt må man jo nok formode at han hurtigt lærer og vænner sig til at slippe bolden hurtigt og gøre det relativt simpelt, hvis han kom til klubben.

Jeg har i øvrigt meget ondt af Yedinson Palacios fra Once Caldas. Ham nr. 24 som Neymar ruller adskillige gange i løbet af videoen. Det må æ' ha' været sjaw!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
klogfyr skrev:For det første, tror jeg slet ikke på den aftale, før noget officielt er meldt ud. For det andet, så har du ret i, at der kan ske meget på 2½ år, og det er risici indblandet i at lave en aftale så lang tid i forvejen.

På trods af det, hvis aftalen viser sig at være sand, så er det en god aftale at få i stand. Jeg havde været mere positiv stemt, hvis det havde været om 1½ år. Men han er et af de hotteste navne lige nu, og der tales om 50 mio. euro, så 15 mio. euro er jo bestemt et beløb, der er mere nede på jorden. Udover det, så nævnes det jo, at Santos skal betale os op mod 30 mio euro, hvis de sælger ham til anden side. Det kunne jo se ud til, at vi vil beholde Villa indtil 2014, hvor Neymar så kan overtage. Så på trods af at aftalen er lidt for lang tid ud i fremtiden, så er jeg positivt stemt, men som sagt, jeg tror ikke på, at de har lavet en sådan aftale, og der bare skal sælges aviser.
Jamen, jeg er sådan set også positivt stemt, hvis han kan holde niveau og fortsætte sin udvikling. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på de risici der er forbundet med at lave en sådan aftale, som du også selv påpeger, fordi det lige netop er så langt ude i fremtiden. Det er ikke til at vide hvad der kan ske. Men lad os da krydse fingre for det bedste.

I øvrigt en vild video, den der, Guardiola! Men nu du lige nævner pasningerne, bed jeg lige netop mærke i manglen på afleveringer. Der var godt nok mange situationer i den video der, hvor jeg tænkte at han skulle have sluppet bolden langt tidligere. Nu gik det så fint for ham i alle de situationer der bliver vist der, men jeg er faktisk også ret interesseret i at se hvor mange gange det så ikke lykkedes for ham. Det melder historien jo ikke så meget om. Omvendt må man jo nok formode at han hurtigt lærer og vænner sig til at slippe bolden hurtigt og gøre det relativt simpelt, hvis han kom til klubben.

Jeg har i øvrigt meget ondt af Yedinson Palacios fra Once Caldas. Ham nr. 24 som Neymar ruller adskillige gange i løbet af videoen. Det må æ' ha' været sjaw!
Jeg er 100% enig, synes ogsaa der er mange risici, naar han foerst kommer til 2014, der kan ske meget, f.eks. formnedgang, alvorlige skader, traenerskifte osv osv. Jeg tror derfor heller ikke paa, at aftalen er forhandlet paa plads, det er nogle aviser som ser en mulighed for salg, og de bringer saa "den store nyhed" lige efter VM.

Jeg kan heller ikke se, det smarte i at betale alt i alt 25-30 millioner euro for en spiller, som er transferfri til den tid. Men ja, lad os se, hvad der sker. Saa lanege der ikke meldt noget officielt ud, saa tror jeg ikke paa historien.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Brasser blod! Yay. Hvis det altså passer.
#jesuisSheep

Viggo

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Viggo »

Han var også den første jeg købte til min Barca fifa-karrierer ^_^

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så er det rygte skudt ned:
Santos officially denies that Barcelona have paid for a first option on Neymar and says that no club has an option on the player. [santosfc]

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Mander »

FCBarcelonaChr skrev:Så er det rygte skudt ned:
Santos officially denies that Barcelona have paid for a first option on Neymar and says that no club has an option on the player. [santosfc]
Hvad ved Santos om den slags? Tro på tabloidpressen!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20523
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1093 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Gør jeg også. Derfor ved jeg også at Michael Jackson stadig er i live. Det samme er Elvis Presley.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Blau
Kan godt se, at jeg måske ikke ramte helt rigtigt med det med afleveringerne. Men jeg syntes faktisk, at han får sat sine medspillere ret godt op i den video. Og han er ihvertfald ikke en alibi-spiller, når han afleverer åbner det forsvaret op og han rykker med det samme i dybden og skaber åbninger.

Vi må se hvad der sker. Hans seneste udtalelser tyder på, at står det til ham, så er Barca klubben han skal til, når det hedder Europa engang.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Mander »

Er det kun mig, der har tænkt over, at det måske var noget af det bedste, der kunne ske for Neymar, at Santos fik klø i søndags?

Fra første parket fik han lov at se, at ikke blot er der et hold, der er (meget) bedre end hans eget, men også, at der er flere spillere, der kunne rykke ham rundt. Han har muligvis mere rent talent end de fleste spillere, også mere end en del af vores, men man spiller kun for de bedste, hvis man har arbejdsmoralen og disciplinen til det. Jeg tænker, at det er de sidste ting (arbejdsmoral og disciplin), som han måske har haft godt af at få genopfrisket. Talent i sig selv er ikke nok.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster