Ronaldinho

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Vasco da Gama, han kommer dermed med i FIFA 12, glæder mig til at se om de stadig anerkender hans skills. Han skød nemlig både hårdt, præcist (mega motherfucking meget præcist, for at være mere... ja, præcis) og skruede bolden godt - når han ikke lavede de karakteristiske knuckle-balls ;)

Men sådan som jeg husker det med Ronaldinhos frispark, så brændte han da en del, men jeg mener der var en periode, nok en hel sæson, hvor nærmest alle bare gik ind? Deromkring, hvor han skød den under muren mod Stuttgart eller sådan nogle?
Wuhu! Sweet!
Som jeg husker det, scorede han rigtig mange frisparksmål i 2006-2007 sæsonen. Husker i hvert fald det fantastiske mål mod Zaragoza. Det var så vildt sat ind. Det var vidst også i den sæson at han snød muren og målmanden - mener det var Tim Wiese og Co. fra Werder, som blev mødt i Champions League gruppespillet. Samme sæson hvor Gudjohnsen kom til, grundet Eto's skade(r). Men, men. Correct me if I'm wrong! ;)

DonIniesta

Re: Ronaldinho

Indlæg af DonIniesta »

[youtube]6TxUJXLXWHQ[/youtube]

Kom lige i tanke om Marcos Assuncao, som var grunden til, at jeg i sin tid (og stadig) haaber at Real Betis klarer sig godt.!

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af klogfyr »

[youtube]7ablCfVup94[/youtube]

Damn I miss him. Messi er den bedste spiller, men tror ikke jeg nogensinde vil nyde at se en spiller mere end da Dinho var på toppen. Efter 6 forfærdelige år, var det ham der bragte glæden tilbage.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af zqa »

Ja, han var virkelig magisk at se på.
#jesuisSheep

Squix

Re: Ronaldinho

Indlæg af Squix »

klogfyr skrev:[youtube]7ablCfVup94[/youtube]

Damn I miss him. Messi er den bedste spiller, men tror ikke jeg nogensinde vil nyde at se en spiller mere end da Dinho var på toppen. Efter 6 forfærdelige år, var det ham der bragte glæden tilbage.
Nogen der kan huske hvad Dinho fik det røde kort for, hvor han ser meget sur over?
Det er i overstående video, ca. 1:11 inde?
Kan slet ikke mindes situationen, men at få en negativ attitude på Dinho, tyder på noget har været helt galt :?:

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Siempre Barca »

Det var i en liga-kamp mod Getafe. Han blev fældet af modstanderen, men dommeren dømte intet, og af vrede sparkede han efter spilleren i to omgange..

Zhrilmo
Indlæg: 37
Tilmeldt: søn nov 23, 2008 8:28 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Ronaldinho

Indlæg af Zhrilmo »

wow, den video gør noget specielt ved mig :eek: det var ham der gav mig glæden ved fodbold tilbage i 03-04 :cry: håber stadig på at guardiola køber ham tilbage så han kan gå på pension i barca :) selvom det næsten er umuligt..
BARCA!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Ronaldinho »

Ronaldinho Gaúcho

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Elbarca »

Dejligt han er inde omkring landsholdet igen. Uden Dinho er jeg ikke sikker på vi havde fået denne glansperiode som fortsætter den dag i dag. Han fik glæden og troen på tingene tilbage i Barcelona.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Elbarca skrev:Dejligt han er inde omkring landsholdet igen. Uden Dinho er jeg ikke sikker på vi havde fået denne glansperiode som fortsætter den dag i dag. Han fik glæden og troen på tingene tilbage i Barcelona.
Han spillede faktisk rigtig godt mod Ghana.. han var meget tæt på med et direkte frispark, plus han havde nogle frække driblinger og nogle sindsyge gode afleveringer som splittede forsvaret gang på gang, men som ikke blev udnyttet af en svagt spillende Neymar & co.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

teemuss

Re: Ronaldinho

Indlæg af teemuss »

jeg må indrømme jeg nyder messi endnu mere.synes det messi gør ved fodbolden gør det hele det værd,rodalninho var god rigtig god endda,messi er bare bedre simelthen,han er den bedste spiller jeg har set i mine 42 år. :smile:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af SpillerSomMESSI »

teemuss skrev:jeg må indrømme jeg nyder messi endnu mere.synes det messi gør ved fodbolden gør det hele det værd,rodalninho var god rigtig god endda,messi er bare bedre simelthen,han er den bedste spiller jeg har set i mine 42 år. :smile:
Fuldstændig enig! Og jeg er 43 år.

I min bog top5:
5) Ronaldo (den rigtige!)
4) Pele
3) Ronaldinho
2) Maradona
1) Messi
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14996
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Ronaldinho

Indlæg af Lopezzz »

:lol:
Kongen!
[youtube]tCRhvxuLIa4[/youtube]

Han lavede hatrick i denne kamp mod Santos hvor de vandt 5:4 på udebane.
Vild kamp hvor også Neymar var flyvende med 2 kasser.
Ved ikke om Flamengo vandt også mesterskabet der.
[youtube]uhLmV2JhG1I[/youtube]
MDCCCXCIX

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af Alias-A »

Hvorfor er han ikke blevet støbt i guld på Camp nou endnu?
93' Iniesta

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ronaldinho

Indlæg af zqa »

Fordi han "kun" havde 3½ gode år. Der er sgu mange der skulle være støbt i gulv hvis der ikke skulle andet til.. Havde han nu været i Barcelona i 10 år og havde spillet godt i allesammen, så havde han sgu nok fået sig en.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster