Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Lol nice spottet. De har ikke en skid styr på, hvad de skriver..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

ulrich
Indlæg: 1701
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af ulrich »

Ronaldinho skrev:Hans betydning for Real Madrid kan i alvorlig grad måles i hans scoringer, idet Real Madrid endnu ikke har prøvet at tabe en kamp, hvor portugiseren er kommet på måltavlen.

3-2, Camp Nou? Anybody?
hahaha fedt ;D

Hvorfor har de sådan et usselt forum? Selvom de ville være spild af tid kunne det være sjovt nok at minde dem om den dejlige 3-2 sejr og samtidig linke til artiklen :)

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

PEP ER RÆDSELSLAGEN FOR DEN KAMP.det er tydeligt ud fra hans udtalelser,han frygter virkelig at barca ryger ind i et nederlag.Han taler ustandselig udenom og siger den ikke er vigtig og b.l.a b.l.a :eek:

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

teemuss skrev:PEP ER RÆDSELSLAGEN FOR DEN KAMP.det er tydeligt ud fra hans udtalelser,han frygter virkelig at barca ryger ind i et nederlag.Han taler ustandselig udenom og siger den ikke er vigtig og b.l.a b.l.a :eek:
Hvor?
Allez...


emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

At drage konklusionen at han er rædselslagen fra den artikel er lidt vildt. :D. Nu ved jeg ikke om det er alt han har sagt eller det blot er noget der er klippet ud, men kan da godt følge ham, fodbold er blot show og cirkus, som vi er bidt af, og med desværre for mange penge i. :D
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

ulrich skrev:
Ronaldinho skrev:Hans betydning for Real Madrid kan i alvorlig grad måles i hans scoringer, idet Real Madrid endnu ikke har prøvet at tabe en kamp, hvor portugiseren er kommet på måltavlen.

3-2, Camp Nou? Anybody?
hahaha fedt ;D

Hvorfor har de sådan et usselt forum? Selvom de ville være spild af tid kunne det være sjovt nok at minde dem om den dejlige 3-2 sejr og samtidig linke til artiklen :)
Jeg skrev til dem og linkede til artiklen.
Fik svar tilbage: "Der er tale om officielle turneringer, altså La Liga, Copa del Rey og Champions League."
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Hvorimod Super Cup er en uofficiel turnering? Jeg er med på, at den ikke er lige så prestigefyldt som de andre, men alligevel - så må de heller ej tælle europæisk Super Cup eller VM for klubhold med (hvis de da kommer med i nogen af disse i Ronaldos karriere).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Madbassen »

Ja, jeg vil også mene, at det er en officiel turnering, men det må de sgu selv ligge og rode med.
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Madridistas artikler er nu sjove. De mener også, at Ronaldo har scoret 107 mål i 55 kampe. Enten er Ronaldo virkelighedens Maxim Tsigalko ellers er jeg dum.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

j´♥ le foot
Indlæg: 182
Tilmeldt: man apr 26, 2010 1:45 pm
Geografisk sted: Vanløse
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 55 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af j´♥ le foot »

Blach skrev: Min opstilling er også noget jeg ved aldrig vil ske med Mourinho, medmindre han så lyset en dag ;-)

Opstillingen er simpelthen den jeg tror vil virke bedst, da den har det hele! Kontra spillet i Benzema, CR7 og Kaka, og så Özil der kommer stomende som 4. manden. Tager brodden fra vores ball-posesion, med Sahin, Özil, Kaka og Alonso der kan spille den rundt, måske et niveau eller 10 under vores, men alligevel.
Og så er der det defensive, som vil fungere ved at lukke midten af, mandsopdække Xavi, Iniesta og Busquets. Og så samtid lukke for at vi kan gå til baglinjen og ligge bolden ind lige foran målet.

Men det sker heldigvis ikke med Mourinho ved roret :cool:

Og Özil er lort mod os! Han kan jo ikke så meget udenbolden, som vores kan, hvilket er hans store ulempe. Han skal altså have bolden, før han er god, og det får han ikke mod os.

Og jeg tror Mourinho stiller med Lass, Kheidira og Alonso på midten...
Efter min mening, mangler der meget før at man kan kalde det en opstilling. Som eksempel vil jeg sige, at udover at du glemt at tænke på hvordan vores spillere vil reagerer, så virker du meget optaget af mandsopdækning og glemmer fuldstændigt, at tænke på zoneopdækning( Du nævner f. eks slet ikke hvor på banen deres forsvar skal stå)
At skrive: ” lukke midten af ” er ikke nok, uden at forklare hvordan det kan lad sig gøre mod et hold som Barça, samtidige med at du vil mandsopdække xavi, iniesta, busquets og messi. Mange trænere har tænkt på samme måde og endt med at få en ordentlig omgang tæsk lolll
For at forklare hvorfor er det vigtigt på de ting jeg nævner, vil jeg gerne give nogle eksempler fra den sidste kamp vi spillede mod et hold der næsten gjorde det samme, nemlig kampen mod Rayo vallecano.
Eksempel -1-
billedet A
Billede
billedet B
Billede
billedet C
Billede
Gif
Billede
Her er en situation hvor xavi, messi, keita og iniesta er mandsopdækkede fuldstændig som du siger. Men læg mærke til at Xavi går tilbage på banen og trækker en spiller med, det samme gøre messi for at bringe modstanderen i en dårlig placering således at spilleren i den blå cirkel er den eneste dertilbage til tage sig af zoneopdækning. På billedet B kan man se tydeligt hvordan geniet messi orientere sig lige før han modtage bolden og er allerede i gang med at planlæge de næste skridt. På samme billede kan man se hvor meget plads der blev skabt mellem deres forsvare og midtbane som messi udnytter for at skaffe lige præcise den tempogevinst der skal til for score mål. På billedet C kan man se geniet Xavi tager det rigtige løbe til rigtige sted og ender med og give den målgivende aflevering til Alexis. På giffen kan man sige hele situation.

Eksempel -2-
Billedet A
Billede
billedet B
Billede
gif
Billede
På billedet A er Xavi, messi og iniesta mandsopdækkede, men ved af hjælp af den induktive tænkning *som Xavi og iniesta har lært i la massia trækker deres modspiller til side for at skabe den plads som en anden medspiller kan udnytte ( Piqué som kan ses i billedet B)
l sidst videoen hvor jeg tog billederne fra.
[youtube]4epQsgaXlmI[/youtube]

*induktive tænkning: : Spillerne er selv med til at finde og definere de rigtige løsninger. DBU´s hjemmeside hvor man kan finde forklaring på mange begreber Her

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Brombi »

fornemt arbejde :)

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Heartbreaker »

^Brombis svar på en stjerne :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Hahahaha fedeste overskrift længe
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster