Barca bar i Madrid?!

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
skydersomKoeman
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors jan 26, 2017 10:34 am

Barca bar i Madrid?!

Indlæg af skydersomKoeman »

Kære medfans!

Jeg er i den situation, at jeg er i Madrid i april under El Clasico, jeg har kigget på billetter og overvejet længe om jeg ville ofre de mere end 4000 kr. på at komme på Bernabeu, men så meget, som Real er foran og med de få midler jeg har på min konto, har jeg valgt det fra og tager ud og ser Rayo Vallecano i stedet (men det er en anden historie) ...


Jeg vil jo gerne se Kampen med ligesindede og ikke bare gemme mig blandt realfans på en tilfældig bar i byen. Er der nogen af jer der ved om Barcafans har nogle tilhodssteder/barer i Madrid?

Mange gode hilsner,
Jakob


Visca Barca

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Barca bar i Madrid?!

Indlæg af Lopezzz »

Jeg tror ikke at du finder nogen Barca bar i "Spanien".
Og hvis du finder det så husk Barca trøjen :glad:
MDCCCXCIX

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Barca bar i Madrid?!

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

El Rebujito i Mostoles (10 km udenfor) er mødested for Barca-fans. Jeg var der engang til en tilfældig kamp, men man kunne forestille sig, at der bliver proppet til en Clasico. Måske ring til dem og hør. :)

Jeg tror, det er umuligt at finde en Barca-bar i centrum af Madrid, men du kunne evt. finde en Atletico-bar, hvor du så kan finde nogle Antimadridistas. Så er I måske ikke helt ligesindede, men der vil i det mindste være andre end dig, der håber på Barca-sejr. :)
qepd

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster