Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1197 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

SpillerSomMESSI skrev:Hej folk!

Jeg er i Barcelona fra fredag den 22 til onsdag den 27 maj

Q: På den officielle hjemmeside http://www.fcbarcelona.com under tickets: http://taquilla.fcbarcelona.cat/eng_v2/ ... adeswl.php
- hvor jeg altid køber kamp billet, er det ikke åben for salg af alm. billetter til ikke-medlemmer. KUN VIP billetter.

Jeg har aldrig oplevet ikke at kunne købe billetter - det har altid været ca. 2 uger inden kampen jeg har købt.

Nogen der ved hvorfor man ikke kan købe endnu?
Nogen der skal ned og se kampen?


EDIT: Jeg købte VIP billet... nogen der har erfaring med det? Skal man virkelig have fint tøj på så?

EDIT EDIT: WHAT.... Jeg gav 592 Euro for den VIP billet!!! - Jeg havde ikke omregnet til Euro og synes egentligt at 592 KR lød billigt og tænke ... ja, ja lad os da købe VIP billet!

Den var så en billet til 4500 kr!

Man er fattig, ja.. ... nu...
Jeg er medlem, men kunne tilsyneladende heller ikke købe andet end VIP billetter. Det har jeg aldrig oplevet før. Købte i stedet gennem Barcelonafootball.dk. Det var lidt billigere til gengæld sidder jeg blandt pøblen, hvor jeg retteligt hører til og kan så samtidigt iklæde mig noget mere behageligt sommertøj :thumbup:
P.S. Går i jakkesæt til hverdag på arbejde. Det er lidt overvurderet med pænt tøj...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Hej FCBSOCI

Det er faktisk meget mærkeligt at man ikke kan købe alm billetter på den officielle hjemmeside, når man kan købe dem andetsteds.. Og VIP billetter er der jo kun meget begrænset antal af... Så det er også underligt at der stadig er nogle af dem tilbage.

Jeg har aldig oplevet noget som dette... Men hey! Jeg sender en selfie med mig og Shakira i VIP loungen i halvlegen..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Kenneth »

Kenneth skrev:Er der nogen der ved, om det virkelig er sådan, at man - hvis man er heldig at blive trukket ud - skal møde op på billetkontoret ved Camp Nou for at afhente sin billet til CHL finalen, jf. denne beskrivelse:

http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... day-18-may

Det ville desværre ikke overraske mig, det ligger meget godt i tråd med den anti-udlændinge politik som klubben har ført siden Rosell...
De har lige åbnet for ansøgninger, og jeg kan se at der faktisk er mulighed for at vælge at få billetten udleveret i Berlin. Så jeg lader Bartomeu slippe med en advarsel i den her omgang ;-)

Til dem der skulle have interesse er her et link til formularen.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Namedropper lige et par restauranter/barer, som jeg stiftede bekendtskab med her på min sidste tur:

Santagustina - Et lille hyggeligt sted i El Born, hvor de laver noget af de bedste tapas, jeg mindes at have fået. Deres patatas bravas er nok de bedste jeg hidtil har prøvet. Dertil har de et godt udvalg af vin, hvor jeg fik et godt og stort glas rødvin til maden for 3,5€. Kan varmt anbefales. Havde egentlig planer om at spise derinde i mandags, men der var lukket.

La Tinaja - Et autentisk lille sted i El Born, hvor de serverer tapas der kan konkurrere, måske i virkeligheden endda slå, det jeg oplevede på Santagustina. Priserne er ganske rimelige - vi delte en hel flaske rødvin, der var ganske god, til 18€ - og maden er som sagt kanon. Man får endda selv lov til at lave lidt, da deres pa amb tomàquet serveres lidt alternativt. Man får således brød, et fed hvidløg og et par tomater og så kan man ellers selv sidde og gnubbe det ind i brødet. Det var egentlig meget fedt, for jeg vil gerne have mere hvidløg end de plejer at bruge.

La Hacienda - Mexicansk restaurant i El Born, hvis man lige trænger til noget andet end tapas - eller hvis man vil drikke en virkelig god omgang tequila eller frozen margarita. Fik en menu til 9.90€ - drikkevare inkluderet - til middag i mandags, med quesadillas til forret og enchilads til hovedret. Var virkelig godt taget prisen i betragtning. Derudover har de som sagt noget godt tequila, som jeg ellers plejer at hade. Fik en José Cuervo, som endda ikke engang bliver produceret mere.

Milk - Et lille sted gemt væk i Barri Gòtic, hvor jeg fik en virkelig god omgang brunch i fredags. Fik en vanvittig god omelet, med dertilhørende salat og kartofler. Kan godt anbefales hvis man vil forkæle sig selv med lækker brunch - men ellers er der selvfølgelig mange gode bagerier i området, hvor man kan købe en friskbagt croissant for 90 cent.

Rubi Bar - Fedt sted i El Born, hvor de har et latterligt stort udvalg af gins - endda også nogle hjemmedestillerede, der dog som regel kun består af en eller to botanicals. Fik smagsprøver på en såkaldt 'Winter Gin' og en 'Seaweed and Alga Gin'. Det var spændende, men jeg er overbevist om at begge to er bedre, hvis man også tilsætter lidt tonic. Men stedet har en fed vibe og nogle flinke bartendere, der havde travlt med at gætte hvor alle folk i baren kom fra.

Foc - Jeg tror jeg har nævnt Foc før, men det er virkelig et fedt sted. Har aldrig prøvet at spise der - andet end deres nachos, som er virkelig, virkelig gode - men at dømme ud fra deres TripAdvisor side er deres mad præcis ligeså god som deres tequila slammer. Er virkelig vild med deres tequila slammer. Habanero infused tequila blandet med limonade. Man får virkelig et kick af det.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Jeg synes godt nogle af vores guides kan blive sticky, især hvis man ikke lige orker at læse 75 sider igennem.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg blev grebet af euforien under kampen i går og fik, lidt impulsivt, bestilt en uges ferie i Barcelona fra d. 16 til d. 23. juni. Man skal jo besøge byen mindst en gang årligt.

Jeg fandt denne lejlighed, som ligger i El Born kvarteret og 50 meter fra Arc de Triomf. Jeg har altid boet på hotel, når jeg har været afsted. Jeg ser meget frem til at bo i en lejlighed denne gang.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Er der nogen som har erfaring med at tage i byen i Barcelona? Både cocktailbar og diskotek/clubs?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Blaumusse...

Sendt fra min Lenovo B8080-F med Tapatalk
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

yeeeeeea

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Spyt ud.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Bare gør det, man!

Sendt fra min A0001 med Tapatalk

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Jamen I skal jo namedroppe steder med gode drinks og piger :i
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Jeg kender nogle gode cocktailbarer...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17784
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 804 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Fedt og mad steder. Skal selv afsted om en måned.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

Kan sgu overhovedet ikke huske hvor jeg har været, når jeg har været på clubs dernede. Egentlig heller ikke alle cocktailbarer. Men der er jo nogle indlæg her:

Af mig.
Af mig.
Af Brombz.

Der er da i hvert fald nogle mad steder og nogle barer, yes? ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster