Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Kom med en pris, orker ikke hvis det er hjemmelige priser, så er det ikke sjovt.
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad mener du, emo?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Hvad koster det at spise der, cirka....
Allez...

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Kommer da an på, hvad du skal have. De har et menukort på hjemmesiden ;-)

Jeg synes, der var alle pengene værd. Value for the money ift. mange andre restauranter i Barcelona.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20484
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1089 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Heartbreaker skrev:Kommer da an på, hvad du skal have. De har et menukort på hjemmesiden ;-)

Jeg synes, der var alle pengene værd. Value for the money ift. mange andre restauranter i Barcelona.
Har kigget på det, det ser godt ud :) Kan også godt lide omgivelserne, kan sgu ikke lide at det er alt for fancy!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Storken »

Heartbreaker skrev:Kommer da an på, hvad du skal have. De har et menukort på hjemmesiden ;-)

Jeg synes, der var alle pengene værd. Value for the money ift. mange andre restauranter i Barcelona.
Det ligner et af de steder, hvor man bagefter skal have en ristet hotdog for at blive mæt :)

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Til jer der skal ned og se den spanske supercup. Hvis stemningen kommer bare i nærheden af Copa del Rey finalen, som jeg så på Camp Nou, så kan I godt glæde jer.

Benyt eventuelt også lejligheden til at se Barca i nogle af de andre sportsgrene, hvor Barca også hører til blandt de bedste i Europa. Det er supersjovt, og der er altid inkarnerede fans med stortrommer mv. Hvis man er medlem er det tilmed gratis, bortset fra basket, hvor stemningen til gengæld virkelig er helt op at ringe mod Real Madrid og i CL. Kan varmt anbefales, selv hvis man som jeg ikke interesserer sig specielt meget for basket.

I øvrigt: Kan se at mange gerne vil bo tæt på Camp Nou. Det har jeg også gjort en del gange, men jeg synes, at der er områder, der er langt mere attraktive fx. ved Barceloneta. Her kan I hoppe i bølgen blå, er tæt på Ramblaen (kan gå dertil på 15-20 min.), og det er nemt at komme til Camp Nou med metroen, selvom man må skifte en enkelt gang undervejs. Anyway, god tur og god kamp!

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

FCBSOCI er der en anbefalesværdig strand i nærheden af byen (20 minutters gåafstand evt?)
I alle de gange jeg har været i barcelona er det endnu ikke lykkedes mig at besøge en strand - ret skidt.

Problemet er også bare, at jeg simpelthen ikke kan få nok af at gå op og ned(og igennem sidegaderne) i Ramblaen. Kender efterhånden kæden af de indiske butiksejere (bror og jeg bliver kaldt "de nærrige" fordi vi prutter hardcore om prisen). Så I skal sgu ikke være bange for at prutte løs når I skal købe semi-originale trøjer til venner og bekendte ;-D
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

abx, gå ud ved siden af den olympiske havn, der hvor der også er beach-volley baner! Der var jeg på stranden i maj og det var fedt. Der var sådan forholdsvis mange mennesker, men det var også en lørdag. Men fik en fin plads tæt på vandet, stranden var ren, vejret var godt og vandet var dejligt!

Sendt fra min fede telefon, bitches!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Storken skrev:
Heartbreaker skrev:Kommer da an på, hvad du skal have. De har et menukort på hjemmesiden ;-)

Jeg synes, der var alle pengene værd. Value for the money ift. mange andre restauranter i Barcelona.
Det ligner et af de steder, hvor man bagefter skal have en ristet hotdog for at blive mæt :)
Jeg skal ikke udelukke, at jeg var inde og få en döner senere på aftenen/natten :p
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg lavede den omvendte, FCBSOCI. Vi boede centralt (El Born) og gik 20 minutter, når vi skulle på stranden. Vi brugte stranden ved Barceloneta. Det kan anbefales at svede sine tømmermænd ud der!
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5480
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Heartbreaker skrev:Jeg lavede den omvendte, FCBSOCI. Vi boede centralt (El Born) og gik 20 minutter, når vi skulle på stranden. Vi brugte stranden ved Barceloneta. Det kan anbefales at svede sine tømmermænd ud der!
Jeg bruger også altid Barceloneta.. fedt sted!
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg elsker de der strand pushere "Cold water, beer, cerveza", "masaheeee", "coold mohito".

:D
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Gå evt. lidt ind i Barceloneta - altså "ind bagved turistfronten". Der ligger et par fine caféer, og en super fin absint-bar (som jo altså også serverer andre ting end absint - god kaffe, eksempelvis);
http://www.tripadvisor.co.uk/Attraction ... lonia.html

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Og husk at Barca spillerne ofte kommer til frokost på "Emperado" restaurant i Barceloneta.

Jeg vil gerne bo i kvarteret til oktober. Satser på strandvej som da jeg var der samme tid sidste år!
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster