Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg har det sådan, at det er min første tur til Barcelona og hotel/lejlighed skal være i orden og billetter så gode som muligt :)

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Skydefinten skrev:Cool. Tak.
Sidder og lurer på lejligheder til oktober - gerne i Gotic/Born.

Citysiesta.com har ikke lejligheder der matcher mig.
Jeg skal også derned med en kammerat til oktober. Ses! :cool:

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Deal! Jeg er der fra 15-22/10. Giver en Estrella med paraply i. Har godt nok min smukke frue med. (Hun læser måske med).
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af JonasV »

Stærkt. Vi venter lige med at booke vores tur til kampprogrammet er ude.

Kan ikke helt finde ud af hvor vi skal bo. Min kammerat har aldrig været i Barcelona før, så jeg kalder skuddene. Jeg har tidligere boet i Gotic, Grácia, nær Paral-lel metro, nær Vallcarca metro, i Barceloneta, i Eixample mm. ...men jeg kan ikke helt finde ud af hvor jeg skal booke mig ind denne gang.

Jer, der er glade for at bo ude ved Camp Nou, hvordan er transportforbindelserne efter metroens lukketid?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

Collblanc-metrostop ligger 600 m fra camp nou. Kører metro hele tiden. Masser af gode forbindelser. Men man skal altid skifte i Sant Estacio (eller anden) for at komme til Ramblaen

Vi er 3 dudes og min lille-dude på 6. Vi venter også spændt på offentliggørelse af supercup kamp den 17. så vi kan få booket hotel og fly. 4 sammenhængende er svært hvis ikke man er ved computeren på klokeslættet.


Nogen der erfaring med at låne en socis/medlemns nr ifm billetkøb? Så man kan købe ugen før det åbnes op til alle. Kan man det uden at de kræver ide på medlemsejeren??

Ps. det er nok min tur nr. 7 til barcelona
Próxima Estación.... Parallel!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Blaugrana92 »

For helvede, jeg sidder på en strand på The Florida Keys og læser det her, og alligevel får jeg bare lyst til at smide alt hvad jeg har i hænderne og tage til Barcelona!

Sendt fra min fede telefon, bitches!

FCBSOCI
Indlæg: 2497
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1213 gange
Blevet takket: 540 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

JonasV skrev:Stærkt. Vi venter lige med at booke vores tur til kampprogrammet er ude.

Kan ikke helt finde ud af hvor vi skal bo. Min kammerat har aldrig været i Barcelona før, så jeg kalder skuddene. Jeg har tidligere boet i Gotic, Grácia, nær Paral-lel metro, nær Vallcarca metro, i Barceloneta, i Eixample mm. ...men jeg kan ikke helt finde ud af hvor jeg skal booke mig ind denne gang.

Jer, der er glade for at bo ude ved Camp Nou, hvordan er transportforbindelserne efter metroens lukketid?
Kan klart anbefale området Barceloneta, hvor jeg har været så heldig at bo, og hvor du jo selv har været. Fantastisk hyggeligt sted, kun et stenkast fra stranden og med knap så mange turister, som man ser andre steder. Tager også kun 15-20 min. at gå til Rambalen langs vandet/havnen. Desværre er reglerne blev strammet, så det er svært som turist at leje sig ind i området.

Og så lidt forbrugeroplysning omkring metroen:
Det er blevet skrevet i denne tråd, at man skal skifte for at komme til Rambalen. Det er også korrekt hvis man står på på Collblanc (Linie L5). MEN, bruger man enten Maria Christina eller Palau Rial (L3), som begge ligger lige så tæt på Camp Nou som Collblanc, skal man ikke skifte. Faktisk er det muligt at komme af på eller omkring Rambalen på følgende stationer: Catalunya (starten af Ramblaen), Liceu (midt på Ramblaen) og Drassanes for enden af Rambalen, tæt på vandet, hvis man tager L3.

Håber, at det giver mening. Desværre er det nu 'en hel måned' siden at jeg har været i Barcelona, så jeg er ved at spare sammen til næste tur. Barcelona bliver man ALDRIG træt af...

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

FCBSOCI skrev:
JonasV skrev:Stærkt. Vi venter lige med at booke vores tur til kampprogrammet er ude.

Kan ikke helt finde ud af hvor vi skal bo. Min kammerat har aldrig været i Barcelona før, så jeg kalder skuddene. Jeg har tidligere boet i Gotic, Grácia, nær Paral-lel metro, nær Vallcarca metro, i Barceloneta, i Eixample mm. ...men jeg kan ikke helt finde ud af hvor jeg skal booke mig ind denne gang.

Jer, der er glade for at bo ude ved Camp Nou, hvordan er transportforbindelserne efter metroens lukketid?
Kan klart anbefale området Barceloneta, hvor jeg har været så heldig at bo, og hvor du jo selv har været. Fantastisk hyggeligt sted, kun et stenkast fra stranden og med knap så mange turister, som man ser andre steder. Tager også kun 15-20 min. at gå til Rambalen langs vandet/havnen. Desværre er reglerne blev strammet, så det er svært som turist at leje sig ind i området.

Og så lidt forbrugeroplysning omkring metroen:
Det er blevet skrevet i denne tråd, at man skal skifte for at komme til Rambalen. Det er også korrekt hvis man står på på Collblanc (Linie L5). MEN, bruger man enten Maria Christina eller Palau Rial (L3), som begge ligger lige så tæt på Camp Nou som Collblanc, skal man ikke skifte. Faktisk er det muligt at komme af på eller omkring Rambalen på følgende stationer: Catalunya (starten af Ramblaen), Liceu (midt på Ramblaen) og Drassanes for enden af Rambalen, tæt på vandet, hvis man tager L3.

Håber, at det giver mening. Desværre er det nu 'en hel måned' siden at jeg har været i Barcelona, så jeg er ved at spare sammen til næste tur. Barcelona bliver man ALDRIG træt af...
Der er en app til IOS der hedder "Barcelona Metro" og er gratis, - du klikker på hvilken station du starter fra (eks Collblanc) og klikker hvor du herne vil ende (eks Barceloneta) - klikker på Routing og vupti får du:

Start at
Collblanc L5 (Blå)
Change at Place de Sants
L1 (Rød)
Change at Urquinaona
L4 (Gul)
Arrive at Barceloneta

Jeg bruger den altid til metroen.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Skydefinten »

Booking.com har faktisk også et glimrende udvalg i lejligheder i Barcelona. Det bliver vist gennem dem denne gang, kan jeg se.
På HB's anbefalede side var alt optaget.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Skydefinten skrev:Booking.com har faktisk også et glimrende udvalg i lejligheder i Barcelona. Det bliver vist gennem dem denne gang, kan jeg se.
På HB's anbefalede side var alt optaget.
Expedia har ganske meget at vælge imellem og så får man rabat hvis man boooker både fly og hotel derigennem..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvornår kan os almindelige mennesker købe billetter til SuperCup kampen mod Athletic?

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

FCBChr intet nyt om billetsalg endnu. Man må bare vente og holde øje.

Datoerne er bekræftet nu. 17. august på camp nou med Bilbao supercup. http://www.fcbarcelona.com/football/fir ... t-athletic

Jeg har bestilt Ryan Air. 15-18. august, koster kun 470 kr pr voksen samlet set fra Billund til Girona.

Der er kun få pladser tilbage på ryan air i givet fald. Så fyr løs!
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ok, tak abx! Hvor svært er det at få billetter til sådan en kamp? Vil så nødig misse dem..

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Heartbreaker »

FCBarcelonaChr skrev:Ok, tak abx! Hvor svært er det at få billetter til sådan en kamp? Vil så nødig misse dem..
Der bliver ikke udsolgt. Det er primært turister, som tager ind og ser kampen.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af abx »

Forrige år, hvor vi vistnok også spillede mod Bilbao blev der solgt omkring 77.000 billetter ud af 97.000. Så der skulle være muligheder.

Men det er klart, man skal være hurtig hvis man skal have sammenhængende pladser på Grand stand fx. Eller nede i de forreste rækker, som jeg skal gå efter.

Jeg ved bare ikke om supercup er åbent for alle kun for medlemmer i første uge? Og er sæsonkort også gældende her? Kan slet ikke huske det.
Próxima Estación.... Parallel!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster