Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Mourinho har altid haft marginalerne med sig. Uden pis. Han havde det i Porto, han havde det i Chelsea, han havde det i Inter og han har det nu. Det er ikke unfair at kalde ham for heldig. Selvfølgelig er han også dygtig, men for satan hvor er han bare ofte heldig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Valencia havde ikke heldet på deres side. Ellers en fantastisk anden halveg af dem!

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alias-A »

Respekt til Valencia, de fortjente et point.

Jeg tøvede selv med at skrive om Mou og hans evige held, da det generelt er dårlige tabere der smider det kort, men jeg synes det er helt på sin plads i det her tilfælde..
93' Iniesta

teemuss

Re: Real Madrid

Indlæg af teemuss »

hold kæft jeg håber vi nakker dem på bernabeo,og får sat dem på plads igen.
morinho får mig til at se rødt,kan bare ikke snuppe synet af ham. :mad:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Valencia blev snydt for et klokkeklart straffespark mod RMD:

[youtube]i-Ccfj-D_i0[/youtube]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Jeg kan fornemme at jeg skal være glad på mit blodtryks vegne for at jeg ikke så den kamp. Grrrrrr.

drømmefodbold
Indlæg: 113
Tilmeldt: lør aug 20, 2011 4:37 pm
Har takket: 16 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af drømmefodbold »

Til at starte med vil jeg lige sige at i har et fedt forum herinde med en flot og velopsat side.

Da det er mit første indlæg herinde, må i lige sige hvis tonen er for hård. Jeg var selv indtil for ca. 3 år siden rimelig neutral med hensyn til hvem jeg holdte me di Spanien. Jeg nød bare fodbolden og stilen og de mange flotte kampe. Hen af vejen blev jeg mere og mere betaget af FC Barcelona og der er 2 personer der endegyldigt har afgjort hvor mit hjerte ligger: Guardiola kontra Mourinho.

Jeg fatter simpelthen ikke at man som præsident for en klub har kunnet acceptere mange af de ting Mourinho har sagt og gjort siden hans ankomst. Der skal store egoer til for at gøre at folk skiller sig ud, men jeg synes bare at grænsen hvor ego bliver til nærmest phykotiske træk er oberskredet når det gælder Mourinho. Desværre føler jeg også at hans "stemning eller ånd" forplanter sig mere og mere i Real Madrid holdet. Spillere jeg før respekterede viser mere og mere en side jeg ikke troede de havde med hensyn til overlegenhed, ego mv. og samtidig er spillet blevet voldsomt hårdt. Jeg ved ikke om det skyldes overtænding af holdet. Jeg frygter at indenfor en af de nærmeste El Classico bliver en spiller som Messi fodboldinvalid når man kigger på de tacklinger mv. der er blevet uddelt i de seneste opgør.

Jeg håber inderligt at en klub som Barcelona aldrig får en træner som ham. Jeg ved godt at alle ikke kan være lige så sympatiske som Guardiola, men at gå så meget over i den anden grøft som Real Madrid håber jeg aldrig sker for Barca.

Jeg kan også mærke i min omgangskreds, familie og kollegaer på jobber, at mange har det på samme måde. Øjenprikkeriet samt adskillige Peppe overfald og den fældning Marcelo lavede på Messi ude ved det ene hjørne har gjort at deres sympati ligger på et meget lille sted for Real Madrid.

Så selvom Real nok skal vinde en dag, så håber jeg aldrig at Barca vil kopiere deres taktik og klubånd.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Velkommen til - fint første indlæg!

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af fidanho »

1. ...krævede Valencias spillere straffespark, da bolden ramte den liggende Özil i brystet, inden den gik ud til hjørnespark. (madridista.dk kampreferat)

2. #411: Kassow-Rossing | i dag 10:44

Uanset hvad var der ikke straffe, fordi Özil kan aldrig nå at flytte sig fra bolden. Han får bolden sparket ind på sig, og han har armene inde til kroppen. Grunden til at den ene arm er på jorden, er fordi han prøver at rejse sig op. Der var ikke i nærheden af at være straffe og man skal godt nok være Valencia eller Barcelona fan for at se det som en dommerfejl.

Tre fortjente point set over begge halvlege. Også fair resultat.
(madridista.dk forum)

[youtube]991P869sKjw[/youtube]

You fockin kiddin me?
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af emo »

Jeg ved det ikke, kunne godt se ud som om den rammer skulderen, øverste del af armen. Men han strækker armen ud for netop at forhindre bolden i at gå imod mål, havde nu set dommeren dømme. Men den bliver helt klart ikke skudt ind på ham, han søger den, og han prøver ikke på at rejse sig det er HELT tydeligt.
Allez...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

På denne optagelse er det endnu mere tydeligt:

SpillerSomMESSI skrev:Valencia blev snydt for et klokkeklart straffespark mod RMD:

[youtube]i-Ccfj-D_i0[/youtube]
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Utroligt at dommeren ikke fløjtede straffe. Og endnu mere utroligt at Real Madrid fans benægter det.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBarcelonaChr skrev:Utroligt at dommeren ikke fløjtede straffe. Og endnu mere utroligt at Real Madrid fans benægter det.
+ Casillas og Higuain benægter at det var hånd, men derimod brystet!

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... handle-the

Video billederne taler derimod sandhed!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20600
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1105 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Til grin! Enhver kan jo se at Higuain tager bolden med hånden!

BarçaDK

Re: Real Madrid

Indlæg af BarçaDK »

Måske er det bare fordi jeg ikke lægger mærke til hver gang Barça får dommerhjælp og altid lægger mærke til det, når Real Madrid gør, men jeg synes nu altså Real får meget mere hjælp end Barça?

Lidt frustrerende, men vi skal huske Real altid kommer foran først på sæsonen. Jeg mener de seneste tre sæsoner, hvor vi jo er blevet mestre, har startet med Real i front.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster