Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

SpillerSomMESSI skrev:
Brombi skrev:fuuuck you guys, nu vil jeg også til Barcelona.. De sidste to gange har været med damen, måske er det tid til en drengetur :D
Hvis du insisterer kan vi da dele hotel værelse og så ka jeg bede fruen og datteren om at blive hjemme.

Du ved' sådan noget ka jeg bar' gøre, du!

Men --- jeg må på det bestemste pointere: NO hanky panky!
I'm all hanky panky boy

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Jeg er somsagt i Barcelona den næste uges tid og har ikke købt billetter på forhånd da jeg synes 150 euros er lidt pebret og det er faktisk svært at finde to sammenhængende pladser. Men er der folk der har erfaring med at købe på selve kampdagen eller er det noget med at man også kan købe dem i bank-automater og er det i så fald indviklet med hensyn til at vælge plads osv.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Culé skrev:Jeg er somsagt i Barcelona den næste uges tid og har ikke købt billetter på forhånd da jeg synes 150 euros er lidt pebret og det er faktisk svært at finde to sammenhængende pladser. Men er der folk der har erfaring med at købe på selve kampdagen eller er det noget med at man også kan købe dem i bank-automater og er det i så fald indviklet med hensyn til at vælge plads osv.
Der er mange billethajer ved Camp Nou hver dag og du skal bare sige Tickets! så er de der.
Du kan sagtens prutte om prisen. Bare sige til dem at du har kun 50 euro i lommen så er du godt i gang ;-)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Her på førstedagen hernede har der været flere steder man har kunnet erhverve sig billetter - og vi har ikke engang været forbi Camp Nou endnu. Jeg har dog ikke forhørt mig nogen af de steder vi er stødt på (private folk, små replika butikker, stand på Ramblaen, osv osv)

Men er der nogen erfaringer med bedste udbudte billetter for så nogen som os der gerne vil sidde med godt udsyn også mht pris.

Er i øvrigt ikke stødt på de her bankautomater hvor jeg mindes man kan købe billetter fra, er det bare la caixa?

I øvrigt er der vanvittig mange folk/børn i Barca-trøjer, selvfølgelig primært "Messi" og "Neymar Jr" :cool:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Michman »

Drenge er der en af jer der kan anbefale et godt og billigt hotel som ligger tæt på Camp nou?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Så er vi ved at være klar til at tage afsted mod Les Corts og Camp Nou. Vi endte med at købe (de dyreste) billetter via FCBotiga ved "Jaume I". 149 euros pr. stk. for at sidde stort set klods op ad Rosell og co. Så er der nogen der skal af med en mening eller to så skriv det lige her så får han det sku lige med på vejen. :glad:

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Sweet, hav en god kamp. Klø ham gerne lidt i håret, hvis du kan komme til for Zubi.
Allez...

Afellay99

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Afellay99 »

Culé skrev:Så er vi ved at være klar til at tage afsted mod Les Corts og Camp Nou. Vi endte med at købe (de dyreste) billetter via FCBotiga ved "Jaume I". 149 euros pr. stk. for at sidde stort set klods op ad Rosell og co. Så er der nogen der skal af med en mening eller to så skriv det lige her så får han det sku lige med på vejen. :glad:
Stik ham en flad eller 2 og jeg betaler gerne billetten for dig.

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Fantomet »

Culé skrev:Så er vi ved at være klar til at tage afsted mod Les Corts og Camp Nou. Vi endte med at købe (de dyreste) billetter via FCBotiga ved "Jaume I". 149 euros pr. stk. for at sidde stort set klods op ad Rosell og co. Så er der nogen der skal af med en mening eller to så skriv det lige her så får han det sku lige med på vejen. :glad:
Råb ad ham og skrig Hijo de puta !

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Det er fuldstændig sindssygt, at skulle betale 800+ kr for en kampbillet.

Med det sagt, så skal jeg selv til at bestille omkring midten, bare på modsatte side, til kampen mod Valladolid d. 6/10. Wehuu!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Fantomet »

zqa skrev:Det er fuldstændig sindssygt, at skulle betale 800+ kr for en kampbillet.

Med det sagt, så skal jeg selv til at bestille omkring midten, bare på modsatte side, til kampen mod Valladolid d. 6/10. Wehuu!
Man får livets oplevelse og sidder på et lækkert bløde sæde. Det koster desværre penge.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Det gør sgu ikke billetprisen mere retfærdig.
#jesuisSheep

lindholt31

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af lindholt31 »

Classico billetterne.

Hej er der nogen der kan fortælle hvorfor "classico" billetterne ikke er sat til salg endnu?. Mon det er Rossels valg for at farvorisere Catalanere... :devil:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

lindholt31 skrev:Classico billetterne.

Hej er der nogen der kan fortælle hvorfor "classico" billetterne ikke er sat til salg endnu?. Mon det er Rossels valg for at farvorisere Catalanere... :devil:
Er kampdatoen og tiden allerede blevet fastsat? Mener altid at sådan noget er blevet sat til salg 2 uger inden kampdagen.

Brugeravatar
Kenneth
Indlæg: 61
Tilmeldt: tors jul 20, 2006 6:04 pm
Geografisk sted: Nordjylland
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Kenneth »

lindholt31 skrev:Classico billetterne.

Hej er der nogen der kan fortælle hvorfor "classico" billetterne ikke er sat til salg endnu?. Mon det er Rossels valg for at farvorisere Catalanere... :devil:
Normalt bliver billetterne til ligakampene først sat til salg omkring 1/9 (med undtagelse af de kamp der bliver spillet i august self), så det er egentlig bare de øvrige ligakampe der er sat tidligt til salg denne sæson.
¡Visca el Barça! FCBarcelona Soci num. 96111

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster