Streaming

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Streaming

Indlæg af whidgee »

B-Freak skrev:
SparetireDad skrev:
B-Freak skrev:Strive er faktisk begyndt at blive ret stabilt og med danske kommentatorer mm.
Min pointe ifht TV2 var nok mere, at deres samarbejde vel blot betyder, at Strive “videresender” deres stream til TV2 - og ikke at TV2 får sendingen direkte fra LaLigas TV-systemer. Med andre ord: man skal vel ikke forvente en højere bitrate på de kampe, der sendes på TV2.

Når det er sagt, så er det jo heller ikke ret meget, som TV2 seere får ud af det, da der (medmindre man har TV2 Play) kun er tale om én kamp om ugen... om det er så er FCB, der vises, det er jo heller ikke nogen garanti, da de sikkert også vil vise RM.
Helt enig.

Mente også bare at jeg ikke er i ekstase over at TV2 nu får noget data fra strive.

Så vi er rimelig enige.
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/her- ... ftale.html
Streaming af Barcas kampe via TV2 Play vil ikke være fra samme kilde, feed og teknik som Strive Sport, da man hos TV2 Play streamer sin egen kanal, TV2 Sport, og ikke signalet fra Strive Sport. Man får sit eget internationale signal.

Blaugrana al vent
Indlæg: 520
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Streaming

Indlæg af Blaugrana al vent »

Savner tiderne hvor Viaplay Sport var nok til at dække sit Barca + Prl + Champions League behov.
Jeg bløder Blaugrana

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Streaming

Indlæg af Kvoller »

Blaugrana al vent skrev:Savner tiderne hvor Viaplay Sport var nok til at dække sit Barca + Prl + Champions League behov.
Ja for helvede, dengang gad jeg godt betale for Viaplay

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Streaming

Indlæg af !Option »

Jeg prøvede Strive for første gang her i onsdags, og var faktisk ganske godt tilfreds. Nogen der ved hvor mange brugere der kan være på samme konto? :smile:
Rey Abi!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Streaming

Indlæg af Piquénbauer »

!Option skrev:Jeg prøvede Strive for første gang her i onsdags, og var faktisk ganske godt tilfreds. Nogen der ved hvor mange brugere der kan være på samme konto? :smile:
Mener det er 2 så du kan godt dele ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Streaming

Indlæg af emo »

Piquénbauer skrev:
!Option skrev:Jeg prøvede Strive for første gang her i onsdags, og var faktisk ganske godt tilfreds. Nogen der ved hvor mange brugere der kan være på samme konto? :smile:
Mener det er 2 så du kan godt dele ;-)
Da det lige kom ud kunne jeg ikke dele med nogen som helst. Måske de har lavet det om?
Allez...

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Streaming

Indlæg af B-Freak »

Strive har sikret sig rettighederne til den amerikanske MLS
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

FCBSOCI
Indlæg: 2447
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 506 gange

Re: Streaming

Indlæg af FCBSOCI »

Tror ikke man kan dele. Da min søn hoppede på Real - Barca (i sin egen lejlighed), blev jeg logget af med besked om, at mit abonnement allerede var i brug. Nå, men hvem gider da også se El Clasico, når vi basker de hvide (næsten) hver gang? Svar: Det gør jeg :glad: .

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Streaming

Indlæg af De La Barça »

FCBSOCI skrev:Tror ikke man kan dele. Da min søn hoppede på Real - Barca (i sin egen lejlighed), blev jeg logget af med besked om, at mit abonnement allerede var i brug. Nå, men hvem gider da også se El Clasico, når vi basker de hvide (næsten) hver gang? Svar: Det gør jeg :glad: .
Jeg har delt min konto med min bror hele sæsonen.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Streaming

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:
!Option skrev:Jeg prøvede Strive for første gang her i onsdags, og var faktisk ganske godt tilfreds. Nogen der ved hvor mange brugere der kan være på samme konto? :smile:
Mener det er 2 så du kan godt dele ;-)


Jeps, 2 stk på af gangen. Oplagt at dele med en:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Streaming

Indlæg af Jakob »

Nogen her der vil dele deres foretrukne streamingside? :) Siden Reddit blev lukket har jeg brugt lidt forskellige sider, men det er som om der er kommet øget fokus på streaming, og de er derfor også blevet lukket.

På forhånd tak!
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Streaming

Indlæg af Rb88 »

Footybite . Der finder jeg alt til spansk. På opfordring af andre brugere herinde naturligvis

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Streaming

Indlæg af Jakob »

Rb88 skrev:Footybite . Der finder jeg alt til spansk. På opfordring af andre brugere herinde naturligvis

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Tak for tippet. Streamer de også ChL?
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Streaming

Indlæg af Rb88 »

Jakob skrev:
Rb88 skrev:Footybite . Der finder jeg alt til spansk. På opfordring af andre brugere herinde naturligvis

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Tak for tippet. Streamer de også ChL?
Det mener jeg. Mener de har en CHL sektion til streams. Men bruger kun til la liga da viaplay klarer alt andet for mig

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Streaming

Indlæg af Kvoller »

Jakob skrev:
Rb88 skrev:Footybite . Der finder jeg alt til spansk. På opfordring af andre brugere herinde naturligvis

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Tak for tippet. Streamer de også ChL?
De har alt. La liga, serie A, premier league, champions league, ligue 1. Stort set alt, men prøv at brug deres hjemmeside, det er delt op i sektioner. De skriver også hvilket sprog streamet er og hvor mange reklamer der er. Jeg bruger dig aldrig links der siger man skal slå adblock fra. Plus, så kan man se om de er gode streams ved sådan en lille counter, der siger om folk har stemt positiv eller negativ på et stream.
Jeg plejer at gå efter buffstream, ripple, baldstreamer. Det er lige dem jeg kan huske :-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster