Real Madrid

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Guardiola skrev:Vi er sådan set ikke langt fra hinanden Don.

Men havde Pep prikket Karanka i øjet (har ikke fantasi til at forestille mig det kunne ske), havde jeg forventet fra Peps side, at han i det mindste havde sagt noget lidt mere begavet end "tissemand" om det på pressemødet. Jeg er enig med dig i, at snoren er lidt længere under kampens hede. Nu er problemet med Mourinho bare, at det ikke er første gang han opfører sig uden klasse (beskylder Barca for at have vundet titler grundet korruption i UEFA), og at han ingen tegn på anger viser (tværtimod). Havde Pep ikke været Pep men derimod Mourinho, været anset hos os, og opført sig som netop gjort, havde jeg ønsket ham fyret.

Ja det stinker for Real. Men det gør begge situationer. At beholde ham eller afskedige ham. Jeg havde ønsket de slog et slag for deres "Madridismo", istedet for et slag for Mourinhos tåbeligheder.

Anyway Don. Vi er langt mere enige end vi er uenige.
Udover at være enig med dig Guardiola, vil jeg stille spørgsmålstegn ved, om det virkelig skete i "kampens hede". Jeg faldt over en udsendelse, hvor en ekspert ( har glemt hans navvn) netop var inde på det. Han mente, at det måske havde været mere forsvarligt ( selvom det lyder lidt voldsomt), hvis Oversætteren lige efter tacklingen, var røget ind i et decideret slagsmål. Det kunne man så have forsvaret med, at det skete i kampens hede, og manden mistede kontrollen. Den selvsamme ekspert sagde, at det er bare svært at argumentere for det sker i kampens hede, når Oversætteren meget stille går hen, og "angriber" en mand som har ryggen til ham, lister sig væk og har en meget provokerende grimasse. Det virker som om, det er vel-overvejet og ikke noget der sker fordi han mister kontrol i kampens hede.

Det er dybt problematisk, at den sportslig ansvarlig ( det er han jo blevet mere eller mindre, efter den kamp han har fået tilkæmpet sig) i klubben, opfører sig på denne måde. Hvilket signal sender det til resten af hans trup ( som i forvejen spiller svinsk og virker klar til at går langt over hvad der er tilladt), og hvilket billede videregiver han af sporten til resten af verden?. Her får man et billede af en leder, som i stedet for at dæmpe gemytterne, bidrager i allerhøjeste grad selv til, at situationen muligvis kunne blive forværret. Det var heldigt, at ingen andre udover Tito reagerede på hans prikkeri, men havde de gjort det, så havde det for alvor eskaleret. Læg mærke til, at efter Tito skubber/giver ham en lussing, så løber en af Ovesætterens assistenter efter Tito ( mener det er en portugiser, som har arbejdet sammen med ham i Chelsea også), det er kun heldigt at han bliver stoppet. Havde han ramt Tito, så havde vi fået et kæmpe slagsmål, og det kun pga. en provokation og volds handling fra Oversætterens side.

Jeg har nævnt Navarro, og selvom han brækkede næsen på en spiller, så kan jeg ellers ikke se forskellen mellem de to handlinger. Her er der tale om to sportsfolk ( den ene endda en leder), som ikke er på banen eller direkte involveret i situationen, de går hen til en tredje part, som ikke har meget med situationen at gøre, og udfører en voldshandling. Navarro får 8 måneders karantæne, Oversætteren så ud til at slippe fra det, men gør det nok ikke nu, efter at RFEF har åbnet sag mod ham. Det er vigtigt, igen, at understrege, Oversætterens handlinger eller hans efterfølgende kommentarer, eller hans provokation af Dani og Leo for den sags skyld, er ikke sker i kampens hede. I kampens hede, reagerer Pep også voldsomt, da Cesc bliver tacklet. Kig på video, han bliver nærmest chokeret, men det er bare i splitsekund, han holder hurtigt sine spillere væk, og beordrer dem til at gå tilbage. Oversætteren, ser det ud til, tager bestik af situation, og bestemmer sig for, at han nu skal prikke Tito i øjet.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 606345.ece

Ekstrabladet siger han risikere op til 12 dages karantæne.

Er det kun supercuppen, eller er det også ligaen?
Fordi, hvis det også er ligaen, så kan de alligevel nå at tabe tilpas mange point på de første 12 runder i La Liga. det er jo satme 1/3 af sæsonen.
Deudover kan jeg tælle mig til, mht. RM's kampprogram for La Liga, at hvis han modtager 12 dage, så er han også ude af første Clasico, medmindre der spilles CdR i mellemtiden. (udgangpunkt i første kamp i søndags er udsat, så er vi deres 12 modstander i ligaen)
Kunne man forestille sig at det spanske fodboldforbund tør udelukke ham for en clasico?

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Det her understreger jo meget godt, at manden ikke mener, han har handlet ukorrekt. Han gør ekstra nummer ud af, at han ikke vil undskylde overfor Barca, dermed giver han jo et billede af, at Barca selv er skyld i, at han prikker Tito i øjet. Han sender da også et signal til sine spillere, der kunne tolkes som, " hey det er forståeligt at i saver Barca spillere, i sætter albue ind i ansigtet på dem eller generelt laver svinestreger", for Barca spillere er jo selv skyld i det.
'Some people are better adapted to hypocrisy than I am' - Jose Mourinho denies quit claims, apologises to Real Madrid fans & attacks Barcelona after Clasico row
An open letter from the coach has appeared on the club's official website as he reacts to rumours claiming he could leave the Spanish side due to a lack of top-level support
23 Aug 2011 17:10:00
By Salvatore Landolina

Real Madrid boss Jose Mourinho has rubbished reports he is set to leave the Spanish side, while also apologising to the club's fans for his actions in last Wednesday's Clasico clash against Barcelona in the Supercopa second leg.
Don't Miss


Mourniho, who also attacked the Catalan club for what he calls 'hypocrisy', made comments which arrived via Madrid's official website and are in stark contrast to what his spokesman reportedly said on Tuesday.

Reports on Canal+ had 'quoted' Mourinho's spokesman as saying the coach was thinking of leaving following the latest controversy with Barcelona after last week's Supercopa brawl.

The Spanish FA earlier said they would be punishing the coach after he poked Barcelona assistant coach Tito Vilanova in the eye following the 3-2 loss at Camp Nou.

However, the recent storm engulfing Mourinho is not enough to see him leave the Bernabeu.

Following the reported quotes from his spokesman, also denied earlier on Tuesday, Mourinho told Madrid's official site: "Only those who don't know me can dream, make up or believe I may leave Real Madrid at this stage.

"I believe many people were surprised by the quality football showcased by Real Madrid during pre-season and it would be surprising news to them if I left the club now. Impossible!

"I have a fantastic President who is very intelligent and with whom I have a great friendship. I also have a Director General who works for the club 24 hours a day, so my motivation is enormous and my Madridismo is even greater than that of some pseudo-Madridistas...

"There is no way I'm leaving. No way!"

Mourinho also took the opportunity to apologise to the club's fans for his behaviour following the Nou Camp brawl, when players and coaches from both sides squared up after Marcelo's foul on Cesc Fabregas.

"I also wish to apologise to Madridistas, and only to them, for my attitude in our last game," he said.

The Madrid, coach, however, then took a thinly-veiled swipe at Barcelona as he said: "Some people are better adapted to the hypocrisy in football than I am.

"They hide their faces and speak in whispers deep inside tunnels. I'm not learning to be a hypocrite, and I don't want to."

Mourinho then signed off by looking ahead to Wednesday night's friendly against Galatasaray.

"Best wishes to all. We'll see each other tomorrow at the Santiago Bernabeu," concluded the Portuguese.
At en leder for en af sportens største institutioner har den holdning, det er jo langt ude, og det vil være latterligt, hvis han slipper ustraffet fra det, eller får en løftet pegefinger eller en bøde for hans opførsel af RFEF. Han skal have en lang straf, ellers mister RFEF ansigt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Alchemist »

Visca El Barca skrev:....

At en leder for en af sportens største institutioner har den holdning, det er jo langt ude, og det vil være latterligt, hvis han slipper ustraffet fra det, eller får en løftet pegefinger eller en bøde for hans opførsel af RFEF. Han skal have en lang straf, ellers mister RFEF ansigt.
Han har hele RM bag sig, saa det undrer mig ikke. Isaer med det sidste brev, som de offentliggjorde, har jeg det meget svaert med at se, hvad det er de forsoeger at opnaa (haelder mere benzin paa?) Det lyder som om hele verden er against them og giver selvfoelgelig os skylden :roll:
2.- Real Madrid CF wishes to express how surprised it is to see this investigation is being ordered five days after the match, curiously just a few hours after the President of FC Barcelona publicly demanded the Spanish Football Federation to take action.....

4.- Real Madrid CF will continue to defend this entity's inherent values and will always strive for the greatest collaboration possible between clubs and institutions throughout the world.
Nu er jeg endnu mere taknemmelig over Rosells udtalelse igaar vedr sagen.
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af JonasV »

Alchemist skrev:Nu er jeg endnu mere taknemmelig over Rosells udtalelse igaar vedr sagen.
Hvad sagde han?


Real synker dybere og dybere. Jeg prøver at holde mig i skindet, men det kribler i fingrene for at indlede et verbalt korstog mod samtlige af mine Facebook-venner der poster Mourinhos brev som om det er en åbenbaring af skrivelse.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

JonasV

Hvad sagde han?

Han sagde;
Rosell wants to put the controversy of the Supercup behind him. On the lodging of a formal complaint against José Mourinho, he said “we decided not to make one after speaking to the Sports Director for Professional Football, Andoni Zubizarreta, the coach Josep Guardiola and his assistant, Tito Vilanova. We agreed that was the best thing to do. This week we have an important European Supercup match and we don’t want people talking about anything else”.

The president spoke shortly before the appearance of Cesc and Alexis in the Palau de Congressos, and mentioned Vilanova, the main victim of Wednesday’s ugly scenes. “He asked us not to take the matter any further”, he said. “Public opinion has already made itself clear. It is clear that what this man did was wrong and that has been said. Not only that, but the authorities are on holiday right now and complaints are made about actions that might have happened or not. In this case, it is clear what happened, and the Federation will take action if it wants to”.

Need for calm

2011-08-17_PARTIDO_38.JPGThe president ended by speaking about an incident in Madrid, when stones were thrown at the Barça bus on arrival at the Santiago Bernabéu. “That shows that the situation is not good. It is not good in terms of society, or of relations in the sports world. We have to stay sober, reduce the animosity, and make things calmer, or otherwise we’ll end up killing each other in the street. It is not us that has the problem, it’s them”, he said. “Our hearts want one thing, but our sobriety has demanded something else. Now is the time to congratulate our players, enjoy the titles and forget this matter”.
[/quote]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7066
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Daluigi »

JonasV skrev:
Alchemist skrev:Nu er jeg endnu mere taknemmelig over Rosells udtalelse igaar vedr sagen.
Hvad sagde han?


Real synker dybere og dybere. Jeg prøver at holde mig i skindet, men det kribler i fingrene for at indlede et verbalt korstog mod samtlige af mine Facebook-venner der poster Mourinhos brev som om det er en åbenbaring af skrivelse.
GØR DET! Jeg er godt i gang med verbalt at nedsable de ignoranter ! Man akn altid tale om hvor objektiv man som fan er. Men i lige netop denne sag, er det på grænsen til idioti og tilnærmelsesvis hjernevaskelse, at ganske fornuftige mennesker i ens omgangskreds, kan være så letpåvirkelige, at de støtter Mourinhos gøren og laden! Det er skræmmende, hvor lang den skizofrene portugiser kan gå, og stadig have støtte fra visse mennesker!

Uden på nogen måde at larliggøre min egen holdning ved at blæse det her op til noget alt for stort - Så begynder jeg at kunne se, hvordan Hitler i sin tid fik folk på sin side. Når folk er desperate nok, hvad end det gælder økonomi og infrastruktur til fodboldtitler og sejre over deres værste rival, så mister nogle mennesker fuldstændig alle begreber for anstændig opførsel.

- Ja, jeg er seriøst rasende forundret over, at nogen kan mene det er "okay" at angribe en mand bag fra, stikke ham i øjet for derefter at kalde ham en pik. Bare fordi han har følt sig "hånet", hvilket denne klamme hykler sjovt nok selv praktiserede på vores stadion, efter endnu en dommer fadæse til hans fordel i 2010! Hvad havde han ærlig talt forventet af publikum, på et stadion han det ene år håner helt umotiveret med Inter, for derefter at blive voldtaget brutalt i anus 5-0 den næste sæson med Real Madrid. Han ligger som han selv har redt, og nu kan han simpelthen ikke klare at blive ydmyget på banen mere.

Men så er det jo også fair nok at ty til vold, hvis man er madridista! For vi Barca folk skal dælme ikke komme anmasende på eget stadion og lukke munden på manden med flot spil. Hvad bilder vi os dog ind?
Forumlegende

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Graham Hunter har skrevet en god artikel om det i ESPN, hvor han kommer ind på ( ligesom Rosell har været inde på det og Pep ligeså), at hvis Oversætteren ikke stopper snart, så kan det have alvorlige konsekvenser.
Barca taking high road with Mourinho


This has been a turbulent summer. Around the world there has been revolution and bloodshed in Syria and Libya. The bombings and the assassinations in Afghanistan continue. London burned while rioters looted; the urban violence spread around England. And in Norway a lunatic murdered innocent kids.

It would be nourishing for the soul to think that those who play, support and run our favorite sport have noticed that the world is an explosive place and tailored their actions appropriately. But when football returned in Spain, we had the bus carrying the Barcelona directors and players' wives badly attacked with bricks and stones near the Santiago Bernabeu stadium before the first leg of the Supercup, following a similar assault on the Real Madrid players' bus in Barcelona in November.

And in the return leg of what was an outstanding Supercup -- won 5-4 by a Lionel Messi-inspired Barcelona -- we were treated to a mass brawl, during which Jose Mourinho took the cowardly action of sneaking up behind Tito Vilanova and poking his finger in the eye of Pep Guardiola's assistant.

While he was surrounded by mayhem and punishable actions, Mourinho's was the act of the emotionally incontinent and the professionally irresponsible.

Amid two matches of absolute beauty, these were all deeply unsavory incidents.

So let's salute a moment of rational, thoughtful intelligence from Barcelona's president, Sandro Rosell, this week. He admitted that the natural instinct is to vociferously and aggressively demand justice.

Rosell -- who very nearly broke off diplomatic relations with Real Madrid over the past few months because of repeated accusation and counter accusation between the two clubs -- confessed that there is a sector of Barcelonismo that is howling for formal protests against Mourinho's action with the dual aim of punishing and humiliating the Special One.

One year ago we wrote about Mourinho, warning that he is no Harry Potter. One season on and, to some, he has become Voldemort.

Matters are running out of hand, and while I personally believe it would be innately wrong for Mourinho to escape without sanction, either from the Spanish federation or his own club, I admire Rosell's attitude, mindset and declarations. Addressing an annual gathering of Barcelona's fans, this is what he said: "Natural instincts ask for one reaction, but common sense for quite a different one. It's time to reduce the tension. It's time for someone to avoid putting more fuel on the fire. I saw such hatred on the faces of the people who threw stones at our bus that it made me stop and think. If we keep on going this way then we will end up killing each other on the streets, and that couldn't be further from the values of the sport we love. What Mourinho did has been seen worldwide -- public opinion has judged him. If the Spanish Football Federation has the statutes to proceed against Mourinho then they will -- that is not our business. It is for them to decide and for Madrid to sort out their problem."

The cynics among us might wonder whether Rosell's Mother Teresa reaction might possibly be influenced by the "Round up a posse and let's hang him"-style declarations from his presidential predecessor, Joan Laporta, a few days before. The relations between the two men are such that if one says "The grass is green," the other will argue that "Grass is a gold-colored, highly treasured precious metal."

Whatever.

I worked for some years in a city where innocent people could go to a football match, then fail to return home because they had been killed. Efforts are being made to reduce the tension between supporters of Rangers and Celtic in Glasgow, too, but I well remember muggings, stabbings and murders associated with their matches.

So what Rosell alluded to is not fanciful. Not at all.

Hats off to his sentiments and to his words. Let's hope that both sets of coaching staffs and their players draw some sense from his theme.

Rosell immediately won extra credit for his position when, one day later, the Spanish federation followed natural justice and opened a charge against both Mourinho and Vilanova. The Madrid coach, if convicted, will be banned from between four to 15 games. Vilanova faces a sanction of up to four games for what appeared to be shoving Mourinho back.

The picture was clouded by a dramatic turn of events when a Spanish TV station claimed to have a text message from Mourinho's personal spokesman, Eladio Parames, indicating that Voldemort -- sorry, Mourinho -- feels a lack of backing from Real Madrid since the Supercup and was mulling over quitting. Parames then attempted to scotch the story, claiming that while the phone was once his, he no longer uses it, and he denied sending the text.

The words "Pandora" and "box" spring to mind.

Nevertheless, there are ancillary issues in play.

At the end of this past season, I expressed my belief that the Spain team would use old intra-squad alliances and a thirst for continued victory on the international stage to patch over the wounds caused by the sequence of four Clasicos in April and May. The team's imperious performance against the United States and the general mood on that brief tour seemed to indicate that the analysis was correct.

But now it is harder to tell. During the Supercup I saw old friends not only abusing each other, but also turning a hard, cold face to situations that needed calming down. The quality of football that Real Madrid, Barcelona and Spain are giving the world is of the 24-karat quality. For the sake of this golden era, it would be admirable if Rosell's words began a process of reducing the aggression levels between the two clubs from outright rabid to the way we normally like it -- bullish and bellicose.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Puyol and Xavi didn't like that Casillas' calls were leaked to the press. And rather than words, they want to see a change on the pitch [md]


Madrid goalkeeper Casillas and some other ESP internationals have scheduled a supper on Monday to try to solve the clasico problems. [ec]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

Visca El Barca skrev:
Madrid goalkeeper Casillas and some other ESP internationals have scheduled a supper on Monday to try to solve the clasico problems. [ec]
Casillas blev kritiseret meget i dagene efter kampene, ikke mindst fordi han påstod han mente Fabregas faldt let.
Jeg kan stadig ikke have andet end respekt for den mand. Alene at han ringer til Xavi og Puyol og undskylder opførslen er kæmpe stort, at han så får af vide af Mourinho han ikke må men alligevel aftaler at mødes med nogen af spillerene fra landsholdet (forhåbentlig nogen Barca spillere i blandt) Vidner om at Casillas godt kan se den er helt galt med Mourinho, og at han betagter sine venskaber med Barca's spillere fra landsholdet højere end Mourinhos befaling.
Altså syntes jeg godt man kan sige han vælger således; Barca landsholdsspillere/fornuften > Mourinho
Det kan vise sig og være en farlig leg for ham, for Mourinho vil med garanti ikke bryde sig om det.

Respekt Casillas!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af Visca El Barca »

Squix skrev:
Visca El Barca skrev:
Madrid goalkeeper Casillas and some other ESP internationals have scheduled a supper on Monday to try to solve the clasico problems. [ec]
Casillas blev kritiseret meget i dagene efter kampene, ikke mindst fordi han påstod han mente Fabregas faldt let.
Jeg kan stadig ikke have andet end respekt for den mand. Alene at han ringer til Xavi og Puyol og undskylder opførslen er kæmpe stort, at han så får af vide af Mourinho han ikke må men alligevel aftaler at mødes med nogen af spillerene fra landsholdet (forhåbentlig nogen Barca spillere i blandt) Vidner om at Casillas godt kan se den er helt galt med Mourinho, og at han betagter sine venskaber med Barca's spillere fra landsholdet højere end Mourinhos befaling.
Altså syntes jeg godt man kan sige han vælger således; Barca landsholdsspillere/fornuften > Mourinho
Det kan vise sig og være en farlig leg for ham, for Mourinho vil med garanti ikke bryde sig om det.

Respekt Casillas!

Som sagt, Puyol og Xavi er sur over, at de informationer er blevet lækket til pressen, sikkert fra Casillas' lejrens side. De mener ydermere, at han burde vise sig fra sin gode side, i stedet for at ringe efter at have fået masser af kritik, og på den måde pleje image som den søde mand. Jeg kan ikke have respekt for en mand, som beskylder sine landsholdskammerater for film, når det ikke er tilfældet. Det er i øvrigt ikke første gang det sker. Jeg kan heller ikke have respekt for en mand som er anfører for sit hold, men gider ikke engang blive på banen og overvære det hold de har tabt til, får overrakt trofæet.

Casillas er ligeså ynkelig som sine holdkammerater, sin træner, sin præsident og sine fans.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Squix

Re: Real Madrid

Indlæg af Squix »

Som sagt, Puyol og Xavi er sur over, at de informationer er blevet lækket til pressen, sikkert fra Casillas' lejrens side. De mener ydermere, at han burde vise sig fra sin gode side, i stedet for at ringe efter at have fået masser af kritik, og på den måde pleje image som den søde mand. Jeg kan ikke have respekt for en mand, som beskylder sine landsholdskammerater for film, når det ikke er tilfældet. Det er i øvrigt ikke første gang det sker. Jeg kan heller ikke have respekt for en mand som er anfører for sit hold, men gider ikke engang blive på banen og overvære det hold de har tabt til, får overrakt trofæet.

Casillas er ligeså ynkelig som sine holdkammerater, sin træner, sin præsident og sine fans.
Der er altid en finger og sætte på alle.
Det er der jo også på Xavi, Messi, Pique osv.
Syntes bestemt Casillas fortjener en hvis form for respekt, når han er villig til at tilstå sine fejl.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=15283

Faldt lige over det her link - Det beviser da 1 gang for alle, at den er helt galt oveni hovederne på de kære Madristaer.
Hvis de virkelig vil hylde en galning som Pepe, pga. hans vanvittige takling på Alves - så fortæller det jo ligesom alt om den klubs fans.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af rummenigge »

Squix skrev:
Som sagt, Puyol og Xavi er sur over, at de informationer er blevet lækket til pressen, sikkert fra Casillas' lejrens side. De mener ydermere, at han burde vise sig fra sin gode side, i stedet for at ringe efter at have fået masser af kritik, og på den måde pleje image som den søde mand. Jeg kan ikke have respekt for en mand, som beskylder sine landsholdskammerater for film, når det ikke er tilfældet. Det er i øvrigt ikke første gang det sker. Jeg kan heller ikke have respekt for en mand som er anfører for sit hold, men gider ikke engang blive på banen og overvære det hold de har tabt til, får overrakt trofæet.

Casillas er ligeså ynkelig som sine holdkammerater, sin træner, sin præsident og sine fans.
Der er altid en finger og sætte på alle.
Det er der jo også på Xavi, Messi, Pique osv.
Syntes bestemt Casillas fortjener en hvis form for respekt, når han er villig til at tilstå sine fejl.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=15283

Faldt lige over det her link - Det beviser da 1 gang for alle, at den er helt galt oveni hovederne på de kære Madristaer.
Hvis de virkelig vil hylde en galning som Pepe, pga. hans vanvittige takling på Alves - så fortæller det jo ligesom alt om den klubs fans.
Madridista.dk er ikke en side for fans. Det minder mere om en side for fanatikere. Mage til manipulerende artikler og forumindlæg skal man lede længe efter.

Squix, mht Casillas opførsel så har han for det første ikke sagt noget offentligt som bare ku tyde på en undskyldning til Barca spillerne.

Så har du ret i at der hos Barca er spillere som er mere diplomatiske end andre. Iniesta og måske Cesc f.eks. er nogen af de mest diplomatiske på holdet, mens føleleserne på Xavi og Pique muligvis sidder lidt mere uden på tøjet udenfor banen. Derfor kan man jo ikke sammenligne situationen med hvad Real Madrid lejren har gang i.

Når det kommer til stykket er der INGEN i Barca lejren som har opildnet fans til at være fjenske overfor Madrid i denne tid hvos tingene er bragt på spidsen som vi ser Mourinho har gjort siden sin ankomst. Samtlige Barca spillere koncentrerer sig om sit eget spil og ikke gået efter at skade Madrid spillerne, måske fordi de ved at når det kommer til fodbold er de overlegne.

Casillas fosvarer Marcelo som bevidst går efter at sparke Cesc ned, så hårdt som muligt samtidig med at resten af hans backlinje jo har sablet Barca spillerne ned i de sidste 5-6 kampe. Han har indtil nu i offentligheden opført sig som Mourinhos lakaj og det er skuffende. For hvis der er EN spiller i Madrid som har en højere status end Mourinho så er det Casillas, end ikke Mourinho vil nogensinde ha kuglerne til at sætte ham af holdet hvis Casillas skulle komme med en smule kritik når tingene går helt sporet.

EDIT:

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=15340

Endnu et eksempel på grotesk propagande hos vores venner madridista.dk, har Barca ledelsen ikke understreget at vi ikke har sendt en offentlig klage til RFEF!?
...
2.- Real Madrid C.F. ønsker at udtrykke sin overraskelse over, at denne undersøgelse kommer i stand fem dage efter kampen og underligt nok få timer efter at F.C. Barcelonas præsident offentligt krævede det af det spanske fodboldforbund.
...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af klogfyr »

rummenigge skrev:EDIT:

http://madridista.dk/main/?kat=5&vis=1&id=15340

Endnu et eksempel på grotesk propagande hos vores venner madridista.dk, har Barca ledelsen ikke understreget at vi ikke har sendt en offentlig klage til RFEF!?
...
2.- Real Madrid C.F. ønsker at udtrykke sin overraskelse over, at denne undersøgelse kommer i stand fem dage efter kampen og underligt nok få timer efter at F.C. Barcelonas præsident offentligt krævede det af det spanske fodboldforbund.
...
Madridista.dk skal vel ikke have skyld for den nyhed. Det er jo en oversættelse af hvad, der står på real madrids officielle hjemmeside. Tilgengæld er det lavt at Real Madrid fortsætter med Mourinhos konspirationsteorier, hvilket jo bare beviser, at de intet har lært efter det her, og at det vil fortsætte i næste kamp. Det her stopper ikke før Mourinho og nok også Perez er væk.

Brugeravatar
puyol83
Indlæg: 269
Tilmeldt: man dec 08, 2008 1:56 pm
Har takket: 10 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Real Madrid

Indlæg af puyol83 »

Synes også netop den klage som Madrid har offentliggjort (punkt 2) står i skarp kontrast til den måde Barca som klub har ageret. Ikke mindst ift. ESPN artiklen som visca citerer, der jo netop beskriver at Barca og Rosell har holdt sig tilbage fra at anmelde tolken...
O le le O la la, ser del Barça és el millor que hi ha

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster