Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Fik af min kæreste i fødselsdagsgave en tur til Barcelona i slutningen af August. Er vi ikke enige om at der er ret stor sandsynlighed for at der vil være en kamp på Campen til den tid hvadenten at det er den spanske Super Cup eller en af de første kampe i La Liga? :glad: :roll:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Culé skrev:Fik af min kæreste i fødselsdagsgave en tur til Barcelona i slutningen af August. Er vi ikke enige om at der er ret stor sandsynlighed for at der vil være en kamp på Campen til den tid hvadenten at det er den spanske Super Cup eller en af de første kampe i La Liga? :glad: :roll:
Jeg har to gange taget til Barcelona i anledningen af Super Cup kampene mod RM, de lå begge i slutningen af august. Den ene af gangene var jeg der i ti dage og fik også vores første liga kamp med mod Real Sociedad, hvor D. Villa kom tilbage efter han brækkede skinnebenet (?) og fik scoret. Så jo, der er god mulighed for det. Det fede er, at alle pladser er frie til SuperCuppen, så der er god mulighed for at få fede pladser.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Barcaholic »

Heartbreaker skrev:
Culé skrev:Fik af min kæreste i fødselsdagsgave en tur til Barcelona i slutningen af August. Er vi ikke enige om at der er ret stor sandsynlighed for at der vil være en kamp på Campen til den tid hvadenten at det er den spanske Super Cup eller en af de første kampe i La Liga? :glad: :roll:
Jeg har to gange taget til Barcelona i anledningen af Super Cup kampene mod RM, de lå begge i slutningen af august. Den ene af gangene var jeg der i ti dage og fik også vores første liga kamp med mod Real Sociedad, hvor D. Villa kom tilbage efter han brækkede skinnebenet (?) og fik scoret. Så jo, der er god mulighed for det. Det fede er, at alle pladser er frie til SuperCuppen, så der er god mulighed for at få fede pladser.
28 August 2013 var jeg inde og se Neymars officielle hjemmekamp debut. Sikke da en skuffende affære, Neymar skøjtede rundt på camp Nous græstæppe, og Messi brændte et straffe (hvilket ALDRIG skete dengang). Kampen endte 0-0 men vi vandt sammenlagt 1-1..

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Barcaholic skrev:
Heartbreaker skrev:
Culé skrev:Fik af min kæreste i fødselsdagsgave en tur til Barcelona i slutningen af August. Er vi ikke enige om at der er ret stor sandsynlighed for at der vil være en kamp på Campen til den tid hvadenten at det er den spanske Super Cup eller en af de første kampe i La Liga? :glad: :roll:
Jeg har to gange taget til Barcelona i anledningen af Super Cup kampene mod RM, de lå begge i slutningen af august. Den ene af gangene var jeg der i ti dage og fik også vores første liga kamp med mod Real Sociedad, hvor D. Villa kom tilbage efter han brækkede skinnebenet (?) og fik scoret. Så jo, der er god mulighed for det. Det fede er, at alle pladser er frie til SuperCuppen, så der er god mulighed for at få fede pladser.
28 August 2013 var jeg inde og se Neymars officielle hjemmekamp debut. Sikke da en skuffende affære, Neymar skøjtede rundt på camp Nous græstæppe, og Messi brændte et straffe (hvilket ALDRIG skete dengang). Kampen endte 0-0 men vi vandt sammenlagt 1-1..
Ja det mente jeg også. Var der nemlig selv i slutningen af August i '13 (Neymars ligadebut) mod Levante (7-0) med Tata på trænerbænken og det var i hvert fald mellem den 20-30. August så vidt jeg husker? :glad:

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

I august har du mulighed for Gamper omkring 12-16 aug og SuperCup omkring 22-28 .
Disse kampe er det meget nemt at få verdensklasse-billetter til, hvis du venter på sitet kl 10 når billetsalg åbner midt juni.
Próxima Estación.... Parallel!

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

abx skrev:I august har du mulighed for Gamper omkring 12-16 aug og SuperCup omkring 22-28 .
Disse kampe er det meget nemt at få verdensklasse-billetter til, hvis du venter på sitet kl 10 når billetsalg åbner midt juni.
Med sitet menes fcbarcelona.com. Her kan alle købe billetter og du vælger selv, hvor du vil sidde. Det er nemt og smart. Billetter til Gamper og Supercupen er heller ikke dyre i forhold til de store kampe. Vær dog opmærksom på, at Gamper er en træningsturnering/kamp. Jeg har set Gamper de seneste fire år, og det er da sjovt, men ikke de mest ophidsende kampe. Så vælg hellere den spanske supercup.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

FCBSOCI skrev:
abx skrev:I august har du mulighed for Gamper omkring 12-16 aug og SuperCup omkring 22-28 .
Disse kampe er det meget nemt at få verdensklasse-billetter til, hvis du venter på sitet kl 10 når billetsalg åbner midt juni.
Med sitet menes fcbarcelona.com. Her kan alle købe billetter og du vælger selv, hvor du vil sidde. Det er nemt og smart. Billetter til Gamper og Supercupen er heller ikke dyre i forhold til de store kampe. Vær dog opmærksom på, at Gamper er en træningsturnering/kamp. Jeg har set Gamper de seneste fire år, og det er da sjovt, men ikke de mest ophidsende kampe. Så vælg hellere den spanske supercup.
Ja altså da jeg så den føromtalte 7-0 kamp mod Levante i ligadebuten i 13/14-sæsonen husker jeg at det enten var dagen før eller på kampdagen at jeg i shoppen ved Jaume I kunne købe to billetter lige til venstre for præsidentlogen på Tribuna for 150 euros stykket. Og når man ikke bor i Barcelona til hverdag slog jeg selvfølgelig til på dem. :glad:

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Hvis I tager til Barcelona og ser Barca, så prøv at få billet til en basktkamp. Det vil I ikke fortryde. Super fed stemning sammenlignet med Camp Nou. Interesserer I jer ikke specielt for basket? Det gør jeg heller ikke, men prøv at se en kamp alligevel. Alene stemningen er det hele værd.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Poster lige i denne tråd også:

Okay here goes. Vil mega gerne til Barça og se kampen mod Atletico, men; alle jeg kender, og som jeg har lyst til at tage afsted med, har gang i uddannelse, eller befinder sig andre steder i verdenen.. Ingen i min familie, udover min 85-årige mormor er specielt fodboldinteresserede, så bliver nok hjemme. Gider heller ikke tage afsted alene.

Men PuyolErGud siger jeg bare skal tage afsted, da Barcelona også er fedt alene. Hvad siger I andre? Jeg elsker at rejse, har dog kun rejst sammen med andre. Elsker Barcelona, er ikke bange for at rejse alene, men mere for at komme til at ''savne'' selskab. Skal jeg smutte, eller ej? :)

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Storken »

FCBarcelonaChr skrev:Poster lige i denne tråd også:

Okay here goes. Vil mega gerne til Barça og se kampen mod Atletico, men; alle jeg kender, og som jeg har lyst til at tage afsted med, har gang i uddannelse, eller befinder sig andre steder i verdenen.. Ingen i min familie, udover min 85-årige mormor er specielt fodboldinteresserede, så bliver nok hjemme. Gider heller ikke tage afsted alene.

Men PuyolErGud siger jeg bare skal tage afsted, da Barcelona også er fedt alene. Hvad siger I andre? Jeg elsker at rejse, har dog kun rejst sammen med andre. Elsker Barcelona, er ikke bange for at rejse alene, men mere for at komme til at ''savne'' selskab. Skal jeg smutte, eller ej? :)
Du må have lyst til at rejse derned alene siden du skriver herinde for at blive "overtalt". Hvad var lige chancen for, at andre Barca fans ville synes at du skulle blive hjemme?

Eftersom du allerede er overtalt inderst inde, så behøver du ikke en ekstern bekræftelse på, at det er socialt acceptabelt at rejse derned alene. Du vil gerne afsted, og det er det afgørende.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Storken skrev:
FCBarcelonaChr skrev:Poster lige i denne tråd også:

Okay here goes. Vil mega gerne til Barça og se kampen mod Atletico, men; alle jeg kender, og som jeg har lyst til at tage afsted med, har gang i uddannelse, eller befinder sig andre steder i verdenen.. Ingen i min familie, udover min 85-årige mormor er specielt fodboldinteresserede, så bliver nok hjemme. Gider heller ikke tage afsted alene.

Men PuyolErGud siger jeg bare skal tage afsted, da Barcelona også er fedt alene. Hvad siger I andre? Jeg elsker at rejse, har dog kun rejst sammen med andre. Elsker Barcelona, er ikke bange for at rejse alene, men mere for at komme til at ''savne'' selskab. Skal jeg smutte, eller ej? :)
Du må have lyst til at rejse derned alene siden du skriver herinde for at blive "overtalt". Hvad var lige chancen for, at andre Barca fans ville synes at du skulle blive hjemme?

Eftersom du allerede er overtalt inderst inde, så behøver du ikke en ekstern bekræftelse på, at det er socialt acceptabelt at rejse derned alene. Du vil gerne afsted, og det er det afgørende.
Det var nu heller ikke sådan for at blive ''bekræftet'', men mere for at høre jeres oplevelser med at rejse alene til Barcelona. Har en kammerat der arbejder i Malaga, og hvis jeg kan få ham med, gør jeg det, men hvis ikke ... tager jeg sgu også afsted alene. Så kan jeg mødes med Skyde, hvis han tør at møde en vild fynbo.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Jeg tror, det vil være super fedt alene. Men jeg har også et fremherskende enspænder-gen, og er typen der nyder at tage til visse koncerter alene mv.
Senest rettet af JonasV tirs mar 22, 2016 10:25 am, rettet i alt 1 gang.

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Enig med Jonas. Jeg tog alene ned for et par år siden netop mod Atl. Madrid i sidste ligakamp, og har ikke fortrudt det et øjeblik. Jeg nød, ikke at skulle tage "hensyn" andres ønsker, og kunne se og gøre hvad jeg ville.

Og man falder nemt i snak, eller det gjorde jeg i hvert fald med alle mulige andre..

Så Do It!

Sendt fra min HTC One mini med Tapatalk

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tak for svar gutter!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20891
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Så er rejsen til Barcelona bestilt. Jeg tager afsted mandag 4. april ved 9-tiden og tager hjem igen onsdag ved 17-tiden. Jeg glæder mig allerede som et lille barn. Billetten der var med i den pakke jeg købte, var kun kategori 5, så jeg opgraderede til kategori 3. Nogen der har siddet der og kan fortælle hvordan pladserne er? Når jeg kigger på en oversigt over stadion, ser det ud til at være bagved målene. Nå, nok spørgsmål. Jeg glæder mig som sagt som et lille barn og kan ikke rigtig vente. Nogen der har en tidsmaskine?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster