Hvem får mest tid denne sæson?

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Hvem får mest tid denne sæson?

Indlæg af Magnus Frost »

Hvilke tre markspillere tror i der får flest minutter denne sæson?


Mine bud er Pedri-Lewandowski-Koundé
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Hutlihut
Indlæg: 57
Tilmeldt: tirs jun 29, 2021 8:55 pm
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Hvem får mest tid denne sæson?

Indlæg af Hutlihut »

Lewa-Pedri-AC. Jeg tror AC er Xavis mand i forsvaret, især når vi spiller med 3. Kounde er desuden allerede bagefter på minutter, og tror ikke på han når at blive registreret til kampen i morgen heller

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Hvem får mest tid denne sæson?

Indlæg af Isageren »

Jeg ville også sagt Kounde, men han får en skade på 2 måneder i februar, så ja. Pedri bliver forhåbentligt doseret denne sæson. Tror sku det bliver Lewandowski der får flest minutter.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

DrGink
Indlæg: 677
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 647 gange
Blevet takket: 148 gange

Re: Hvem får mest tid denne sæson?

Indlæg af DrGink »

Billede
Hutlihut skrev:
lør aug 27, 2022 6:01 pm
Lewa-Pedri-AC. Jeg tror AC er Xavis mand i forsvaret, især når vi spiller med 3. Kounde er desuden allerede bagefter på minutter, og tror ikke på han når at blive registreret til kampen i morgen heller
Er han ikke lige blevet registeret?

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: Hvem får mest tid denne sæson?

Indlæg af Magnus Frost »

Ja okay hvis Koundé bliver skadet i 2 måneder så tror jeg også AC som 3 valg

( og måske endda også selvom Koundé ikke har en eneste skade, AC laver meget få fejl og er nok den bedste til at være styrmand for et meget ungt forsvar, jeg synes ikke han er ligeså god som Araujo til at forsvare men ikke så langt fra og han er ikke lige så god på bolden som Koundé og Garcia, men ikke vanvittigt langt fra, synes dog han indtil nu har manglet nosser ift. At lave nok fremadrettede pasninger og tage et løb op i banen en gang imellem)

Og ja jeg troede også Koundé var blevet registreret?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster