Gerard Deulofeu

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Iraqi-Culé

Gerard Deulofeu

Indlæg af Iraqi-Culé »

Ja, dette er virkelig fremtidens mand. Han er kun 17 år gammel (havde forresten fødselsdag i går) og spiller som kant. Der er lidt speed og teknik over ham. Han minder desværre lidt om Cristiano Ronaldo.

Han fik endeligt debut for B-holdet mod Cordoba, hvor han erstattede Edu Oriol ca et kvarter før tid. Gjorde det faktisk rimelig godt med en lille dribling og et klasse hug.

[youtube]4euqkiTNQzc[/youtube]

Han har spillet for Spaniens U-17 landshold siden han var 15.

Hvad synes I om ham? Tror I på at han bliver stor i Barcelona en dag? Hvornår bør han få A-debut?

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Ronaldinho »

Iraqi-Culé skrev:Ja, dette er virkelig fremtidens mand. Han er kun 17 år gammel (havde forresten fødselsdag i går) og spiller som kant. Der er lidt speed og teknik over ham. Han minder desværre lidt om Cristiano Ronaldo.

Han fik endeligt debut for B-holdet mod Cordoba, hvor han erstattede Edu Oriol ca et kvarter før tid. Gjorde det faktisk rimelig godt med en lille dribling og et klasse hug.

[youtube]4euqkiTNQzc[/youtube]

Han har spillet for Spaniens U-17 landshold siden han var 15.

Hvad synes I om ham? Tror I på at han bliver stor i Barcelona en dag? Hvornår bør han få A-debut?
Fantastisk god spiller, ingen tvivl! Synes han minder om Ronaldinho med hans moves, man ved aldrig hvad han laver.

19-21 år, så burde han få sin debut, og trylle rundt med jordkloden, håber satme ikke han skifter :D

Hotnuk

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Hotnuk »

Han har vist skrevet under på en fem-årig kontrakt, kan ikke huske hvornår det var - skulle mene det var i denne sæson ;)

P.S: Han havde fødselsdag i går :)

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Bløddyret »

Iraqi-Culé skrev:Ja, dette er virkelig fremtidens mand. Han er kun 17 år gammel (havde forresten fødselsdag i går) og spiller som kant. Der er lidt speed og teknik over ham. Han minder desværre lidt om Cristiano Ronaldo.
Hvorfor er det skidt at han minder om Ronaldo? Ronaldo er da en god spiller, men hans attitude er IMO hans problem. Hvis vi kan få vores egen Ronaldo, minus attitude problemerne, så ville jeg da være ellevild!

Afellay99

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Afellay99 »

kan heller ik se problemet i han minder om ronaldo :D? En ronaldo der kan spille barcas spil, jo tak.

Squix

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Squix »

Tror Real Madrid er enige i han minder om Ronaldo.
Real Madrid have sounded out Juvenil A attacker Gerard Deulofeu (17) on a transfer. The Catalan rejected the approach. [el mundo deportivo]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Brombi »

han er træner idag med a-holdet.. det samme med fontas

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af zqa »

Virkelig? Han er kun 16? Eller 17? Vildt nok.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Diabolito »

Ville føle mig lidt forvirret, hvis jeg skulle trænes af en 17 årig.

Iraqi-Culé

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Iraqi-Culé »

Diabolito skrev:Ville føle mig lidt forvirret, hvis jeg skulle trænes af en 17 årig.
Han havde Fontás med som hjælpe træner.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Brombi »

Diabolito skrev:Ville føle mig lidt forvirret, hvis jeg skulle trænes af en 17 årig.
wtf ?

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Diabolito »

Brombi skrev:han er træner idag med a-holdet.. det samme med fontas

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Brombi »

lol cut me some slack :P haha

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Blaugrana92 »

BarcaStuff skrev:Deulofeu (17) arrived late on training yesterday because he was at school when he received a call asking him to join the squad.
Ja, det kender vi vel allesammen. Man sidder lige i skolen, og vupti så ringer Pep lige til dig og spørger: "Hvaaaa'. Kommer du ikke over og træner med i dag?"
Det kunne være fedt, snart at se ham på førsteholdet. Bare lige som indskifter i et kvarter eller tyve minutter i en eller anden kamp der er lukket. Han må virkelig imponere, for det er godt nok gået hurtigt for ham.

Hotnuk

Re: Gerard Deulofeu

Indlæg af Hotnuk »

Han bliver forfremmet til Barca B til sommer, har jeg hørt. Så tror jeg, at Barca begynder at på de der trin inden for ét år eller to. Han skal i hvert fald have nogen år på B-holdet, inden han kommer på førsteholdet, så han ikke kommer for hurtig frem - forstå mig ret. :)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster