Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Kenneth »

lindholt31 skrev:Classico billetterne.

Hej er der nogen der kan fortælle hvorfor "classico" billetterne ikke er sat til salg endnu?. Mon det er Rossels valg for at farvorisere Catalanere... :devil:
Normalt bliver billetterne til ligakampene først sat til salg omkring 1/9 (med undtagelse af de kamp der bliver spillet i august self), så det er egentlig bare de øvrige ligakampe der er sat tidligt til salg denne sæson.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

JonasV skrev:
Lopezzz skrev:02/03.11.13 Barca - Putanyol
På jagt efter fly, hotel og billetter. Regner med at alt er på plads i morgen.
Vi ses dernede ;)
Trist at jeg var nødt til at aflyse turen da ingen vil med så NO Barcelona for mig i år.
Det er fcuking sørgerligt at rejse alene.
MDCCCXCIX

lindholt31

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af lindholt31 »

Kenneth skrev:
lindholt31 skrev:Classico billetterne.

Hej er der nogen der kan fortælle hvorfor "classico" billetterne ikke er sat til salg endnu?. Mon det er Rossels valg for at farvorisere Catalanere... :devil:
Normalt bliver billetterne til ligakampene først sat til salg omkring 1/9 (med undtagelse af de kamp der bliver spillet i august self), så det er egentlig bare de øvrige ligakampe der er sat tidligt til salg denne sæson.
Nå men skidt. Jeg har valgt at se kampen imod Rayo Vallecano i vinterferien istedet.. Det må blive Classico næste år :smile:
Andre der skal ned og se den kamp imod Rayo Vallecano?

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Jakob »

Hvordan anbefaler I man griber en sådan tur an? Vi er nogle kammerater som snakker om at tage ned til Barcelona fredag d. 1/11 til torsdag d. 6/11 for at se Espanyol og Milan kampene. Er det bedst selv at købe billetter, fly osv. eller er en pakkeløsning bedst?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Jakob skrev:Hvordan anbefaler I man griber en sådan tur an? Vi er nogle kammerater som snakker om at tage ned til Barcelona fredag d. 1/11 til torsdag d. 6/11 for at se Espanyol og Milan kampene. Er det bedst selv at købe billetter, fly osv. eller er en pakkeløsning bedst?
Køb det selv. Det er det bedste. Så kan i selv vælge hotel. Et tæt på stadionen, og så kan i selv vælge tidspunkter med fly osv.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Jakob »

PuyolErGud skrev:
Jakob skrev:Hvordan anbefaler I man griber en sådan tur an? Vi er nogle kammerater som snakker om at tage ned til Barcelona fredag d. 1/11 til torsdag d. 6/11 for at se Espanyol og Milan kampene. Er det bedst selv at købe billetter, fly osv. eller er en pakkeløsning bedst?
Køb det selv. Det er det bedste. Så kan i selv vælge hotel. Et tæt på stadionen, og så kan i selv vælge tidspunkter med fly osv.
Hvad vil du tro billetpriserne er for de to kampe? Sådan ca.
Er det overhovedet realistisk at få billetter til de nævnte kampe?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Jakob skrev:
PuyolErGud skrev:
Jakob skrev:Hvordan anbefaler I man griber en sådan tur an? Vi er nogle kammerater som snakker om at tage ned til Barcelona fredag d. 1/11 til torsdag d. 6/11 for at se Espanyol og Milan kampene. Er det bedst selv at købe billetter, fly osv. eller er en pakkeløsning bedst?
Køb det selv. Det er det bedste. Så kan i selv vælge hotel. Et tæt på stadionen, og så kan i selv vælge tidspunkter med fly osv.
Hvad vil du tro billetpriserne er for de to kampe? Sådan ca.
Er det overhovedet realistisk at få billetter til de nævnte kampe?
Det afhænger meget af hvor gode pladser i vil have. Der er nok nogle stykker herinde der har lidt mere styr på det, da de har været der for nylig, men jeg gav 75-80 euro for min billet da jeg var dernede og sad på række 2, helt nede ved græsset. Og Espanyol kampen tør jeg ikke gætte på, men Milan kampen burde være mulig, at få billetter til.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

Jakob skrev:Hvordan anbefaler I man griber en sådan tur an? Vi er nogle kammerater som snakker om at tage ned til Barcelona fredag d. 1/11 til torsdag d. 6/11 for at se Espanyol og Milan kampene. Er det bedst selv at købe billetter, fly osv. eller er en pakkeløsning bedst?
1. Find flytider der passer med kampen
2. Find kanpbilletter/plads og køb på fcbarcelona.com (husk at nogle kampdatoer er ikke bekræftet- lørdag eller søndag). Koster typisk omkring +80 euro for gode pladser i midten.
3. Køb flybilletterne ,
4. Hop ind på hotels.com og søg efter camp nou. Jeg anbefaler NH hoteller og Madanis Liceo ( tæt på camp nou) . Jeg plejer at give ca 1200 for 3 nætter , for værelse med 2 senge (2personer)

Ovenstående skal helst gøres inden for kort tid, men hotel kan dog vente. Dog billigst at købe tidligst muligt.

Samlet set plejer at have købt en komplet barca rejse med fly, kamp og hotel for ca 2000-2400 kr pr person (typisk 3-4 dage) .
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Jakob skrev:
PuyolErGud skrev:
Jakob skrev:Hvordan anbefaler I man griber en sådan tur an? Vi er nogle kammerater som snakker om at tage ned til Barcelona fredag d. 1/11 til torsdag d. 6/11 for at se Espanyol og Milan kampene. Er det bedst selv at købe billetter, fly osv. eller er en pakkeløsning bedst?
Køb det selv. Det er det bedste. Så kan i selv vælge hotel. Et tæt på stadionen, og så kan i selv vælge tidspunkter med fly osv.
Hvad vil du tro billetpriserne er for de to kampe? Sådan ca.
Er det overhovedet realistisk at få billetter til de nævnte kampe?
Sorry men jeg kan garantere jer at i ikke kommer til at sidde sammen og næsten alle billetter er allerede væk.
Tjek pladser på Barcas hjemmeside og du vil selv se det.
Men en billet koster fra 80 til 165 euro og du kan trække 30% fra hvis du er medlem.
MDCCCXCIX

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Espanyol plejer der vist ikke ligefrem at blive udsolgt til. CL-kampe ved jeg ikke det store om, men forestiller mig der er anderledes run på billetsalget.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

Der er gode muligheder for pladser vedsiden af hinanden dagene op til kampen. Rigtig mange sæsonkortholdere frigiver pladser kort inden kampdato. Men kræver dog at man tør at have den tålmodighed.
Próxima Estación.... Parallel!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Og hvis man er heldig er der nogle der måske vil bytte, så man kan sidde ved siden af hinanden. Da jeg var dernede var billetterne ikke helt ved siden af hinanden, så vi spurgte om vi ikke kunne bytte med ham der sad der, og så sad vi ved siden af hinanden. Men ja, jo tidligere i bestiller, des bedre muligheder.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

PuyolErGud skrev:Og hvis man er heldig er der nogle der måske vil bytte, så man kan sidde ved siden af hinanden. Da jeg var dernede var billetterne ikke helt ved siden af hinanden, så vi spurgte om vi ikke kunne bytte med ham der sad der, og så sad vi ved siden af hinanden. Men ja, jo tidligere i bestiller, des bedre muligheder.
Det har jeg også oplevet flere gange - folk plejer at være meget hjælpsomme med den slags.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15015
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1687 gange
Blevet takket: 1124 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Ja men det at risikere og vente til den sidste dag er ikke optimalt.
Jeg kiggede på billetter for et par uger siden og der kunne jeg ikke finde 2 pladser ved siden af hinanden.
Det kan man kun hvis man skal sidde tæt på skyerne :)
Men de der billethajer plejer at være dygtige til at skaffe gode pladser men prisen er lidt pebret.

Og ja, jeg har også oplevet at folk bytter pladser, husk bare at spørge pænt.
abx skrev:Der er gode muligheder for pladser vedsiden af hinanden dagene op til kampen. Rigtig mange sæsonkortholdere frigiver pladser kort inden kampdato. Men kræver dog at man tør at have den tålmodighed.
Men det er lokalderby så jeg nægter at tro at mange vil frigive sin plads så alle de gode pladser er sikkert optaget.

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Mine erfaringer fra da jeg var dernede og se kampen mod Levante er, som den kvindelige ekspedient ved FCBotiga shoppen ved "Jaume I" også forklarede, at det ikke er nødvendigt at købe billetter til to sæder ved siden af hinanden.

Folk køber billet til en bestemt sektion på stadion, men herefter sidder folk ikke på den specifikke plads der står på billetten, man sætter sig bare. Det passede som hende ekspedienten sagde, vi gjorde det samme da vi var afsted og da vi satte os blev vi kun nød til at rejse os én gang og finde nogle andre pladser - og det var fordi det var to andre "turister" der insisterede på at skulle sidde der hvor de havde billetter til.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster