Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Gad vide hvad deres kilde er. Og endnu engang formår de at evaluerer deres egen overskrift og i sidste ende erkende, at det nok ikke giver den store mening det de skriver.

Men tror I der kan være noget om det? Thiago slår mig som en fyr der ikke er drevet så meget af klubfølelse. Kunne være hans lillebror har det på samme måde.
Forumlegende

Jbninc

Re: Real Madrid

Indlæg af Jbninc »

Daluigi skrev:Gad vide hvad deres kilde er.
Det kunne være en selvstændig tanke, som de kommer med. De ved, at hans kontrakt udløber til næste år, og at faderen har sagt, at hans umiddelbare ønske er at blive, men med det forbehold, at de ikke har travlt.
Daluigi skrev:Og endnu engang formår de at evaluerer deres egen overskrift og i sidste ende erkende, at det nok ikke giver den store mening det de skriver.
En anelse overfortolket, hvis du spørger mig. Det, de skriver, er:

At skiftet dog kan vise sig at blive yderst vanskeligt forstærkes af, at spillerens repræsentant, Pere Guardiola er bror til FC Barcelonas træner.

Derudover synes jeg at kunne huske, at Pere Guardiola før har medvirket til at talenter tog afsted, som ikke behagede klubben synderligt. Jeg er ikke sikker på, at agentens personlige forhold til træneren, er det største problem i denne spekulation.
Daluigi skrev:Men tror I der kan være noget om det? Thiago slår mig som en fyr der ikke er drevet så meget af klubfølelse. Kunne være hans lillebror har det på samdeme må.
Nej, det tror jeg ikke. Hvis han kigger på den behandling, som hans bror har fået, så ville det virke underligt at skifte til Real Madrid. Thiago har fået en retfærdig mængde spilletid, selvom han skal kæmpe med Xavi, Iniesta, Cesc etc om pladserne.

Det ville overraske mig meget, hvis han skifter, før han har fået en chance for at bevise sit værd på førsteholdet.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

That's it! Jeg skal have en iPhone.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

.. for fanden. Har lige købt en HTC.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blach »

HJÆLP!! Hvad hedder det?!? må og skal have det!!!
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Brugeravatar
Nidzo7
Indlæg: 759
Tilmeldt: lør feb 05, 2011 12:03 am
Geografisk sted: København
Har takket: 48 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Nidzo7 »

Blach skrev:HJÆLP!! Hvad hedder det?!? må og skal have det!!!
iFinger :)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

http://madridista.dk/main/?kat=1&vis=1

Gad vide om vedkommende der skrev dette var inde i den lalleglade fase af hans tydelig hashrus.

Det er godt de inde i CL-studiet ikke lod sig rive med på sådan vis. Lyon havde intet at byde på, og at Real skulle kunne vinde "rub og stub" denne sæson på baggrund af en 4-0 kamp mod et intetsigende Lyon hold, er simpelthen pinligt skriveri.

Men jaja, de må være desperate efter lidt succes. Tænk hvis vi jublede SÅ voldsomt efter hver gang vi vandt med 4 mål eller mere... Ekstasen ville jo ingen ende tage :lol:
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Lol, hvor er den kampskribent fra Real Madrid en sjov fætter. Hver evig eneste gang Real vinder, så skal modstanderen enten nedgøres, eller er Real verdensklasse. Jeg ved ikke, hvor meget verdensklasse, der var over Real i går. De var på hjemmebane, mod et intet gidende Lyon-hold, og Real har betydeligt bedre spillere i truppen end Lyon.

Det var vel næsten en forventet sejr, så jeg ved ikke hvor verdensklassen i det her ligger. Men lad dem endelig fortsatte med at vinde. Så får jeg da et billigt grin over, at denne skribents jublen er på højde med, at hvis FCK vandt Champions League over Barcelona med 7-1.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Jeg forstår ikke, hvorfor de ikke kan finde en gylden mellemvej. Hvis Real klarer sig skidt, så skal hele holdet sables ned, og hvis Real vinder, så skal modstanderen sables ned. Endnu engang er jeg blot glad for, at jeg ikke er dansk Real-fan; det må da være pinligt, at sådan en side er klubbens uofficielle ansigt udadtil i DK.
Der var på forhånd ellers talt meget om, at gæsterne var et stærkt hold med bolden på fødderne – det blev bare aldrig rigtigt evident på en aften, hvor franskmændende var omtrent ligeså velspillende som en klaverkoncert fremført af foreningen for fingerløse.
Suk. Hvis det så i det mindste bare var sjovt skrevet.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af # 23 »

Hvad med denne, Mander?
Det samme vil målmagerne Khedira og Ramos, der blev de lidt uvante skarprettere i en kamp, hvor chancerne stod i kø som teenagerpiger til et show med Justin Bieber
eller denne?
Det er svært ikke at sidde med en vis beruselse ovenpå en fodbold-oplevelse af den slags, man så sjældent er vidne til. På banen var der Real Madrid, og så var der 10 overmatchede øvelses-kegler i form af Lyon
Jeg væmmes. Det er en skribent, der mangler indsigt i humor.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Mander »

Som sagt - hvis det så i det mindste var sjovt skrevet, når nu det åbenbart partout skal være uprofessionelt.

Man hverken kan eller bør forvente objektivitet af en fanside, men man kan da i det mindste forvente, at det ikke er tåkrummende pinligt. Hele stilen lugter langt væk af en would-be journalist, der sidder og tror, at folk vil finde ham underholdende, hvis han laver nogle "sjove sammenligninger".

Igen; godt de ikke repræsenterer min klub.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Real Madrids ”bevis”

”Han dömer till Barças fördel”

VALENCIA. Real Madrid laddar inför kvällens stormatch med att ifrågasätta en gammal bekant.

Klubben har på sin hemsida lagt upp två videoklipp för att bevisa att domaren Wolfgang Stark dömer till Reals nackdel.

Under förra vårens intensiva Clásico-veckor, då Barcelona och Real Madrid möttes fyra gånger på mindre än tre veckor, var det ett par domslut som dominerade den hetsiga debatten.

Det mest kontroversiella var när Real Madrids Pepe blev utvisad på Bernabéustadion efter att ha stämplat Barcelonas Dani Alves, en situation där videoklipp visar att det är högst tveksamt om Pepe ens nuddade Alves smalben.

Sju månader senare dömde samma domare, österrikaren Wolfgang Stark, veckans playoff-match mellan Portugal och Bosnien, där bosniske Lulic fick in en liknande stämpling på just Pepe, men där Stark nöjde sig med att blåsa frispark.

Portugal tog sig ändå utan problem till EM efter 6–2 mot Bosnien, men situationen har fått Real Madrid att lägga upp de två videoklippen på sin hemsida med en kommentator som berättar hur olika samma domare dömer i liknande situationer.
Kilde;http://www.aftonbladet.se/sportbladet/f ... 3958611.ab

Helt aerligt, hvor er det her latterligt!. Siden hvornaar er det portugisiske landshold blevet en del af Real? Det her er bare latterligt, og endnu engang et bevis for, at denne klub er en kaempe stor joke, styret af nogle klovne.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

Artiklen er på svensk. 'Nuff said.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Blaugrana92 »

HVORFOR ER VALENCIA ALTID KUN HALVT TÆNDT NÅR DE MØDER REAL MADRID? FFS!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Synes eller at det startede godt, men nej, nej, nej..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster