Seydou Keita

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Drake »

Jeg kan rigtig godt lige Keitas personlighed og indstilling til tingene :D
Men er jeg den eneste der ikke synes at det er nok, og at hans kvaliteter ikke passer til vores spillestil? i hvert fald ikke som CM, så heller DM.
Selvfølgelig er det godt have anderledes typer på en hold, men lige i vores tilfælde synes jeg at han ødelægger vores kombinationsspil, som er vores stærkeste/eneste våben, udover Messi selvfølgelig :wink:

Jeg ved godt at han er god til at komme ind i målfeltet, men hvor meget er det lige at han score, det er ikke særlig mange. Det havde være en anden sag, hvis han scoret mange mål, så fik vi i hver fald noget offensiv ud at at bruge ham,
I stedet for "kun" fysisk styrke og løbe arbejde.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Siempre Barca »

Hvordan ødelægger han kombinationsspillet?

BarçaDK

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af BarçaDK »

Jeg er TOTALT uenig! Jeg synes Keita passer fint ind, men ser ham tit kombinere med Xavi og co. Det er ikke hans stærke side, men han kan absolut!

Og at han ikke scorer nok mål? Iniesta har IMO haft en fin sæson når det kommer til mål, taget hans position og Barças koncept i betragtning. Han har i gennemsnit brugt 473 minutter på at score ét mål, Keita har scoret et mål for hvert 443. minut han har spillet.

Han har scoret to mål til 5-0 i Copa del Rey så vidt jeg husker, men han scorede det eneste mål mod Zaragoza og han scorede også det mål der gav os mesterskabet mod Levante. Det havde vi nok fået alligevel, men kampen havde vi tabt uden målet.


Jeg så gerne Bussen, Masch, Xavi, Ini, Cesc, Thiago og Keita få masser af spilletid i Barça, det er bare 7 spillere til 3 pladser... :(

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Drake »

Siempre Barca skrev:Hvordan ødelægger han kombinationsspillet?
Han har ikke en hurtig nok boldomgang, eller særlig kreativ..

BarçaDK

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes han har en fint hurtig boldomgang, han er ikke holdets bedste på det punkt, men absolut godkendt. At han ikke er kreativ er ikke rigtig et argument vil jeg mene. Busquets f.eks. er heller ikke særlig kreativ, men han er den spiller der oftest starter inde for Barça og jeg mener nok han sammen med Puyol er den spiller der vinder mest.
Nå lidt et sidespring...
Keita er god nok, hans mentalitet er det allerbedste ved ham og han er en supergod breddespiller i Barça!

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Siempre Barca »

Drake skrev:
Siempre Barca skrev:Hvordan ødelægger han kombinationsspillet?
Han har ikke en hurtig nok boldomgang, eller særlig kreativ..
Oh, jeg mener nu, at Keita besidder rigeligt af kreativitet - Det saa vi eksempelvis mod bl.a. Villarreal.

Jeg kan personligt ikke komme i tanke om en erfaren spiller, der kan spille med kvalitet paa flere positioner, og dertil indstillet paa en reserve rolle, som koster 15 millioner - det der menes, der er blevet budt paa Keita.

FACT: Keitas fornavn, Seydou, er et gammel arabisk navn, som betyder ''hans leder''.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Lopezzz »

Olee! :cool:

Billede
Billede
MDCCCXCIX

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Skydefinten »

Jeg tror det er Mourinho og hans assistent udklædt, som lurer vores taktik mod Napoli! Se hvordan de peger og diskuterer...De skal have kredit for udklædningen.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Ronaldinho »

100% Fake > According to English press reports, Manchester City are willing to offer 13M for Barcelona midfielder Seydou Keita [by sport]
Ronaldinho Gaúcho

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... milan.html

Jeg tror ikke paa den, isaer det med klausulen lyder utrovaerdigt!. Han skal ikke saelges, han er en bundsolid spiller, han bringer fysik til holdet og saa loeser han altid opgaven. Han har jo ogsaa faaet sin del af spilletid indtil videre, kan ikke se, hvorfor han skulle gide at skifte til Milan.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20517
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1092 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg heller tror ikke på det. Guardiola er for glad for Keita, til at han vil skille sig af med ham, med mindre han selv vil væk, og det har han ikke meldt noget ud om. Og så er han en meget vigtig spiller at have i truppen. Brokker sig aldrig og gør sig arbejde til perfektion.

Viggo

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Viggo »

Mener at han er den mark spiller der har spillet flest kampe.. Han bliver skiftet ind næsten hver eneste kamp. Håber ikke han skifter!

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af kklaus »

barcastuff skrev:0. attempt to reconstruct the transfer rumour that ac milan and keita have a deal for a free transfer in june

1. french site says keita can leave for free if he doesn't play a certain number of games. psg, city, milan interested http://bit.ly/vxpcwn

2. italian site takes over the french rumour, focuses on milan and adds there's in fact already a deal milan-keita http://bit.ly/u0kT1w

3. spanish paper 'sport' takes over the italian rumour under the title "keita to milan in june" http://bit.ly/uKdQdS

4. rumour spreads, and also bounces back to italy where they now use 'sport' as source and no longer the french rumour http://bit.ly/v82O9u

5. so looks like a rumour that became bigger and more concrete with every new report but nobody knows anymore where it comes from

6. conclusion in the margin: the 'keita to milan' rumour is 100% fake
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af Blaugrana92 »

Det ville satme også være decideret træls, hvis han skulle nogen steder allerede til sommer. Det er for tidligt! Han har stadig masser at byde ind med! Alene hans tilstedeværelse er guld værd. Lidt ligesom Pinto. Keita virker virkelig som en skikkelse der bare ville være savnet fra dag 1, hvis han forsvandt. Han er hele holdets ... fætter? Ja, hele holdets fætter!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 15 - Seydou Keita

Indlæg af JonasV »

Haha, eller onkel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: DrGink og 66 gæster