Guardiola

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Guardiola

Indlæg af ladislau »

Synes i dem her forbindelse, at det er vigtigt du nævner Toures agent. Forud for City forhandlingerne, så var den mand ude tre gange og true med Yayas afgang. Hvis det er måden at starte en konstruktiv kommunikation fra Toure lejren side, så kan jeg godt forstå Pep holdte sig for fin.

Hvis Toure derudover også ser manglende kommunikation, som han ser hans manglende spilletid, hvor han spillede 37 kampe for barca, var skadet, og med i african cup of nations , så kan de sgu have talt sammen i mange timer.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

Ak, ja. African Cup of Nations havde jeg helt glemt.

Men helt sikkert. Semluk virkede som en af de der super excentriske agenter der som regel ender med at tjener kassen, fordi de koncentrere sig ligeså meget om sig selv, som de koncentrere sig om sin spiller. Et andet eksempel er selvfølgelig Mino Raiola. Tør slet ikke tænke på hvor mange penge han har lavet (ikk' damer) på de 4 transfers Zlatan har været involveret i, siden han blev agent for ham. Han er i øvrigt også agent for Balotelli, så bliv ikke overrasket hvis han ender med at have en 8-9 klubber stående på sit CV. Og så er han også agent for Maxwell, men forskellen på Maxwell og de to ovenfor nævnte spillere, er vidst dels intelligenskvotienten, dels selvforståelsen.

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Guardiola

Indlæg af ladislau »

Vil også lige tilføje til Jbninc angående Peps troværdighed. Mig bekendt, så var Peps udmelding efter Bojans udmelding, at Pep påtog sig hans andel af ansvaret, for at Bojan ikke har udviklet sig mere de senere år.
Mht Zlatan. så har han også mig bekendt, påtaget sig sin del af anvaret for at hente ham til klubben.

Vi kan godt blive enige om, at Guardiola ikke er perfekt. Det synes jeg bestemt heller ikke han prøver at agere, som især Bojan udmeldingen er et bevis for. Det er altså ikke for at sætte ham op på en piedestal, men blot for lige at sætte tingene i den rette kontekst.

Der er jo reelt ingen der ved, hvad der blev sagt(eller ikke sagt) mellem Toure og Guardiola, men jeg ser bestemt ikke en Pep Guardiola, som en der hårdnakket benægter hans fejl i tidligere personsager.
Jeg ser derimod en spiller, som allerede dengang tog debatten gennem medierne, og nu(efter at have tjent kassen et stykke tid) erklærer en større kærlighed til Barca end hans nuværende klub, men tørrer klubskiftet af i Pep. Det lugter sgu lidt af bondeanger...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20291
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

I morgen runder den kære Guardiola sin kamp nummer 200 som træner for Barcelona's førstehold.
Lad det blive fejret med en sikker sejr, med flot spil og gerne Messi's mål nummer 200 på førsteholdet!

BarçaDK

Re: Guardiola

Indlæg af BarçaDK »

FCBarcelonaChr skrev:I morgen runder den kære Guardiola sin kamp nummer 200 som træner for Barcelona's førstehold.
Lad det blive fejret med en sikker sejr, med flot spil og gerne Messi's mål nummer 200 på førsteholdet!
Ja og gerne mål nummer 500 under Guardiola!
Holdet har vist pt. lavet 496.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Det er simpelthen så vildt, så vildt hvad Pep har udrettet i løbet så kort tid på trænerposten. Stor, stor klublegende nu!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Heartbreaker »

Ifølge Barcastuff er Guardiola tæt på en kotraktforlængelse. Er der nogen som har yderligere infomartioner om dette?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Guardiola

Indlæg af zqa »

Plejer det ikke også, at være lige her omkring jul han forlænger?
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Plejer det ikke også, at være lige her omkring jul han forlænger?
Jo, det plejer vist gerne at være i løbet af januar eller februar. Det må gerne være den 2. januar. Kunne være en fin gestus fra Barcelona og Pep's side at give undertegnede en masse nye dejlige stunder i fødselsdagsgave, ved at forlænge kontrakten! ;-)

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20291
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lidt billeder fra Guardiola-æraen:
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20291
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede
Guardiola vandt igår sin kamp nummer 27 i Champions League som Barça-træner.
Det er rekord og en mere end Louis Van Gaal, som brugte otte sæsoner på at opnå 26 sejre, mod Guardiolas tre en halv sæson. I alt er det blevet til 45 kampe for Guardiola i Champions League og kun 5 nederlag. Flot klaret!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Jeg gruer meget for den dag han kvitter jobbet!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20291
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 310 gange
Blevet takket: 1058 gange

Re: Guardiola

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ingen træner vil nogensinde kunne erstatte ham. Pep passer perfekt til Barcelona.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Guardiola

Indlæg af Elbarca »

Rolig nu boys, jeg tror sagtens vi kunne få overtalt Morten Bruun, hvis Guardiola ikke vil fortsætte.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Guardiola

Indlæg af JonasV »

Og ellers er denne mand jo selvskrevet til opgaven:

Billede

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster