Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Nå, nu gik det sgu lidt stærkt. Jeg valgte den sikre løsning. To pladser ved siden af hinanden i Lateral Centr 2, boca 230 - altså skal vi sidde i L'et i "CLUB". Så skal vejrguderne bare være på vores side, så er alt godt :cool:

Billede

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Hvad måtte du betale?
Dejligt med billetterne i lommen!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

For ikke-medlemmer ligger de i omegnen af 900. Man kan derudover få 20% rabat hvis man er medlem af penyaen.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Hvor er det nu, du skal sidde? Og hvad måtte du slippe?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Hmm. Jeg glemte Penya rabat, men har heller id på at jeg er medlem:)

Jeg sidder i venstre for M i MES...godt nok på 4. Sal. Gav vist 69 euro pr styk.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Hmm. Jeg glemte Penya rabat, men har heller id på at jeg er medlem:)

Jeg sidder i venstre for M i MES...godt nok på 4. Sal. Gav vist 69 euro pr styk.
Når man bestiller via penyaen, skriver man bare til el presidente - og så bestiller han billetterne efter at have aftalt placering.

Selv om jeg bedst kan lide at være relativt tæt på grønsværen, så synes jeg der er bemærkelsesværdigt godt udsyn, selv oppe under himlen. Det er selvfølgelig sjovest hvis man kan se lidt flere nuancer, men Camp Nou er så stejlt at man er godt med højere oppe også, synes jeg.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5476
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

JonasV skrev:Nå, nu gik det sgu lidt stærkt. Jeg valgte den sikre løsning. To pladser ved siden af hinanden i Lateral Centr 2, boca 230 - altså skal vi sidde i L'et i "CLUB". Så skal vejrguderne bare være på vores side, så er alt godt :cool:

Billede
Ja jeg slog også til allerede i går og købte 4 billetter til kampen mod Levante, vi skal sidde i 332, hvilket er i "e"et i ordet "que"

Jeg foretrækker også at sidde lidt højt, så jeg kan have hele banes overblik, og egent helst i enden af langsiden, i modsætning til midterlinjen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 915
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Wennerberg »

Vær opmærksom på, at ligaforbundet i dag har ændret kampprogrammet betydeligt. Mange kampe har fået ændret dato med en uge - blandt andet de to Clásicos. Som eksempel er den første El Clásico flyttet fra den 8. til den 22. november.

I kan se det opdaterede kampprogram her: http://www.fcbarcelona.dk/TURNERINGER/k ... -2016.html
Wennerberg
Forum Admin

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Argh, det kan de da ikke bare. Fik lige sved på panden, men det ser ud til at Rayo-kampen stadig er den weekend, det først var planlagt til. Men det kommer da til at fåkke med andre folks planer.

Tak for heads up, Wenner.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Kan man læse mere om ændringerne andetsteds? (jeg kan ikke umiddelbart finde noget om det ...og vil virkelig gerne have bekræftet 1000% at Rayo-kampen ikke er rykket)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Det er fra runde 10 - i november - som rykkes. Og resten af sæsonen derfra.


Vi er vist home safe - eller hvad det nu hedder, JV. Puha, jeg fik sved på panden.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Det er fra runde 10 - i november - som rykkes. Og resten af sæsonen derfra.


Vi er vist home safe - eller hvad det nu hedder, JV. Puha, jeg fik sved på panden.
Away safe :cool:

AHGA92
Indlæg: 65
Tilmeldt: fre jul 11, 2014 6:12 pm
Geografisk sted: Aarhus
Blevet takket: 2 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af AHGA92 »

Wennerberg skrev:Vær opmærksom på, at ligaforbundet i dag har ændret kampprogrammet betydeligt. Mange kampe har fået ændret dato med en uge - blandt andet de to Clásicos. Som eksempel er den første El Clásico flyttet fra den 8. til den 22. november.

I kan se det opdaterede kampprogram her: http://www.fcbarcelona.dk/TURNERINGER/k ... -2016.html
Fedt, lige at have bestilt til flybilleter for 2 dage siden til Villarreal kampen d. 01/11 :eek:
Visca el Barça

Socio número 139,606 del Barça

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Så er jeg i Barcelona!! Varm og fugtigt, men overskyet. Perfekt vejr til at udforske byen.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af kklaus »

PuyolErGud skrev:Så er jeg i Barcelona!! Varm og fugtigt, men overskyet. Perfekt vejr til at udforske byen.
Overskyet? Du skulle være blevet i DK!

Billede

;-)
God fornøjelse!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster