Erfaring med LA Travel (contra at booke selv)

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 397
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 59 gange

Erfaring med LA Travel (contra at booke selv)

Indlæg af SparetireDad »

Nu kan jeg se her på sitet, at der er indledt et nyt samarbejde med LA Travel - og i den forbindelse vil jeg naturligvis gerne benytte lejligheden til at høre, om der er nogle af jer herinde, der tilfældigvis har prøvet LAT tidligere - samt høre hvad der så er af erfaringer?

Det er fire forskellige hoteller, som LAT tilbyder deres pakkerejser på (Hotel Catalonia Sagrada Familia, Catalonia La Pedrera, Hotel Catalonia Castellnou eller Catalonia Plaza Cataluna) - er der nogle erfaringer med disse hoteller?

En anden ting; jeg er generelt i tvivl om, hvad der bedst kan svare sig og giver mening; at købe en færdig pakke eller at stå for det hele selv - herunder såvel økonomisk som praktisk.

Afventer spændt at høre, hvad I kan berette :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Erfaring med LA Travel (contra at booke selv)

Indlæg af JonasV »

Styk selv din rejse sammen, vil jeg mene. Det kan gøres billigst (og bedst, tror jeg)

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Erfaring med LA Travel (contra at booke selv)

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg mener at der er så store fordele ved selv at strikke det sammen at den smule mere arbejde du skal gøre i den forbindelse klart opvejes af de fordele du får ud af det.

Eksempelvis bestemmer du selv hvor du vil flyve fra, hvornår du vil flyve, hvilket hotel du vil ha, og (måske det mest betydende for mig selv) hvor på stadion du vil sidde.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Erfaring med LA Travel (contra at booke selv)

Indlæg af FCBSOCI »

SparetireDad skrev:Nu kan jeg se her på sitet, at der er indledt et nyt samarbejde med LA Travel - og i den forbindelse vil jeg naturligvis gerne benytte lejligheden til at høre, om der er nogle af jer herinde, der tilfældigvis har prøvet LAT tidligere - samt høre hvad der så er af erfaringer?

Det er fire forskellige hoteller, som LAT tilbyder deres pakkerejser på (Hotel Catalonia Sagrada Familia, Catalonia La Pedrera, Hotel Catalonia Castellnou eller Catalonia Plaza Cataluna) - er der nogle erfaringer med disse hoteller?

En anden ting; jeg er generelt i tvivl om, hvad der bedst kan svare sig og giver mening; at købe en færdig pakke eller at stå for det hele selv - herunder såvel økonomisk som praktisk.

Afventer spændt at høre, hvad I kan berette :)
Mener, at du kan gøre det billigere selv. Jeg får som medlem (lige som alle andre medlemmer) 20 % rabat på fodboldbiletterne, og så er det meget billigere at gøre det selv. Har boet på blandt andet Catalonia Castellnou. Det er et ok hotel, og heller ikke mere, men ligger ikke særligt godt i forhold til seværdigheder. Dog tager det kun ca. 20 min. at gå til Camp Nou. Kan anbefale dig, at du alternativt til et hotel finder en lejlighed på AIRBNB.dk. Her er udvalget stort og ofte til rimelige priser - som du kan prutte om direkte med ejeren. De er til at tale med, især uden for højsæsonen. Ellers kan jeg anbefale Chic & Basic Ramblas, som er hotellejligheder med eget køkken, og som ligger for enden af Ramblaen (dog ikke på selve Ramblaen) meget tæt på havnen. Er lidt dyrt, men du kan være heldig at finde det noget billigere på hotel.com. Held og lykke med turen, jeg er bare lidt misundelig LOL.

King
Indlæg: 7
Tilmeldt: fre dec 25, 2015 12:15 pm
Geografisk sted: Sydjylland

Re: Erfaring med LA Travel (contra at booke selv)

Indlæg af King »

Hej,
Vi har valgt at booke vores FØRSTE fodbold-tur til Camp Nou via LA Travel og glæder os mega meget.....jeg ved godt det kan gøres billigere selv, men denne første tur ville jeg gerne have alt på plads hjemmefra osse mht billetter etc.

Vi skal bo fra 15-18 april på hotel Castellnou og se Valencia kampen (cat 3).

Er der nogen der har kendskab til hotellet og området som kan hjælpe os på vej med nogle do's and don'ts..?

Hvornår bliver spilletidspunktet fastlagt for den runde?
Més que un club

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster