Spilletrøjer

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: Spilletrøjer

Indlæg af BarçaDK »

iStokholm skrev:Apropos det med at der "skal" enkatalaner senyera trøje. Nogen der har en komplet liste med hvem der er det?
Valdés
Piqué
Fàbregas
Puyol
Xavi
Bartra
Busquets
Alba
Montoya
Fontàs
Cuenca
Tello
Balliu
Sergi Gómez
Ilie
Planas
Deulofeu
Sergi Roberto
Masip
Lobato
Juste
Muniesa
Joan Àngel Román


Det er de katalanske seniorspillere ;-)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af zqa »

Bojan er også! :cool:
#jesuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Heartbreaker »

Snupper en med Cuenca.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

iStokholm

Re: Spilletrøjer

Indlæg af iStokholm »

BarçaDK skrev:
iStokholm skrev:Apropos det med at der "skal" enkatalaner senyera trøje. Nogen der har en komplet liste med hvem der er det?
Valdés
Piqué
Fàbregas
Puyol
Xavi
Bartra
Busquets
Alba
Montoya
Fontàs
Cuenca
Tello
Balliu
Sergi Gómez
Ilie
Planas
Deulofeu
Sergi Roberto
Masip
Lobato
Juste
Muniesa
Joan Àngel Román


Det er de katalanske seniorspillere ;-)
Jeg siger mange tak :-) Har allerede trøjer med Fàbregas og Deulofeu, så de er udelukket. Vil dog lige se transfervinduet an, for føler lidt alt kan ske med den nuværende trænerstab.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Culé »

Er der nogen der ved hvorfor den nye sæsons strømper er blå på billedet her når de fx på Unisports side er røde?

Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af JonasV »

Husker jeg helt galt, eller er det noget med at de både skal være blå og røde, på samme måde som ærmerne?

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Culé »

JonasV skrev:Husker jeg helt galt, eller er det noget med at de både skal være blå og røde, på samme måde som ærmerne?
Det er de også, men her er dem som formentlig er dem de kommer til at spille i og de er altså ikke de samme som dem på ovenstående billede?

Billede

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Culé »

Vildt at der ikke har været protester mod at Qatar Airways står skrevet med hvid på maven af trøjerne. Hvorfor ikke fortsætte med gul som med Qatar Foundation, synes det virkede mere naturligt - selvom logoet/skrifttypen sikkert også gjorde sit, da den var betydeligt pænere end det vi får på de kommende trøjer. :mad:

BarçaDK

Re: Spilletrøjer

Indlæg af BarçaDK »

Det har der også, Culé ;-)
BarçaDK skrev:jeg håber at QATAR AIRWAYS bliver gult

iStokholm

Re: Spilletrøjer

Indlæg af iStokholm »

Culé skrev:Vildt at der ikke har været protester mod at Qatar Airways står skrevet med hvid på maven af trøjerne. Hvorfor ikke fortsætte med gul som med Qatar Foundation, synes det virkede mere naturligt - selvom logoet/skrifttypen sikkert også gjorde sit, da den var betydeligt pænere end det vi får på de kommende trøjer. :mad:
Jeg har næsten ikke set andet end protester :-)


Nogen der har fået en af trøjerne, og kan sige lidt om hvordan de er irl?

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Culé »

iStokholm skrev:
Culé skrev:Vildt at der ikke har været protester mod at Qatar Airways står skrevet med hvid på maven af trøjerne. Hvorfor ikke fortsætte med gul som med Qatar Foundation, synes det virkede mere naturligt - selvom logoet/skrifttypen sikkert også gjorde sit, da den var betydeligt pænere end det vi får på de kommende trøjer. :mad:
Jeg har næsten ikke set andet end protester :-)
Hvor??

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Jurij »

Culé skrev:
iStokholm skrev:
Culé skrev:Vildt at der ikke har været protester mod at Qatar Airways står skrevet med hvid på maven af trøjerne. Hvorfor ikke fortsætte med gul som med Qatar Foundation, synes det virkede mere naturligt - selvom logoet/skrifttypen sikkert også gjorde sit, da den var betydeligt pænere end det vi får på de kommende trøjer. :mad:
Jeg har næsten ikke set andet end protester :-)
Hvor??
barcaforum.com
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Culé »

Jurij skrev:
Culé skrev:
iStokholm skrev:
Culé skrev:Vildt at der ikke har været protester mod at Qatar Airways står skrevet med hvid på maven af trøjerne. Hvorfor ikke fortsætte med gul som med Qatar Foundation, synes det virkede mere naturligt - selvom logoet/skrifttypen sikkert også gjorde sit, da den var betydeligt pænere end det vi får på de kommende trøjer. :mad:
Jeg har næsten ikke set andet end protester :-)
Hvor??
barcaforum.com
Altså når jeg snakker om "protester" tænker jeg på optog i gaderne, bannere på stadion osv. Det så man bl.a. første gang man annoncerede aftalen med Qatar...

BarçaDK

Re: Spilletrøjer

Indlæg af BarçaDK »

Der er immervæk forskel på at ændre farven på lidt tekst på mavsen og så for første gang nogensinde at sælge sig selv som reklamesøjle! ;-)

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Spilletrøjer

Indlæg af Culé »

BarçaDK skrev:Der er immervæk forskel på at ændre farven på lidt tekst på mavsen og så for første gang nogensinde at sælge sig selv som reklamesøjle! ;-)
Haha, true that - men så alligevel... Kan selvfølgelig nu ikke lige huske den præcise sammenhæng men mindes at der før har været protester fra fans omkring farven hvid i forbindelse med Blaugrana, så derfor undrer det mig hvis der ikke har været nogle nu her med farven på sponsorlogoet...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster