Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Lopezzz skrev:+ 1000kr på The Bagdad Sex Club http://www.bagdad.com/newsite/despedidas.php?Lang=EN 8)
Det ligger på La Rambla :wink:
Naturligvis, troede at det var underforstået. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

averniere

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af averniere »

Jeg skal have kone og to sønner med. Vi har lige bestilt flybilletter via Kastrup til 4700 kr. for os alle. Da drengene kommer gratis ind (har skrevet til dem dernede for at få aldersgrænsen, som var 8 år), så er de øvrige omkostninger afhængig af hvad vi skal ende med at betale for billetterne (mod Valencia d. 16 eller 17. oktober) og samlet pris for lejlighed for 6 nætter (satser på ca. 500 euro i alt udfra det jeg har fundet frem indtil videre)

Gode råd med hensyn til hvor man skal bo?

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af SpillerSomMESSI »

averniere skrev:Jeg skal have kone og to sønner med. Vi har lige bestilt flybilletter via Kastrup til 4700 kr. for os alle. Da drengene kommer gratis ind (har skrevet til dem dernede for at få aldersgrænsen, som var 8 år), så er de øvrige omkostninger afhængig af hvad vi skal ende med at betale for billetterne (mod Valencia d. 16 eller 17. oktober) og samlet pris for lejlighed for 6 nætter (satser på ca. 500 euro i alt udfra det jeg har fundet frem indtil videre)

Gode råd med hensyn til hvor man skal bo?
Det er altså en hel uge i skal afsted! Fedest.

Mht. hvor man skal bo: alle siger få noget i nærheden af La Rambla
http://maps.google.dk/maps?hl=da&tab=wl
Det er der det sner!

Vi valgte dog for nemhedens skyld (idet vi blot skal derned for at se bold) at bo lige klods op ad Camp Nou:
http://www.hotel.info/booking.aspx?gcli ... &cpnll=371
-En lejlighed for 5 personer kostede kun ca. 400 euro for 3 nætter.
Der er Metro lige i nærheden så hvis vi skal ind til La Rambla så er det rimelig let.

Der er også en hostel lige ved siden af stadion som er billig:
http://maps.google.dk/maps?q=Hostal%20C ... =da&tab=wl
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Fedt. Billund Lufthavn gør da deres for at irritere kunderne.

180 kr. per vej for bus fra Århus til Billund, og derned kører de ikke mellem 4.45 og 7.40 om morgenen - altså skal vi med bus kl. lort om morgenen, så vi kan være dernede 6.15 (den næste bus er der 9.46, og vores fly letter 9.25), hvilket vil sige, at vi skal sidde og vente i en time før vi overhovedet kan komme af med den ene sportstaske, vi skal have med. Har altså en dårlig smag i munden over at betale så meget for noget så ringe. Hurra for koffein, for ellers ville jeg da sove under kampen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Jbninc »

Er det en Ryanair afgang du skal med? Deres afgange er altid dårlige, men til gengæld er deres priser helt fantastiske. Jeg skal f.eks. ned og se kampen mod Sporting Gijon. Vi er tre der sammenlangt skal afsted. Tur/retur for alle tre 1380 kroner.

Det er ganske fornuftigt. Men ja, rejsetiderne er til gengæld dårlige. Nu hvor det er så besværligt at komme fra Århus til Billund, har Tirstrup lufthavn så ikke nogle billetter der kunne matche Billunds?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Blaugrana92 »

Tror stort set ikke Billund har andet end Ryanair? :P

Eller jo, de har vidst også Cimber Sterling, airBaltic eller sådan noget og så et eller andet islandsk. Men det er jo Ryanair der laver pengene! ;)

Edit: Faktisk så tror jeg at Ryanair siger følgende til producenten når de skal bestille et 'nyt' fly: "Vi skal have et fly. Der skal være vinger og motor - resten er ligegyldigt!"

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Tirstrup har kun afgange til København, Oslo, Stockholm, London, Gøteborg og så lidt flere til København. Det er også en besværlig lufthavn at komme til, og der er endnu mindre at give sig til end i Billund, så det er sværere at få ventetiden til at gå. Afgangen på onsdag passer mig egentlig fint, problemet er Billund Lufthavns bus, der ikke kører i den periode, der ville passe os bare nogenlunde. Hvis vi var i bil havde det ikke været noget problem, men vi har desværre ikke kunnet skaffe en.

Ryanair er absolut blandt de bedste flyselskaber, jeg har været med. De kommer til tiden, de er møgbillige (975 kr. for to personer tur/retur, heraf er de 320 kr. for ét stk. bagage), og når man kun flyver inden for Europa er komforten ganske udmærket.

Nogen, der har forslag til, hvor længe før kampstart man bør dukke op? Vil gerne have stemning med og alt det, men gider heller ikke sidde der i flere timer og kukkelure, hvis det regner.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Jbninc »

Mander skrev:Tirstrup har kun afgange til København, Oslo, Stockholm, London, Gøteborg og så lidt flere til København. Det er også en besværlig lufthavn at komme til, og der er endnu mindre at give sig til end i Billund, så det er sværere at få ventetiden til at gå. Afgangen på onsdag passer mig egentlig fint, problemet er Billund Lufthavns bus, der ikke kører i den periode, der ville passe os bare nogenlunde. Hvis vi var i bil havde det ikke været noget problem, men vi har desværre ikke kunnet skaffe en.

Ryanair er absolut blandt de bedste flyselskaber, jeg har været med. De kommer til tiden, de er møgbillige (975 kr. for to personer tur/retur, heraf er de 320 kr. for ét stk. bagage), og når man kun flyver inden for Europa er komforten ganske udmærket.

Nogen, der har forslag til, hvor længe før kampstart man bør dukke op? Vil gerne have stemning med og alt det, men gider heller ikke sidde der i flere timer og kukkelure, hvis det regner.
Tirstrup har også afgange til Barcelona (girona). Jeg har benyttet mig af den lufthavn før. Men ja, hvis du ikke har en bil kan det godt være lidt besværligt at benytte den. Dog er det muligt, men det kan være at det ikke kommer til at passe ind i tidsplanen. Who knows.

De to gange hvor jeg har været på Camp Nou har det været fint med at tage afsted en time før. Det kommer også an på hvilken kamp du skal ind og se.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Hmm, en time lyder vel rimeligt nok. Skal dog også lige have tid til at få noget ædelse ned, og få en øl med nogle venner der tilfældigvis er dernede med interrail, og tager hjem samme dag som vi kommer ned. Man må jo se om man kan presse det hele ind i skemaet, selvom kampen starter tidligt (19.45).
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Jbninc »

Nu ved jeg ikke hvor mange mennesker der dukker op til kampen mod Milan, men mon ikke der kommer en del, når det er Ronaldinho reunion. Måske du skal have en plan B med mth. transport tilbage til dit hotel. Bare køen hen til metroen plejer at være uendelig lang.

Jeg har ofte opgivet, og bare gået ind mod byen istedet. Held og lykke, og god kamp!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

God idé med en plan B - heldigvis ser det ud til at blive godt vejr dernede, og eftersom kampen slutter tidligt er der jo også god tid til at vandre tilbage ind mod bymidten. Skal alligevel ikke nå noget - ud over druk. ;)

Mange tak! Jeg lægger måske billeder eller video op, nu må vi se.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Jbninc »

Kunne være sjovt med nogle billeder. Måske man kunne efterspørge en upload mulighed på dette site, hvor medlemmer på forummet kan dele billeder af diverse fodboldrejser til Barcelona? Der er vel efterhånden en del der tager afsted.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Det kunne være rart, men ville formentlig tage lidt for meget plads - men ellers må jeg jo finde frem til en gratis tjeneste et eller andet sted, og så smide video på YouTube. Gider i hvert fald ikke at sidde og linke til min Facebook-profil, for at tilfælde mennesker kan se billeder. ;)

Regner med at tage kamera med derind, men nu må vi se. Kunne i hvert fald være fedt at få lidt video af stemningen omkring Ronaldinho.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Jbninc

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Jbninc »

Jeg tror ikke engang at plads er noget problem, hvis der bliver uploaded i jpg format, og plads koster ikke det store længere. Men det må være op til webmasteren at dømme.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Tur til Barcelona

Indlæg af Mander »

Hjælp - jeg er lige pludselig kommet i tvivl om, hvorvidt det billetkontor som jeg havde udset mig til at afhente billetterne ved, rent faktisk kan bruges når man har bestilt over den officielle hjemmesiden, da det vist er en agent. Skal jeg virkelig helt ud til Camp Nou og hente billetterne? De gider ikke at skrive adresser på deres billetkontorer, bare "access 14" og den slags, hvilket ikke hjælper mig specielt meget.

Nogen der har erfaring med at afhente billetterne ved La Caixa? Har fundet en guide, men er bare bange for, at noget skulle gå galt, når man har en maskine i stedet for en person til at hjælpe sig... hvem ved, om de har lavet en engelsk version...
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster