Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Så bookede jeg en tur til Barcelona i februar.

4 personer for 1150 kr retur! :lol: :lol: :lol:

Der er godt nok fyldt op med folk dernede, og faktisk svært at finde et ledigt hotel :roll:

Hvem var det som kunne en god side med leje-lejligheder i centrum?
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Tolquhon »

Skydefinten skrev:Så bookede jeg en tur til Barcelona i februar.

4 personer for 1150 kr retur! :lol: :lol: :lol:

Der er godt nok fyldt op med folk dernede, og faktisk svært at finde et ledigt hotel :roll:

Hvem var det som kunne en god side med leje-lejligheder i centrum?
Bare for at nævne et par stykker:

http://www.laterooms.com
http://www.lastminute.com
http://www.hotels.com
http://www.booking.com

Der er i hvert fald også lejligheder iblandt...

Vi skal derned i marts og skal bo samme sted som sidste år - to skridt og en spytklat fra Plaza Cataluña: http://uk.hotels.com/ho384143/amister-a ... ona-spain/ - pæn, lys lejlighed, kan varmt anbefales. :-)

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Skydefinten skrev:Så bookede jeg en tur til Barcelona i februar.

4 personer for 1150 kr retur! :lol: :lol: :lol:

Der er godt nok fyldt op med folk dernede, og faktisk svært at finde et ledigt hotel :roll:

Hvem var det som kunne en god side med leje-lejligheder i centrum?
Lækkert. Slå dig løs med airbnb, der er altid noget godt at finde :)

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Skydefinten skrev:Så bookede jeg en tur til Barcelona i februar.

4 personer for 1150 kr retur! [emoji38] [emoji38] [emoji38]

Der er godt nok fyldt op med folk dernede, og faktisk svært at finde et ledigt hotel :roll:

Hvem var det som kunne en god side med leje-lejligheder i centrum?
Hey, men! Hvordan så billigt? Går i derned?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

emo skrev:
Skydefinten skrev:Så bookede jeg en tur til Barcelona i februar.

4 personer for 1150 kr retur! [emoji38] [emoji38] [emoji38]

Der er godt nok fyldt op med folk dernede, og faktisk svært at finde et ledigt hotel :roll:

Hvem var det som kunne en god side med leje-lejligheder i centrum?
Hey, men! Hvordan så billigt? Går i derned?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Neii, går allerhøjst i baren efter en ny Estrella dernede.

Det er fra Hamburg til El Prat den 21. - 24 februar. Mange billige billetter i februar og marts. 16-18 euro pr. vej :roll:

Der er verdens største mobil-messe i byen, mens jeg er der. ALT er udsolgt - men fik så et tip om denne lille side:

http://www.barcelonetasuites.com/index.php

Lejligheder i Barceloneta.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Skyde, hvad er dit budget pr nat? Jeg kan godt hjælpe med at finde noget når jeg kommer hjem. :)

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Thanks! Der er skruet meget op for priserne pga messer og det lille udvalg, så svært at finde noget nogenlunde centralt og pænt for 1000-1300 pr nat. Især hvis man skulle kunne være 4 personer.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Tag til Tarragona i stedet, hvis du har været i BCN nogle gange før. :)

Brug så en dag eller to i BCN og se en kamp!

Kontroversielt forslag måske.
qepd

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Hvad med den her? 1100 kr pr nat med plads til 4 i det gotiske kvarter?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Ser sgu fint ud. Synes jeg havde været omkring airbnb, men har da misset denne.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Barcaholic »

Jeg skal til Classicooooooo! Har lige snakket med min kollega/kammerat, hotel og kampbillet er bestilt idag (4700kr hos travelsense), nu mangler jeg bare at bestille fly (ca 1600kr fra 1. til 4 april) . Synes sku det er billigt i forhold til alle andre steder jeg har kigget efter fodboldrejser. Billetterne er nok ikke de bedste, men bare det at være der er nok for mig, når nu det er mit første Classico.
Vi har også tjekket op på Barcas andre sportsgrene og fundet ud af at Basketholdet spiller hjemme i den weekend, så det regner vi stærkt med at skal ind og se, medmindre der spiles fodbold og basket på samme dag/tid?. Nogen med bedre viden der kan bekræfte at de ikke spiller samtidig? og evt. hvordan man får billetter dertil ?. :glad:

PuyolErGud
Indlæg: 10784
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Barcaholic skrev:Jeg skal til Classicooooooo! Har lige snakket med min kollega/kammerat, hotel og kampbillet er bestilt idag (4700kr hos travelsense), nu mangler jeg bare at bestille fly (ca 1600kr fra 1. til 4 april) . Synes sku det er billigt i forhold til alle andre steder jeg har kigget efter fodboldrejser. Billetterne er nok ikke de bedste, men bare det at være der er nok for mig, når nu det er mit første Classico.
Vi har også tjekket op på Barcas andre sportsgrene og fundet ud af at Basketholdet spiller hjemme i den weekend, så det regner vi stærkt med at skal ind og se, medmindre der spiles fodbold og basket på samme dag/tid?. Nogen med bedre viden der kan bekræfte at de ikke spiller samtidig? og evt. hvordan man får billetter dertil ?. :glad:

Fedt! Jeg skal også ned og se Clasico. Regner også med at tage afsted fra 1-4 April, men synes flybilletterne er en anelse dyre. Men sådan må det jo være! Jeg har boet/bor indtil på tirsdag i Barcelona, så har også været inde og se alle de andre sportsgrene. Og for det meste spiller de ikke samtidig, men jeg har oplevet at fx Futsal og Fodbold krydsede tidspunkter, men det har oftest været når Barcelona har spillet på udebane. Så det er meget sjældent. Så der skulle nok være mulighed for at se Basket også. Mht. billetter, så kan du købe dem på FCbarcelona.com ligesom med fodboldbilletter, eller du kan vente og købe i billetlugen hernede ved stadion/hal. Der er aldrig udsolgt medmindre det er mod Real Madrid, så det burde være muligt at få biletter, omend de lidt bedre pladser koster lidt ekstra.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af OliverDK »

Jeg er der også fra d. 1. til d. 4. april. Bliver for fedt.

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1722
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 208 gange
Blevet takket: 202 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Barcaholic »

PuyolErGud skrev:
Barcaholic skrev:Jeg skal til Classicooooooo! Har lige snakket med min kollega/kammerat, hotel og kampbillet er bestilt idag (4700kr hos travelsense), nu mangler jeg bare at bestille fly (ca 1600kr fra 1. til 4 april) . Synes sku det er billigt i forhold til alle andre steder jeg har kigget efter fodboldrejser. Billetterne er nok ikke de bedste, men bare det at være der er nok for mig, når nu det er mit første Classico.
Vi har også tjekket op på Barcas andre sportsgrene og fundet ud af at Basketholdet spiller hjemme i den weekend, så det regner vi stærkt med at skal ind og se, medmindre der spiles fodbold og basket på samme dag/tid?. Nogen med bedre viden der kan bekræfte at de ikke spiller samtidig? og evt. hvordan man får billetter dertil ?. :glad:

Fedt! Jeg skal også ned og se Clasico. Regner også med at tage afsted fra 1-4 April, men synes flybilletterne er en anelse dyre. Men sådan må det jo være! Jeg har boet/bor indtil på tirsdag i Barcelona, så har også været inde og se alle de andre sportsgrene. Og for det meste spiller de ikke samtidig, men jeg har oplevet at fx Futsal og Fodbold krydsede tidspunkter, men det har oftest været når Barcelona har spillet på udebane. Så det er meget sjældent. Så der skulle nok være mulighed for at se Basket også. Mht. billetter, så kan du købe dem på FCbarcelona.com ligesom med fodboldbilletter, eller du kan vente og købe i billetlugen hernede ved stadion/hal. Der er aldrig udsolgt medmindre det er mod Real Madrid, så det burde være muligt at få biletter, omend de lidt bedre pladser koster lidt ekstra.
Jeg har fundet flybilletter fra Billund til Barcelona uden mellemlanding til 1646kr T/R, det synes jeg ikke er galt, det eneste "negative" er ankomst i Barcelona kl 22 om aftenen.
tak for informationen omkring basketholdet, nu jeg tænker over det vil det vel også være mærkeligt at ligge en basketkamp i samme tidsrum som en Classico, så mon ikke det kan lykkes at krydre turen med sådan en oplevelse( har aldrig set en live basketkamp, og det selvom jeg bor en spytklat fra Vejlby-Risskov hallen, hvor Bakken Bears hører til).

Fedt der er flere der skal derned, går udfra folk er ligeså spændte som jeg er. :grin:

FCBSOCI
Indlæg: 2489
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1208 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Til alle jer der skal ned og se El Classico. Glæd jer, glæd jer. Det er altid en fantastisk oplevelse (også selvom vi taber, som jeg desværre har oplevet et par gange).

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster