Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Meld dig ind i den danske penya, og så billetter der igennem ;)
#jesuisSheep

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Madbassen »

FCBSOCI skrev:
Madbassen skrev:Er billetterne til El Clasico i december kommet til salg for socis? Hvis ikke, hvornår kan man så forvente, at de gør. Tak
Billeterne er ikke kommet til salg endnu, med mindre du vil købe VIP billetter, som er ekstremt dyre.
Lige som dig er jeg også medlem, og jeg plejer at få en mail nogle dage før salget starter. Gør du ikke det? Det starter typisk kl. 10 den pågældende og man skal være hurtige på tasterne for at nå at få en billet. Som jeg husker det, så starter salget til ikke medlemmer dagen efter, men da er billeterne allerede revet væk. Jeg har selv været så heldig at se seks ud af de seneste syv El Classico kampe på Camp Nou. Det er en fantastisk oplevelse. Hver gang. Desværre kan jeg ikke se den i december. Øv.
Håber, at du får billetter. Rigtig god fornøjelse med kampen, du må gerne heppe på Barca fra os begge.
Mange tak for svar! Jeg var bare bange for, at jeg havde overset mailen fra klubben. Sidste år købte jeg til kampen på Camp Nou i marts og der blev de sat til salg allerede i november. Altså fem måneder før. Og nu er der kun 2,5 måned til. Men jeg venter spændt så :-)
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Madbassen »

zqa skrev:Meld dig ind i den danske penya, og så billetter der igennem ;)
Er chancen stor for at få igennem der? Og hvordan er prisen på billetterne så?
Soci nummer 122.432

Barça - RCD Espanyol 1-0 (Z. Ibrahimović pen.)
F.C. København - Barça 1-1 (L. Messi)
Barça - Arsenal F.C. 3-1 (L. Messi, Xavi H., L. Messi pen.)
Barça - Real Madrid C.F. 2-1 (J. Mathieu, L. Suarez)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

Jep. Vi har ikke prøvet ikke at få. Prisen er den samme. Penyaerne får bare førsteret til billetterne.
#jesuisSheep

FCBSOCI
Indlæg: 2491
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Madbassen skrev:
FCBSOCI skrev:
Madbassen skrev:Er billetterne til El Clasico i december kommet til salg for socis? Hvis ikke, hvornår kan man så forvente, at de gør. Tak
Billeterne er ikke kommet til salg endnu, med mindre du vil købe VIP billetter, som er ekstremt dyre.
Lige som dig er jeg også medlem, og jeg plejer at få en mail nogle dage før salget starter. Gør du ikke det? Det starter typisk kl. 10 den pågældende og man skal være hurtige på tasterne for at nå at få en billet. Som jeg husker det, så starter salget til ikke medlemmer dagen efter, men da er billeterne allerede revet væk. Jeg har selv været så heldig at se seks ud af de seneste syv El Classico kampe på Camp Nou. Det er en fantastisk oplevelse. Hver gang. Desværre kan jeg ikke se den i december. Øv.
Håber, at du får billetter. Rigtig god fornøjelse med kampen, du må gerne heppe på Barca fra os begge.
Mange tak for svar! Jeg var bare bange for, at jeg havde overset mailen fra klubben. Sidste år købte jeg til kampen på Camp Nou i marts og der blev de sat til salg allerede i november. Altså fem måneder før. Og nu er der kun 2,5 måned til. Men jeg venter spændt så :-)
Selv tak -:). Jeg håber ikke, at mailen er kommet, og at jeg har overset den. Som sagt kan jeg desværre ikke se kampen i december, så jeg har måske ikke være helt så opmærksom på hvornår mailen kommer, som jeg plejer at være. Håber, at det lykkes for dig at få billetter (er kun lidt misundelig :roll: )!
Senest rettet af FCBSOCI fre sep 16, 2016 2:41 am, rettet i alt 1 gang.

FCBSOCI
Indlæg: 2491
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

zqa skrev:Jep. Vi har ikke prøvet ikke at få. Prisen er den samme. Penyaerne får bare førsteret til billetterne.
Tak, zqa. Jeg har et måske lidt dumt spørgsmål (sorry), men som Penya får man så lettere ved at få billetter, end hvis man som jeg "kun" er soci (officielt, fuldgyldigt medlem af FC Barcelona)? Når jeg ser på hjemmesiden Penya.dk, står der, at forkøbsret ikke gælder til El Classico. Med andre ord, så har jeg vel nemmere ved at få billetter som soci end som Penya?
Overvejer at melde mig ind i Penya. Er der nogen, der har erfaringer med det? Er der også medlemmer, der, som jeg, ikke længere er helt unge, men som stadig er bidt af fodbold?
Mange hilsner
Spørge Jørgen

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

FCBSOCI skrev: Overvejer at melde mig ind i Penya. Er der nogen, der har erfaringer med det? Er der også medlemmer, der, som jeg, ikke længere er helt unge, men som stadig er bidt af fodbold?
Ja da! ;-)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Vi har senior Bingo hver søndag i Penya'en.
(Jonas plejer at vinde)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Husker det som var det i går at Jonas rundede de 30 år...
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af zqa »

FCBSOCI skrev:
zqa skrev:Jep. Vi har ikke prøvet ikke at få. Prisen er den samme. Penyaerne får bare førsteret til billetterne.
Tak, zqa. Jeg har et måske lidt dumt spørgsmål (sorry), men som Penya får man så lettere ved at få billetter, end hvis man som jeg "kun" er soci (officielt, fuldgyldigt medlem af FC Barcelona)? Når jeg ser på hjemmesiden Penya.dk, står der, at forkøbsret ikke gælder til El Classico. Med andre ord, så har jeg vel nemmere ved at få billetter som soci end som Penya?
Overvejer at melde mig ind i Penya. Er der nogen, der har erfaringer med det? Er der også medlemmer, der, som jeg, ikke længere er helt unge, men som stadig er bidt af fodbold?
Mange hilsner
Spørge Jørgen
Hvis du er soci, så tror jeg det er lettere end igennem penyaen. Med det sagt, så er det altså lidt af en skrøne, at det er umuligt at få billetter til clasico (måske med undtagelse af, at den kan afgøre et mesterskab, til vores fordel).
Massere! Så jeg kan klart anbefale, at du melder dig ind.
Jonas, klogfyr og jeg selv er bla medlemmer.
#jesuisSheep

kklaus
Indlæg: 9737
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af kklaus »

FYI:
Barça reached a deal with the local subway service to extend the working hours beyond 12am when there are late games.
Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Halleluja! Det var da også på tide.

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Vigtigt!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af Muddi12345 »

Hej.

Jeg tager til Barcelona for at se dem mod Deportivo i midt oktober.
Jeg har tidligere set dem 3 gange, hvor jeg har bestilt rigtig gode pladser hver gang.
Denne gang skal jeg dog derhen med nogle chilenere, som er på besøg i Barcelona og de vil selvfølgelig gerne se bold.
De har dog ikke særlig mange penge, så de vil gerne gøre det så billigt som muligt.
Mit spørgsmål er så:
Er der nogle af jer, der har prøvet at sidde i øverste sektion? Altså den der hedder Lateral 3 Superior? Hvordan er udsigten deroppe fra? Er det stadig godt, eller skal jeg overbevise dem om at betale lidt ekstra for at komme tættere på banen?
De koster 59 euro for dem oppe i hjørnet - Gol Sud Nike og Gol Nord Nike, og 69 for at komme tættere på midten, altså mere på langsiden.

Og så ryger den op på 94 Euro, hvis man skal en sektion tættere på banen.

Og tror i jeg kan regne med, at der kommer endnu flere pladser til rådighed som kampen nærmer sig, eller skal jeg "skynde" mig at booke?
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2837
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: FC Barcelona

Indlæg af whidgee »

Muddi12345 skrev:Hej.

Jeg tager til Barcelona for at se dem mod Deportivo i midt oktober.
Jeg har tidligere set dem 3 gange, hvor jeg har bestilt rigtig gode pladser hver gang.
Denne gang skal jeg dog derhen med nogle chilenere, som er på besøg i Barcelona og de vil selvfølgelig gerne se bold.
De har dog ikke særlig mange penge, så de vil gerne gøre det så billigt som muligt.
Mit spørgsmål er så:
Er der nogle af jer, der har prøvet at sidde i øverste sektion? Altså den der hedder Lateral 3 Superior? Hvordan er udsigten deroppe fra? Er det stadig godt, eller skal jeg overbevise dem om at betale lidt ekstra for at komme tættere på banen?
De koster 59 euro for dem oppe i hjørnet - Gol Sud Nike og Gol Nord Nike, og 69 for at komme tættere på midten, altså mere på langsiden.

Og så ryger den op på 94 Euro, hvis man skal en sektion tættere på banen.

Og tror i jeg kan regne med, at der kommer endnu flere pladser til rådighed som kampen nærmer sig, eller skal jeg "skynde" mig at booke?
Det er godt nok nogle år siden men jeg har engang siddet på øverste sektion i det ene hjørne. Du oplever selvfølgelig stemningen men jeg kan ikke anbefale det. Du er virkelig langt væk og det kan være svært at skelne mellem nogle spillere. Du kan dog med sikkerhed spotte Messi og Neymar ;)

Så jeg ville helt klar investere lidt ekstra og komme længere ned

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster