Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

viscabarca
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre apr 20, 2012 10:32 pm

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af viscabarca »

Hej alle culés :-)
Er der nogle, der har erfaringer med billetudbyderen ticketbis.com - eller med footballticketnet.com?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

footballticketnet.com er vist ok.

Men kender dem kun for salg til Prl kampe.

ticketbis.com er vist spansk. Blandede anmelder, men de svarer dog pænt dem som rater dem dårligt.


https://dk.trustpilot.com/review/ticketbis.com

Husk at de ofte tager noget af et gebyr for deres arbejde med billetsalget.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

viscabarca skrev:Hej alle culés :-)
Er der nogle, der har erfaringer med billetudbyderen ticketbis.com - eller med footballticketnet.com?
Hvis det fungerer ligsom Viagogo, så er det brugerindragelse, hvor det er sæsonkortholdere som enten giver billet eller låner sæsonkort ud, og derfor er man aldrig helt sikker. Min holdning til dette kan læses et par sider tilbage :D

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Til Barcas kampe har jeg kun købt på deres egen side.

Og ja, Viagogo er forbudt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

viscabarca
Indlæg: 2
Tilmeldt: fre apr 20, 2012 10:32 pm

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af viscabarca »

Skydefinten skrev:footballticketnet.com er vist ok.

Men kender dem kun for salg til Prl kampe.

ticketbis.com er vist spansk. Blandede anmelder, men de svarer dog pænt dem som rater dem dårligt.


https://dk.trustpilot.com/review/ticketbis.com

Husk at de ofte tager noget af et gebyr for deres arbejde med billetsalget.
Tak for svar. Har i mellemtiden fundet ud af, at man på ticketbis ikke køber af ticketbis, der har købt dem af Barcelona, men at de står for videresalg for folk, der gerne vil sælges deres billetter. Det lyder lidt for usikkert, synes jeg...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Ok. Flyver til Barcelona på næste fredag.

Nu vil jeg altså ud på træningsanlægget.

Råb lige, hvis nogen falder over en træningsplan for næste uge - og hvis nogen af jer har været på Gamper anlægget og se spillerne ankomme...

De skal vel flyve til London senest mandag.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Skydefinten skrev:Ok. Flyver til Barcelona på næste fredag.

Nu vil jeg altså ud på træningsanlægget.

Råb lige, hvis nogen falder over en træningsplan for næste uge - og hvis nogen af jer har været på Gamper anlægget og se spillerne ankomme...

De skal vel flyve til London senest mandag.
Det er lidt sjovt at være på træningsanlægget. Det er jeg hver gang, at jeg er i Barcelona. Der spiles i øvrigt en række kampe med de yngre årgange, som er spændende at følge. Barcas fodboldfilosofi slår tydeligt igennem.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Fantomet »

FCBSOCI skrev:
Skydefinten skrev:Ok. Flyver til Barcelona på næste fredag.

Nu vil jeg altså ud på træningsanlægget.

Råb lige, hvis nogen falder over en træningsplan for næste uge - og hvis nogen af jer har været på Gamper anlægget og se spillerne ankomme...

De skal vel flyve til London senest mandag.
Det er lidt sjovt at være på træningsanlægget. Det er jeg hver gang, at jeg er i Barcelona. Der spiles i øvrigt en række kampe med de yngre årgange, som er spændende at følge. Barcas fodboldfilosofi slår tydeligt igennem.

Hvad tid åbner de på træningsanlægget? Hvornår skal de på træning ? Kom man bare ind uden betale entre?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Youth CL mellem Barca u19 og FCM spilles mens jeg er i Barcelona i næste uge.

Spiller de mon på træningsanlægger eller på mini stadion ved Campen?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Skydefinten skrev:Youth CL mellem Barca u19 og FCM spilles mens jeg er i Barcelona i næste uge.

Spiller de mon på træningsanlægger eller på mini stadion ved Campen?
Tror det er på træningsanlægget, men kan selvfølgelig godt være de rykker den til mini estadi, hvis der er efterspørgsel.

Edit: Hvis jeg ikke husker helt forkert, spillede de insisterer sæson på Mini Estadi, så det bliver nok der.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15004
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1686 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Endeligt fik jeg det hele på plads. Det var mening at jeg skulle se Valencia d 16/17 april men det blev for dyrt så jeg valgte Sporting Gijon weekend efter.
Fly t/r - hotel 5 nætter ved Ramblaen - kampbillet = alt 2400 kr
Vi er 3 stykker, 2 barca fans og en liverpool fan :roll: ...det bliver sjovt
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Sidder lige og kigger på billetter til Barcelona. Hvad har I af erfaringer med at flyve Vueling eller Norwegian? Jeg har kun fløjet Norwegian en enkelt gang for 5 år siden, så kan ikke så godt huske hvordan det var. Fungerer det fint nok? Overvejer nemlig Vuelings afgang fra Kbh den 30. marts. Koster kun 373!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:Sidder lige og kigger på billetter til Barcelona. Hvad har I af erfaringer med at flyve Vueling eller Norwegian? Jeg har kun fløjet Norwegian en enkelt gang for 5 år siden, så kan ikke så godt huske hvordan det var. Fungerer det fint nok? Overvejer nemlig Vuelings afgang fra Kbh den 30. marts. Koster kun 373!
Har fløjet Vueling mange steder og mange gange, aldrig haft alvorlige problemer. Har måske haft forsinkelse på en halv time eller hvad ved jeg, men det kan man vel komme ud for overalt.
qepd

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af klogfyr »

Jeg har fløjet med vueling til Barcelona og der var ingen problemer. Det gik som det skulle.


Sent from my iPad using Tapatalk

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Brombi og jeg tager med.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 30 gæster