"L'entorn", Velkommen-tråden for cules.

Kom ind og sig hej!
Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Siempre Barca »

..
Senest rettet af Siempre Barca søn feb 25, 2024 2:25 pm, rettet i alt 1 gang.

Hotnuk

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Hotnuk »

Velkommen til... igen ;)

Aziz-Alzeheri

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

Indlæggets indhold er blevet fjernet

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Dytrax »

Hej :glad:
Efter at have siddet på 'bænken' i et godt stykke tid har jeg besluttet at snøre støvlerne og spille med. Jeg har været med på en kigger i snart lang tid, når jeg surfer Barcarelaterede nyheder starster jeg altid dagen her på siden og får som regel dækket behovet, som man siger.
Humoren og tonen på forum er med til at jeg altid lige må et smut ind og se hvad der sker, for der er næsten altid garanti for et godt grin eller en god debat.

Jeg kan godt lide at der er plads til brugere som støtter andre klubber, der er ofte gode argumenter på bordet og niveauet er hævet over børnehaven, den slags findes der nemlig rigeligt af derude, desværre.

Ude i den virkelige virkelighed hedder jeg Lasse, bor i Asserbo sammen med kæresten, katten og vovsen. Ynder at sidde med snotten i en bog, se film og så bruger jeg en masse tid på PS3.

Yes, inden det begynder at lyde som en kontaktannonce må jeg vist hellere få jokket på bremsen, ellers ender det nok med at jeg ævler om lange gåture, ild i pejsen og Susanne Brøgger :mrgreen:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Velkommen, Lasse! Gi' den gas.

Hvor faen' ligger Asserbo btw?
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Brombi »

Et sted mellem Skagen og København faktisk..

BarçaDK

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af BarçaDK »

Ca. ¾ af vejen fra Skagen til København i fugleflugtslinje.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af zqa »

Haha, okay.
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Ca. ¾ af vejen fra Skagen til København i fugleflugtslinje.
... altså på Læsø?

Edit: FUUUUUU! Læste det som 'Ca. ¾ af vejen fra København til Skagen i fugleflugtslinje.' Hader når mine jokes går i vasken. Det vil sige ... altid! :devil:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Dytrax »

Jamen jeg gik ind i det her skab og så mødte jeg en løve, en talende bæver og nogle grimme børn! De sagde velkommen til Asserbo..! Som iøvrigt er lige omkring Frederiksværk :mrgreen:
Jeg er eksil-jyde og har forsøgt at vinde de indfødtes gunst med gaver og godter

Læsø :eek:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Mander »

Dytrax skrev:Jeg er eksil-jyde og har forsøgt at vinde de indfødtes gunst med gaver og godter
De skal ikke vindes over, de skal herskes over. Tag din ret som jyde!


(alt afhængig af, hvorfra du stammer - herskerret tilkommer kun østjyder)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Dytrax »

Min ret? Snakker vi om Prima Nocte? :cool:

Hotnuk

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Hotnuk »

Velkommen til, Lasse! :-)

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Badabing »

Hej alle sammen :glad:

Jeg er ny på forum, og jeg har fulgt dette forum i et godt stykke tid, men det er først nu, at jeg har taget mig sammen og tilmeldt mig.
Jeg hedder Axel, jeg er 19 år gammel og bor i Ringkøbing, hvor jeg pt. går i 3.g på gymnasiet.

Min mor er halvt finne og halvt catalonier/spanier og min far er dansker, hvilket betyder at jeg tilbragte de første 2½ år af mit liv i Barcelona, inden familien flyttede til Danmark, hvor jeg har boet lige siden.

Jeg har altid haft en kærlighed for de blårøde farver, så vidt jeg huske var min første trøje med Rivaldo og jeg havde endda også en med Figo (!), men jeg blev først en kæmpe fan da Ronaldinho kom til klubben. Jeg var fuldkommen fortryllet over mandens færdigheder, og jeg har siden da været stolt culer.

Hvad også vækkede min kærlighed til FC Barcelona var mit had til hovedstadsklubben Real Madrid, som i de tidligere 00'ere ragede spillere som Zidane, Beckham, Figo, Roberto Carlos og Ronaldo (den rigtige fra Brasilien) - også bedre kendt som Los Galácticos - til sig, hvilket fik mange af mine jævnaldrende kammerater til at skifte yndlingsklub til Real Madrid. I mine øjne var der ikke noget mere ynkeligt at blive fan af et købehold, og jeg har siden da hadet Real Madrid.

Desuden har jeg været på Camp Nou en del gange og se Barça spille fodbold. Sidste gang var i oktober 2011, hvor vi vandt 5-0 over Mallorca. Min første gang var i 2003-2004 hvor Barcelona vandt 3-1 over Atlético Madrid. Det hænder, at jeg tager på Camp Nou med min far, som også er Barça-fan, når vi tager til Catalonien for at besøge min mors familie dernede.

Til sidt vil jeg sige tak fordi du læste, og så ser jeg frem til at dele mange gode fodboldøjeblikke sammen med Jer ;-)
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: "L'entorn", Velkomme-tråden for cules.

Indlæg af Heartbreaker »

Velkommen til - og lige over! :)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst