Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:Hej Guys.
Hvad koster en billet hvis man skal se en kamp mod et midterhold? Gode pladser og de mindre gode pladser.

Det er jo rimelig relativt, hvad der er godt og hvad der er dårligt. Du kan få gode pladser, dvs midten på langsiden, til €50 pr stk mod mellem/mellem-top hold.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:Hej Guys.
Hvad koster en billet hvis man skal se en kamp mod et midterhold? Gode pladser og de mindre gode pladser.

Det er jo rimelig relativt, hvad der er godt og hvad der er dårligt. Du kan få gode pladser, dvs midten på langsiden, til €50 pr stk mod mellem/mellem-top hold.
Jeg takker Brombz.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Ingen årsag du! Skriv hvis du har flere spørgsmål. Jeg gav €100 for 2 billletter til Barca-Valencia, ca 20-30m fra præsidentlogen, men det var Copa Del Rey, men tror ikke forskellen er såå stor.

BarçaDK

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af BarçaDK »

Fra denne sæson:
Malaga:
Billede
Almeria:
Billede
Getafe:
Billede

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Tolquhon »

Brombi skrev:Ingen årsag du! Skriv hvis du har flere spørgsmål. Jeg gav €100 for 2 billletter til Barca-Valencia, ca 20-30m fra præsidentlogen, men det var Copa Del Rey, men tror ikke forskellen er såå stor.
Que? :eek:

Du må da vist have købt dem ved en af gutterne uden for stadion og/eller betalt i naturalier for at få dem til den pris...?!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Brombi »

Tolquhon skrev:
Brombi skrev:Ingen årsag du! Skriv hvis du har flere spørgsmål. Jeg gav €100 for 2 billletter til Barca-Valencia, ca 20-30m fra præsidentlogen, men det var Copa Del Rey, men tror ikke forskellen er såå stor.
Que? :eek:

Du må da vist have købt dem ved en af gutterne uden for stadion og/eller betalt i naturalier for at få dem til den pris...?!
Jeg husker helt sikkert forkert. Jeg blander rundt på to forskellige kampe. De €50 pr billet var imod Real Sociedad på den anden langside. Det var stadig vanvittige gode pladser. Tror vi gav €80-90 pr stk i den hvor vi sad så tæt på præsidentlogen.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Tolquhon »

Ok, stadig en god pris.
Vi måtte give €89 pr. billet på grand stand-siden - bagved og til højre for udskiftningsbænken - mod Rayo her i weekenden (købt på den officielle side). Super pladser til gengæld.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Culé »

Jeg måtte slippe i omegnen af 150 euro pr. stk for to billetter lige til venstre for præsidentlogen. Vanvittige pladser og synes ikke man bør spare på billetten når det vel formentlig er det der er turens højdepunkt :glad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

De to gange jeg har set El Clasico, har jeg siddet sådan her (den anden gang var bare ved siden af præsidenterne).
Billede
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af emo »

Hot-shot, ikke engang Zubbi kunne få lov til at side ved siden af Præsserne...
Allez...

BarçaDK

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af BarçaDK »

Tolquhon skrev:Ok, stadig en god pris.
Vi måtte give €89 pr. billet på grand stand-siden - bagved og til højre for udskiftningsbænken - mod Rayo her i weekenden (købt på den officielle side). Super pladser til gengæld.
La Liga og CL er virkeligt meget dyrere end Copa del Rey og Supercopaen, det må være derfor! :)


I øvrigt, hvis man køber et metrokort med 10 klip, kan man så bruge flere klip inden for kort tid? Så to personer kan rejse på ét 10-turskort altså eksempelvis. I Barcelona mener jeg naturligvis.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Ja, det kan du sagtens.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:Ja, det kan du sagtens.
Kool, tak!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:
Heartbreaker skrev:Ja, det kan du sagtens.
Kool, tak!
Ja, det kan du sagtens.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

Og hvis du er der i længere tid eller skal køre meget med metro, så kan du overveje et Barcelona Card.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster