Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:Som regel er det vist 7-10 dage før kampen spilles... de åbner først for billetsalget når de ved, hvilken dag kampen spilles, mener jeg.
Kunne det ikke give problemer for os i Danmark hvis man først kan købe billetter 7 dage før når de bliver sendt til os.. kan det nås inden man tager afsted? Feks bliver kampen spillet enten den 11 eller den 12 sept og vi rejser den 10 om morgenen.

Er der nogen af jer der har købt billetter på den officielle www.fcbarcelona.cat der har erfaring med dette som de vil dele med mig?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Til de fleste kampe kan man printe billetten hjemmefra.

Dog ikke til Gamper-turneringen, så der må jeg ud og hente dem så snart jeg kommer fra lufthavnen... bare så man slipper for at skulle finde ud af at skaffe dem lige inden kampstart..
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:Til de fleste kampe kan man printe billetten hjemmefra.
Også hvis man køber via www.fcbarcelona.cat? - Jeg har jo aldrig prøvet at købe billetter til Barca kamp før.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Ja. På min betalingsbekræftelse fra siden står der, at mulighed nr. ét er at printe billetten hjemmefra (som dog ikke er muligt til lige denne kamp, og vist heller ikke el Clásico og måske et par andre).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:Ja. På min betalingsbekræftelse fra siden står der, at mulighed nr. ét er at printe billetten hjemmefra (som dog ikke er muligt til lige denne kamp, og vist heller ikke el Clásico og måske et par andre).
Rigtig mange tak for al din hjælp her i tråden, Mander!

Smider du nogle billeder fra din tur derned på nettet?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Kenneth »

Mander skrev:Ja. På min betalingsbekræftelse fra siden står der, at mulighed nr. ét er at printe billetten hjemmefra (som dog ikke er muligt til lige denne kamp, og vist heller ikke el Clásico og måske et par andre).
Jeg har også set det skrevet et sted, at billetter til el clasico ikke kan printes hjemmefra, men da jeg var dernede til sidste clasico, skrev jeg og spurgte om det var rigtigt (fordi jeg fik tilsendt pdf med billetterne), og fik at vide at de også kan printes hjmmefra. Og ganske rigtigt, fik vi lov at komme ind, med de printede billetter.

Jeg har haft flere nervepirrende oplevelser ved afhentning af forudbestilte+købte billetter til el clasico på Camp Nou, hvor ekspedienten først påstod, at hun ikke havde nogle billetter liggende til mig, så jeg hilser print-selv systemet velkomment :)
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

SpillerSomMESSI skrev:
Mander skrev:Ja. På min betalingsbekræftelse fra siden står der, at mulighed nr. ét er at printe billetten hjemmefra (som dog ikke er muligt til lige denne kamp, og vist heller ikke el Clásico og måske et par andre).
Rigtig mange tak for al din hjælp her i tråden, Mander!

Smider du nogle billeder fra din tur derned på nettet?
Måske. Kommer lidt an på, om jeg tager kameraet med derind. ;)

Er kameraer overhovedet tilladt på Camp Nou? Jeg antager det, men jeg mener, at de ikke er tilladte på visse stadion rundt omkring i Europa..

@ Kenneth

Når du ikke har brugt print-selv, har du så hentet dem på selve stadion? På min bekræftelse står der, at de kan afhentes på "Main Ticket Offices", "Bulevard Ticket" og "Gol Norte and Gol Sur Ticket Offices". Ud over, at jeg antager, at main ticket offices er stadion, så aner jeg ikke, hvor de andre afhentningssteder er.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Kenneth »

Mander skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Mander skrev:Ja. På min betalingsbekræftelse fra siden står der, at mulighed nr. ét er at printe billetten hjemmefra (som dog ikke er muligt til lige denne kamp, og vist heller ikke el Clásico og måske et par andre).
Rigtig mange tak for al din hjælp her i tråden, Mander!

Smider du nogle billeder fra din tur derned på nettet?
Måske. Kommer lidt an på, om jeg tager kameraet med derind. ;)

Er kameraer overhovedet tilladt på Camp Nou? Jeg antager det, men jeg mener, at de ikke er tilladte på visse stadion rundt omkring i Europa..

@ Kenneth

Når du ikke har brugt print-selv, har du så hentet dem på selve stadion? På min bekræftelse står der, at de kan afhentes på "Main Ticket Offices", "Bulevard Ticket" og "Gol Norte and Gol Sur Ticket Offices". Ud over, at jeg antager, at main ticket offices er stadion, så aner jeg ikke, hvor de andre afhentningssteder er.
Jeg har haft mit kompaktkamera med på stadion hver gang uden problemer.

Alle de nævnte ticket offices er på stadion. Begge gange jeg har hentet billetterne på stadion, har det været ved de luger der ligger mellem La Masia og museum/FCBotiga.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Ja, det regnede jeg også ud, da jeg rent faktisk tænkte mig om - "Mål nord" og "Mål syd". ;)

Kunne være, at man skulle overveje at tage kameraet med så!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

@Ray-ban
Jeg kunne læse at du skulle til Barca i denne sæson. Hvilke(n) kamp(e) skal du se.
Skal selv ned og se Barca-Herkules den 11/12 september 2010.
Jeg har købt fly billetter fra KBH (selvom jeg bor i midtjylland, Skive - men det er klart billigere at rejse fra KBH*) til 1287 retur, og der er 16 km fra lufthavnen til hotel Madanis hvor jeg skal bo. Vi er 5 personer der har lejet en lejlighed på hotellet som er 4 stjernet, og det koster kun 600 kr. pr. mand fra 10. sept til den 13. sept.
Madanis er 300 meter fra Stadion så det kan ikke være nemmere, og der er 100 meter til nærmeste Metro.

*Man kan købe de klart billigste fly billetter fra Billund til Girano, men der er altså ca. 100 km til barcelona derfra som man selfølgelig kan tage med tog for ca. 200 kr retur siges der. Problemet med dette i vores tilfælde er at flyet retur til Billund fra Girano flyer 06.20 og det ville være en for stor udfordring for os at satse på kunne komme tilbage til Girano midt om natten.
Flybilletterne fra Billund-Girano ligger på ca. 400-600 kr. + ca. 200 = ialt 600-800 kr imod Kbh-Barcelona = ca. 1250 kr.



Det der irriterer mig er bare at man ikke kan købe billetter endnu på den officielle side http://www.fcbarcelona.cat.
På den side kan man nemlig UDPEGE nøjagtig hvilke sæder man vil sidde på. Vi vil satse på 5 sæder ved siden af hinanden på række 132, 133 eller 134
http://www.ticket-finders.com/images/ba ... tadium.gif

Det kaldes Lateral siden og det er i den dyre ende af billetpriserne at sidde der, men nu skal vi jo også se Messi up-close og give Iniesta håndkys på nærmeste hold, så det er sikkert alle penge værd. Det skulle vist også være lige over spiller tunnellen så vi kommer virkelig til at se ALLE up-close på vej ud og ind.

Jeg ringede til Camp Nou billet kontor i går, men den venlige dame sagde at hun intet vidste endnu om hvornår billetterne kan købes via websiden for den almene offentlighed. Hun sagde at jeg bare skulle blive ved med at check siden og der sikkert inden ca. 10 dage før kampen ville være billetter at købe. Dem skal man så vist nok bare udskrive og medbringe til stadion og så skulle den ged være barberet.

Håber at noget af dette hjalp lidt på dine spørgsmål.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Ang. Girona, så kører der bus kl. 3:15 om natten fra Barcelona til Girona, så man kan bare tage en all-nighter og tage bussen direkte derud efter en bytur (regner jeg med). Mener at billetter koster € 11-12 per vej. Generelt er der vist bus til og fra Girona, så det passer med Ryanairs afgange - Ryanair er formentlig det største flyselskab, der bruger lufthavnen.

For to personer kom vi af med 976 kr. tur/retur, Billund-Girona, og det er inkl. én kuffert (i alt), som koster os 160 kr. per vej. Hvis man kan leve på håndbagagen sparer man altså 320 kr.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 848
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Diabolito »

Jeg har ændret indlægget til Sticky, så kan de mange besøgende herinde få inspiration til deres Barcelona-ture, istedet for der hele tiden oprettes nye tråde.
El Señor de las Tartas

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Så fik man også booket hostel lige i nærheden af Ramblaen. 150 kr. per mand for en nat er udmærket, skal jo bare overnatte der og så videre i programmet.

For satan da, glæder mig til Camp Nou. 8)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Hey folkens..

Ja, så har far her også lige sikret sig billetter til Gamper-kampen 8)

Det bliver min første kamp på Camp Nou og jeg glæder mig som en lille dreng.....
93' Iniesta

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Alias-A skrev:Hey folkens..

Ja, så har far her også lige sikret sig billetter til Gamper-kampen 8)

Det bliver min første kamp på Camp Nou og jeg glæder mig som en lille dreng.....
Det kan jeg godt forstå! Så kommer du også til at Ronaldinho, som absolut må være en banan i turbanen oveni at du kommer til at opleve Barca live.

Hvor købte du billetterne, hvad gav du for dem og hvor skal i sidde?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster