Spilletrøjer

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Culé »

Kan ikke lige se hvorfor den skulle være specielt håbløs. Desuden er det vidst ikke en regel klubben har med at skifte typografi hver sæson. Mindes i hvert fald at typografien på 09/10 og 10/11 trøjerne var ganske identisk? :smile:

BarçaDK

Re: Spilletrøjer

Indlæg af BarçaDK »

Culé skrev:Kan ikke lige se hvorfor den skulle være specielt håbløs. Desuden er det vidst ikke en regel klubben har med at skifte typografi hver sæson. Mindes i hvert fald at typografien på 09/10 og 10/11 trøjerne var ganske identisk? :smile:
Du er vist et år for langt fremme. 08/09 og 09/10 var hvert fald meget tæt på identiske når det kom til skrifttype.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Culé »

BarçaDK skrev:
Culé skrev:Kan ikke lige se hvorfor den skulle være specielt håbløs. Desuden er det vidst ikke en regel klubben har med at skifte typografi hver sæson. Mindes i hvert fald at typografien på 09/10 og 10/11 trøjerne var ganske identisk? :smile:
Du er vist et år for langt fremme. 08/09 og 09/10 var hvert fald meget tæt på identiske når det kom til skrifttype.
Ja, og trøjerne før den (08/09) var også meget lig - hvis ikke 100% - så man kan vel ikke rigtig påstå at klubben skifter typografi hver sæson. ;-)

BarçaDK

Re: Spilletrøjer

Indlæg af BarçaDK »

Culé skrev:
BarçaDK skrev:
Culé skrev:Kan ikke lige se hvorfor den skulle være specielt håbløs. Desuden er det vidst ikke en regel klubben har med at skifte typografi hver sæson. Mindes i hvert fald at typografien på 09/10 og 10/11 trøjerne var ganske identisk? :smile:
Du er vist et år for langt fremme. 08/09 og 09/10 var hvert fald meget tæt på identiske når det kom til skrifttype.
Ja, og trøjerne før den (08/09) var også meget lig - hvis ikke 100% - så man kan vel ikke rigtig påstå at klubben skifter typografi hver sæson. ;-)
Dude, du sejler :mrgreen: :mrgreen:

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Culé »

BarçaDK skrev:
Culé skrev:
BarçaDK skrev:
Culé skrev:Kan ikke lige se hvorfor den skulle være specielt håbløs. Desuden er det vidst ikke en regel klubben har med at skifte typografi hver sæson. Mindes i hvert fald at typografien på 09/10 og 10/11 trøjerne var ganske identisk? :smile:
Du er vist et år for langt fremme. 08/09 og 09/10 var hvert fald meget tæt på identiske når det kom til skrifttype.
Ja, og trøjerne før den (08/09) var også meget lig - hvis ikke 100% - så man kan vel ikke rigtig påstå at klubben skifter typografi hver sæson. ;-)
Dude, du sejler :mrgreen: :mrgreen:
Sorry, havde ikke lige set at det var "iStokholm" og ikke dig der sagde at klubben skiftede typografi hver sæson. Men min pointe holder, den er så bare henvendt til "iStokholm". ;-)

iStokholm

Re: Spilletrøjer

Indlæg af iStokholm »

Culé skrev:Kan ikke lige se hvorfor den skulle være specielt håbløs. Desuden er det vidst ikke en regel klubben har med at skifte typografi hver sæson. Mindes i hvert fald at typografien på 09/10 og 10/11 trøjerne var ganske identisk? :smile:
Nej okay, det var vidst også bare noget jeg bildte mig selv ind :-) Håbløs er måske også overdrevet, men synes slet ikke det passer ind. Syndt når nu trøjen er på flot.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af JonasV »

Nu fik jeg jo Koda-penge denne måned, så jeg har netop bestilt disse tre trøjer:

Billede
(med Iniesta)

Billede
(også med Iniesta)

Billede
(med Guardiola)


Jeg glæder mig til at modtage dem - de kommer til at klæde samlingen.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Culé »

Er du seriøs? Hvor kan man købe de der CL-edition?

iStokholm

Re: Spilletrøjer

Indlæg af iStokholm »

Hold da op! Hvad står de i?

BarçaDK

Re: Spilletrøjer

Indlæg af BarçaDK »

Damn, damn, damn, Jones, hvor har du købt Guardiola-trøjen?? :glad:

Brugeravatar
Fantomet
Indlæg: 263
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 2:24 pm
Geografisk sted: Aarhus V med 2 A'er.
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 3 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Fantomet »

JonasV skrev:Nu fik jeg jo Koda-penge denne måned, så jeg har netop bestilt disse tre trøjer

Koda-penge?

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Quaresma »

Fuck de er lækre, Jones! Hvor meget fik du lige fra Koda?
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Spilletrøjer

Indlæg af JonasV »

Jeg er lige ude (på Tapatalk) - skal nok give lyd når jeg er hjemme igen. Det er ikke sikkert træerne vokser ind i himlen (har ikke modtaget trøjerne endnu), men det er heller ikke helt usandsynligt.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af JonasV »

Nå, sagen er den at jeg følger fodboldskribent Jason Pettigrove på Twitter - http://twitter.com/jasonpettigrove - og han postede for noget tid siden links til forskellige trøjer, man kunne købe hvis man henvendte sig til ham. Det er ikke ham selv, der sælger trøjerne, men nogen han arbejder sammen med.

Han postede links indeholdende de billeder jeg også har postet her i tråden og skrev ydermere I should point out that they are not copies or fakes, there is no catch. I would not be willing to put my name to anything like that.

Han virker i øvrigt som en ret reel fyr - har også en del kontakt med Graham Hunter, Alexandra fra TotalBarca og lignende, derfor tager jeg chancen og tager hans ord for gode varer.

Jeg tror, det er dem, der hedder "666 Football Shirt", han har en samarbejdsaftale med.

Det, der får det til at virke en anelse for godt til at være sandt er, at de tre trøjer jeg har bestilt - Barca 2009 Champions League Final (Iniesta 8), Barca 2011 Champions League Final (Iniesta 8), Barca 1990's Kappa (Guardiola 4) - kun koster £75 i alt ...og det er inkl. forsendelse.

Derfor er jeg lidt spændt på, om de ser ud præcis som på billederne med de rigtige CL-ærmemærker osv. Jeg havde dog lige lyst til at tage chancen.

BarçaDK

Re: Spilletrøjer

Indlæg af BarçaDK »

Ja, det lyder sgu næsten for godt til at være sandt. Håber du får dine varer. Update lige :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 16 gæster