Medlemskab af FC Barcelona

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Medlemskab af FC Barcelona

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg har problemer med opdateringen.

Hvordan skal formularen på hjemmesiden udfyldes? Skal jeg ligefrem have fat i et konsulat for at få det underskrevet? Der må være nogen medlemmer herinde, der kan hjælpe :)

Vil det være muligt at troppe op på de opsatte kontorer til Cens dernede, også selvom jeg først skal derned til januar? På formularen står der godt nok okt. 2012 til okt. 2013, så måske jeg blot kan vente halvanden måned og få det gjort på stedet.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af zqa »

Åbenbart.. Klogfyr og jeg er blevet enige om, at droppe det... Det er Rosell's anti udefra-skal-ikke-være-medlemmer lort. Det gider vi ikke. Jeg melder mig ind igen, når man som altid, kan opdatere sine data på nettet. Det er grotesk, at man pludselig skal sende alle de data de allerede har, til Barcelona, mærket ved en eller anden douche.

Jeg ved ikke angående om at komme derned.. Men, jeg har én enkelt gang været dernede at opdatere mine oplysninger, 1 måned for sent, og der var ingen problemer.

Ja, jeg er pisse irriteret over det!
#jesuisSheep

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af klogfyr »

det er fuldkommen grotesk at man skal have fat i en notarius (eller hvad det hedder) og skrive under for derefter at sende det derned i stedet for at kunne opdatere sine oplysninger via nettet. Så ja som zqa skrev, så har vi droppet det. Rossell må gerne tage sig alvorligt sammen og gøre det så nemt for medlemmer som muligt i stedet for så besværligt som muligt.

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af Pieyanthikos »

Jeg er for så vidt enig ang. Rosells anti-udlændinge regler, men jeg frygter også, at når man først er ude, så bliver det mere end svært at komme ind igen senere.

Er det muligt at opdatere kreditkortoplysninger over nettet? Jeg har fået nyt kort her i efteråret, så det skal under alle omstændigheder opdateres inden 2013.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af Blaugrana92 »

Med hensyn til kreditkortoplysningerne, ved jeg i hvert fald at det er ret nemt at ringe derned. Nogle gange tager det lidt tid at vente på at komme igennem, men så er det værste også overstået.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af Lopezzz »

Pieyanthikos skrev:Jeg har problemer med opdateringen.

Hvordan skal formularen på hjemmesiden udfyldes? Skal jeg ligefrem have fat i et konsulat for at få det underskrevet? Der må være nogen medlemmer herinde, der kan hjælpe :)

Vil det være muligt at troppe op på de opsatte kontorer til Cens dernede, også selvom jeg først skal derned til januar? På formularen står der godt nok okt. 2012 til okt. 2013, så måske jeg blot kan vente halvanden måned og få det gjort på stedet.
Du kan roligt gøre det når du er i Barcelona.
Jeg har snakket med dem fordi jeg har samme problem som dig og de siger at jeg kan sagtens gøre det når jeg kommer til Barcelona. Du skal have dit pas, medlemskort og dankort/visa med.
Jeg skal derned d.21.januar. ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af Fantomet »

Pieyanthikos skrev:Jeg har problemer med opdateringen.

Hvordan skal formularen på hjemmesiden udfyldes? Skal jeg ligefrem have fat i et konsulat for at få det underskrevet? Der må være nogen medlemmer herinde, der kan hjælpe :)

Vil det være muligt at troppe op på de opsatte kontorer til Cens dernede, også selvom jeg først skal derned til januar? På formularen står der godt nok okt. 2012 til okt. 2013, så måske jeg blot kan vente halvanden måned og få det gjort på stedet.
Håber det hjælper dig. Se på http://www.fcbarcelona.com/members/deta ... o-del-cens

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af Fantomet »

Du har to muligheder:

1)
Hvis du går til Barcelona inden fristen udløber, går forbi det specielle kontor som er bygget for at medlemmer kan opdatere oplysningen (det ligger ved siden af NIKE butik) og udfylde blanketten der. Det er den nemmeste løsning men selvfølgelig det kræver at det gøres det personligt i Barcelona

eller

2)
Udskriv blanketten, udfylde den og bagefter du underskriver den for en notar (domstol i Århus, f.eks). Du skal anmode notaren om at påtegne dokumentet på engelsk eller spansk. Bagefter skal du sende den per anbefalet post til klubben.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af Fantomet »

Det er første gang siden min søn blev medlem for 4 år siden at det er nødvendigt med notar+anbefalet post. Det er helt unødvendigt besværligt og dyrt, hvorfor dog ikke online som det plejer at være!? Det er velsagtens en del af Rosells korstog mod udenlandske medlemmer!

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af Kenneth »

Det er virkelig chikane af medlemmer udenfor Katalonien, en decideret og åbenlys krigserklæring fra Rosell. Vi mangler kun at han rent faktisk går ud og siger officielt at han ikke ønsker nogen medlemmer udenfor Katalonien. For helvede hvor er jeg vred på den idiot...

Er der nogen der rent faktisk har fået formularen påtegnet af en notar og sendt den afsted?

Hvad koster det at få en notars påtegning?

Er der nogen der ved hvor meget det koster at sende et anbefalet brev til Spanien? (Jeg ville ringe og høre om men ikke bare kan faxe den til dem, men det ville jo være for nemt så det har Rosell nok bestemt ikke er muligt).

Og er der iøvrigt nogen der ved hvad fristen for at sende det er? Jeg har ikke kunnet finde nogen svarfrist nogen steder.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

lindholt31

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af lindholt31 »

Hej.

En Notarius ved retten i Herning koster 300,-. Hvis man bor i KBH kan man ringe og aftale med det spanske konsulat og få dem til at skrive.

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af Kenneth »

Jeg kan se at census-processen er åben indtil d. 31/10-2013 så der er noget tid at løbe på.

Angiveligt blev der sidst foretaget en census i 2003/2004 så man kan da håbe at det ikke er et nyt fast årligt indslag. Men hvis man kender Rosell ret så er det jo nok alligevel...
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

lindholt31

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af lindholt31 »

Nu har jeg været ved Notar, og betalt mit medlemskab, så jeg kan være med til at stemme Rossell ud af FCB!!!!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af Lopezzz »

Godt nyt!
Her kan man forny medlemskabet ;-)

http://www.fcbarcelona.com/members/deta ... newal-2013
MDCCCXCIX

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Cens 2012 for medlemmer

Indlæg af zqa »

Ja, men census'en træder vil ikke ud af kraft af den grund? Jeg havde godt se man kunne forny uden det andet fis.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster