10 - Lionel Andrés Messi

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fedt fedt fedt fedt!

kato

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af kato »

LaMasia! skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
kklaus skrev:
Heartbreaker skrev:Føler mig lidt som en badboy, når jeg stemmer på Messi, uden at have set målene.
Skal vi lave en klub? :cool:
I'm in! Allerede tre medlemmer!
Og nu er vi fire!
Hehe Kunne ikke se målene, fra smartphone var på job. Messi fik min stemme alligevel.
Så 5 nu :cool:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af SpillerSomMESSI »

kato skrev:
LaMasia! skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
kklaus skrev:
Heartbreaker skrev:Føler mig lidt som en badboy, når jeg stemmer på Messi, uden at have set målene.
Skal vi lave en klub? :cool:
I'm in! Allerede tre medlemmer!
Og nu er vi fire!
Hehe Kunne ikke se målene, fra smartphone var på job. Messi fik min stemme alligevel.
Så 5 nu :cool:
Os, mig! Jeg gad kun se Messi's mål.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af puyol83 »

Hvad sker der for at Messi ikke er nomineret for sit solomål mod real i CL? Det var da væsentligt bedre end det han er indstillet for... Nogen der i øvrigt ved om han vandt prisen det år han scorede sit "maradona-mål" mod Getafe?
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

puyol83 skrev:Hvad sker der for at Messi ikke er nomineret for sit solomål mod real i CL? Det var da væsentligt bedre end det han er indstillet for... Nogen der i øvrigt ved om han vandt prisen det år han scorede sit "maradona-mål" mod Getafe?
Det undrede jeg mig virkelig også over. Var helt sikker på at det var målet mod Madrid der ville komme da jeg klikkede på Messi, så jeg var lidt overrasket da der pludselig var gule trøjer på banen.

Nej, det gjorde han ikke. FIFA Puskás Award er ret nyt - første gang man uddelte det var i 2009.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 845
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Diabolito »

Jeg stemte på Neymars, det er jo vanvittigt
El Señor de las Tartas

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:
puyol83 skrev:Hvad sker der for at Messi ikke er nomineret for sit solomål mod real i CL? Det var da væsentligt bedre end det han er indstillet for... Nogen der i øvrigt ved om han vandt prisen det år han scorede sit "maradona-mål" mod Getafe?
Det undrede jeg mig virkelig også over. Var helt sikker på at det var målet mod Madrid der ville komme da jeg klikkede på Messi, så jeg var lidt overrasket da der pludselig var gule trøjer på banen.
Jeg jublede uden tvivl mest ved målet mod Real, men bort set fra det synes jeg nu det mål de har valgt er bedre, isoleret set. Det flabede overskud er svært at hamle op med, synes jeg :smile:

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af puyol83 »

Tja det var da en ret fed detalje lige at lobbe den over målmanden, og tro mig jeg har også meget love for det mål, var nemlig inde at se kampen :cool:
Men alligevel synes jeg at hans dribletur mod real hvor han sætter 4 modstandere+casillas er i en helt anden liga. Det er selvfølgelig subjektivt, men jeg synes at en dribletur hvor hele realforsvaret er på plads (minus udviste Pepe) og ikke rigtig skal koncentrere sig om andre end messi, gør det til et fantastisk overlegent mål. Kan også huske at jeg sprang op af sofaen og hoppede rundt fordi det var så spektakulært, og selvfølgelig så vigtigt :glad:

Ps: var i øvrigt heller ikke helt tilfreds da 3+ studiet valgte Stankovic' flugter fra midten som årets CL mål, synes klart det skulle have været Messi. Jeg mener; man ser relativt ofte freakmål hvor bolden sparkes ind fra lang afstand og de er naturligvis også flotte og svære at udføre, men hvor ofte ser man en mand afdrible fire modstandere fuldstændig på egen hånd og score?
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af JonasV »

puyol83 skrev:Tja det var da en ret fed detalje lige at lobbe den over målmanden, og tro mig jeg har også meget love for det mål, var nemlig inde at se kampen :cool:
You lucky son of a b..!!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Brombi »

neymars mål er kwaizy..

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af puyol83 »

JonasV skrev:You lucky son of a b..!!
Ja det var en magisk aften med fantastisk stemning og en nervepirrende men velspillet kamp :glad:
Messi1987 skrev: Hvis Messi glæder med, har men set det mange gange. Gælder Messi ikke med, ser men det aldrig.
Just præcis :!:
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Blaugrana92 »

[youtube]ypAWhttKfok[/youtube]

Ti og et halvt minuts ren og skær nydelse!

teemuss

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af teemuss »

messi er kun verdens treidebedste spiller efter ronaldo og øsil fra RM det mener casillias,jeg troede messi kun var den 26 ende bedste efter alle madrid spillerne.casillias virker som et fjols. :smile:

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af ulrich »

teemuss skrev:messi er kun verdens treidebedste spiller efter ronaldo og øsil fra RM det mener casillias,jeg troede messi kun var den 26 ende bedste efter alle madrid spillerne.casillias virker som et fjols. :smile:
Özil bedre end Messi... Der må være stærke sager i natpotten.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 10 - Lionel Andrés Messi

Indlæg af Heartbreaker »

Engang syntes jeg Cassilas var en meget fornuftig og sympatisk person.. Det er godt nok ved at blive historie.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster